Drugari, imam problem, kada ugasim kontakt ventilatori koji uduvavaju vazduh u kabinu i dalje rade. Takodje dok vozilo radi, zavrnem potenciometar do kraja da bi ugasilo ventilator, a on i dalje duva. Dakle duva neprestano, da li se to nekom desavalo?
Skinuo sam - klemu, da ne iscrpi akumulator
Problem sa ventilatorom
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem sa ventilatorom
http://www.autogenius.info/alfa-romeo-1 ... x-diagram/
Evo ti dijagram osigurača pa iščupaj osigurač da ne skidaš sa akua...
Evo ti dijagram osigurača pa iščupaj osigurač da ne skidaš sa akua...
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problem sa ventilatorom
Hvala, moracu kod majstora, mislio sam da mogu sam, pa sam postavio pitanje da vidim da li se nekom to desavalo.
- miljakovic_s
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
Re: Problem sa ventilatorom
Koji je to tacno osigurac? Ubih se prevodeci ove natpise sa engleskog, ne mogu da ga nadjem. Ako je relej stradao, gde se on nalazi, u onoj plastici ispred akumulatora? I ako neko zna koji je to relej?
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Problem sa ventilatorom
Verovatno je reostat izgoreo.
Osigurac je u motornom prostoru u jednoj od dve kutijice od po 4 osiguraca, oznaka A/C 40A.
Ako je fl onda je na akumulatoru.
Osigurac je u motornom prostoru u jednoj od dve kutijice od po 4 osiguraca, oznaka A/C 40A.
Ako je fl onda je na akumulatoru.