alfa 147 glava motora
- gomba42
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: vlasenica
Post
alfa 147 glava motora
pozz imam jedno pitanje da li ko zna precnik ventila na glavi od alfe 147 1.6 ts 120 ks i alfe 147 2.0 150 ts? jos me interesuje da li ova glava od 2.0 moze da se montira na blok od 1.6?
- gomba42
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: vlasenica
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: alfa 147 glava motora
Ja mislim da leze ko budali samar
Blokovi su zasigurno isti povrsinski i naleganje,obe glave su 16v...
Razlika u hilznama i klipovima,vrv i radilici...al to na fabrickoj struji nece lepo raditi,previse vazduha,napravuce se brener u motoru..
Blokovi su zasigurno isti povrsinski i naleganje,obe glave su 16v...
Razlika u hilznama i klipovima,vrv i radilici...al to na fabrickoj struji nece lepo raditi,previse vazduha,napravuce se brener u motoru..
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- gomba42
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: vlasenica
Post
Re: alfa 147 glava motora
za pocetak me interesuje da li pase glava,struja ce se raditi ,e jos jedno pitanje da neotvaram novu temu koja ima kraci mjenjac 1.6 ili 2.0 ?
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: alfa 147 glava motora
Najlaksi nacin da vidis da li pase glava je da odes u prvu radnju i uporedis dihtunge sa jednog i drugog. Sto se menjaca tice cini mi se da je 1.6 kraci.
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: alfa 147 glava motora
1.4 je najkraci iz 145ice,mozda moze da se prepakuje u 1.6 koji je iza njega po kratezu..
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Macak 147
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 jtd
ex Alfa Romeo 147 TI jtd
Alfa Romeo 147 TI jtdm 16v - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: alfa 147 glava motora
Sve zavisi Zex,imao sam prilike da vozim 145 1.4 koji ima uzasno dugacak prenos i gura u drugoj do blokade malo preko 100km/h,,,
Sto se tice 1.6 menjaca u kombinaciji sa 2.0 u 147-ici,ubrzava ozbiljno,,,dosta je kraci prenos nego na 2.0
Ovu kombinaciju sam licno ja pakovao kod kolege Mikelea kada mu je explodirao 1.6 u 147
Sto se tice 1.6 menjaca u kombinaciji sa 2.0 u 147-ici,ubrzava ozbiljno,,,dosta je kraci prenos nego na 2.0
Ovu kombinaciju sam licno ja pakovao kod kolege Mikelea kada mu je explodirao 1.6 u 147
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: alfa 147 glava motora
Predpostavljam da covek pravi turbo,cim bi glavu 1.8/2.0 ...drugi smisao ne vidim...kad vec ide druga struja..ako bude turbo,mozda i ne treba da dira menjac
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: alfa 147 glava motora
Mislim da je sve potpuno isto sem bregastih, one su drugacije!gomba42 napisao:za pocetak me interesuje da li pase glava,struja ce se raditi ,e jos jedno pitanje da neotvaram novu temu koja ima kraci mjenjac 1.6 ili 2.0 ?
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Usisni ventil :
-Prečnik: 33.7mm
-Dužina (inače relativna stvar jer se mogu krojiti pri obradi siceva, pa ovu info nećeš naci u SM) : 113.34mm
-težina: 61g.
-prečnik stuba: 6.98mm
Izduvni ventil:
-prečnik: 28.2mm
-dužina(ili visina): 109.35mm
-težina 53g.
-prečnik stuba: 6.96mm
Glave sa 120ks; i 150ks; su iste. Od 1.6; 105ks; je drukčija (ne znam detalje, vrv nešto oko varijatora)
Obrati pažnju na vođice ventila (izmeri im prečnik) ,mrzi me sad da tražim tolerancije... iako sam čuo da su Fiat vođice jako kvalitetne ja ih za sada nisam našao polovne ispravne. Dobre vođice su oko 30e i zamena oko 50e. Inače razlokane vođice su jedan od uzroka potrošnje ulja na t.s. Možeš staviti najkvalitetnije gumice ventila na njih i biće kratkog veka.
Menjač 1.6 (isti u obe verzije)
1th gear ratio: 3,91:1
2th gear ratio: 2,24:1
3th gear ratio: 1,52:1
4th gear ratio: 1,16:1
5th gear ratio: 0,97:1
Menjač 2.0 isti kao na 1.8 . Obrati pažnju pri kupovini menjača, postoji razlika na šaltalici brzina kod 147 i 156. ugl lako se prepakuje...
1th gear ratio: 3,55:1
2th gear ratio: 2,24:1
3th gear ratio: 1,52:1
4th gear ratio: 1,16:1
5th gear ratio: 0,92:1
Razlika je ozbiljna u prvoj brzini i tu se dobija na ubrzanju. Ono što većina zamera kod ubacivanja 1.6 menjča na 2.0 je kratka 5 brzina.
Biće da si u pravu. ja sam na dosta mesta pročitao da je 1.4 menjač najkraći ali nikako da mi neko da iskustvo iz prve ruke. Ja sam jedino ovo našao sa sajta http://www.cars-data.com/en/alfa-romeo- ... is-specs/7 i ne deluje bas tako kratko.
Inače, u 1.6 su kraće samo prva i peta brzina.
1.4T.S. menjač
1th gear ratio: 3,55:1
2th gear ratio: 2,05:1
3th gear ratio: 1,32:1
4th gear ratio: 1,03:1
5th gear ratio: 0,85:1
Re: alfa 147 glava motora
2.0T.S.gomba42 napisao:pozz imam jedno pitanje da li ko zna precnik ventila na glavi od alfe 147 1.6 ts 120 ks i alfe 147 2.0 150 ts? jos me interesuje da li ova glava od 2.0 moze da se montira na blok od 1.6?
Usisni ventil :
-Prečnik: 33.7mm
-Dužina (inače relativna stvar jer se mogu krojiti pri obradi siceva, pa ovu info nećeš naci u SM) : 113.34mm
-težina: 61g.
-prečnik stuba: 6.98mm
Izduvni ventil:
-prečnik: 28.2mm
-dužina(ili visina): 109.35mm
-težina 53g.
-prečnik stuba: 6.96mm
Glave sa 120ks; i 150ks; su iste. Od 1.6; 105ks; je drukčija (ne znam detalje, vrv nešto oko varijatora)
Obrati pažnju na vođice ventila (izmeri im prečnik) ,mrzi me sad da tražim tolerancije... iako sam čuo da su Fiat vođice jako kvalitetne ja ih za sada nisam našao polovne ispravne. Dobre vođice su oko 30e i zamena oko 50e. Inače razlokane vođice su jedan od uzroka potrošnje ulja na t.s. Možeš staviti najkvalitetnije gumice ventila na njih i biće kratkog veka.
U teoriji tačno. Ne znam još uvek precizno kako funkcioniše struja kod T.S., ali znam dečka koji vozi ubačen 2.0T.S. sa 1.6T.S. 120ks strujom na 11:1CR i tako već tri godine (bez remapa). Ipak ja bih kod ovakve prepravke pratio EGT ili AirFuelRatio.Zex QV napisao:Ja mislim da leze ko budali samar
Blokovi su zasigurno isti povrsinski i naleganje,obe glave su 16v...
Razlika u hilznama i klipovima,vrv i radilici...al to na fabrickoj struji nece lepo raditi,previse vazduha,napravuce se brener u motoru..
Koju struju planiraš??? Ideš na standalone ili Piggback? Ili planiraš remap farbričkog ECU?gomba42 napisao:za pocetak me interesuje da li pase glava,struja ce se raditi ,e jos jedno pitanje da neotvaram novu temu koja ima kraci mjenjac 1.6 ili 2.0 ?
Menjač 1.6 (isti u obe verzije)
1th gear ratio: 3,91:1
2th gear ratio: 2,24:1
3th gear ratio: 1,52:1
4th gear ratio: 1,16:1
5th gear ratio: 0,97:1
Menjač 2.0 isti kao na 1.8 . Obrati pažnju pri kupovini menjača, postoji razlika na šaltalici brzina kod 147 i 156. ugl lako se prepakuje...
1th gear ratio: 3,55:1
2th gear ratio: 2,24:1
3th gear ratio: 1,52:1
4th gear ratio: 1,16:1
5th gear ratio: 0,92:1
Razlika je ozbiljna u prvoj brzini i tu se dobija na ubrzanju. Ono što većina zamera kod ubacivanja 1.6 menjča na 2.0 je kratka 5 brzina.
Način jeste lak ali pouzdan nijeNicola Romeo napisao:Najlaksi nacin da vidis da li pase glava je da odes u prvu radnju i uporedis dihtunge sa jednog i drugog. Sto se menjaca tice cini mi se da je 1.6 kraci.
Nikola Macak1 napisao:Sve zavisi Zex,imao sam prilike da vozim 145 1.4 koji ima uzasno dugacak prenos i gura u drugoj do blokade malo preko 100km/h,,,
Sto se tice 1.6 menjaca u kombinaciji sa 2.0 u 147-ici,ubrzava ozbiljno,,,dosta je kraci prenos nego na 2.0
Ovu kombinaciju sam licno ja pakovao kod kolege Mikelea kada mu je explodirao 1.6 u 147
Biće da si u pravu. ja sam na dosta mesta pročitao da je 1.4 menjač najkraći ali nikako da mi neko da iskustvo iz prve ruke. Ja sam jedino ovo našao sa sajta http://www.cars-data.com/en/alfa-romeo- ... is-specs/7 i ne deluje bas tako kratko.
Inače, u 1.6 su kraće samo prva i peta brzina.
1.4T.S. menjač
1th gear ratio: 3,55:1
2th gear ratio: 2,05:1
3th gear ratio: 1,32:1
4th gear ratio: 1,03:1
5th gear ratio: 0,85:1
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: alfa 147 glava motora
EDIT:
greška gore, 1.4 nije T.S. već neki motor sa 90ks
1.4 90KS menjač
1th gear ratio: 3,55:1
2th gear ratio: 2,05:1
3th gear ratio: 1,32:1
4th gear ratio: 1,03:1
5th gear ratio: 0,85:1
1.4T.S. 103KS menjač
1th gear ratio: 3,91:1
2th gear ratio: 2,24:1
3th gear ratio: 1,52:1
4th gear ratio: 1,16:1
5th gear ratio: 0,92:1
greška gore, 1.4 nije T.S. već neki motor sa 90ks
1.4 90KS menjač
1th gear ratio: 3,55:1
2th gear ratio: 2,05:1
3th gear ratio: 1,32:1
4th gear ratio: 1,03:1
5th gear ratio: 0,85:1
1.4T.S. 103KS menjač
1th gear ratio: 3,91:1
2th gear ratio: 2,24:1
3th gear ratio: 1,52:1
4th gear ratio: 1,16:1
5th gear ratio: 0,92:1
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: alfa 147 glava motora
Zanimljiva tema, ja sam uvek bio u fazonu ako bih imao Alfu 147 da bih uzeo 1.6 sa 120ks i nagurao sta moze od 2.0 motora i stavio kraci menjac ako je od 1.4
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."