Imam tri pitanja:
1.koje ulje za motor je najbolje za alfu 147 1,6 ts 77/105 2002 g
2.posto sam cuo da sve alfe trose ulje kolika je ,,normalna'' potrosnja na 1000 km
3.desava mi se da kad idem nizbrdo posle toga na ravnici prvi put kad mu dam gas zadimi to sam vise puta video u retrovizoru
Potrosnja ulja
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrosnja ulja
1. Selenia 20K (Lično bih uvek u TS sipao Racing ako motor ne troši enormno ulje).
2. Do 0,3-0.4 l ulja na 1000km nije problem.
3. To znači da sagoreva ulje koje iz nekog razloga dospeva u kompresioni prostor zbog potrošenih karika ili gumica ventila.
Prati potrošnju ulja pa ćeš moći da doneseš zaključak da li je potrebna neka intervencija na motoru ili ne.
2. Do 0,3-0.4 l ulja na 1000km nije problem.
3. To znači da sagoreva ulje koje iz nekog razloga dospeva u kompresioni prostor zbog potrošenih karika ili gumica ventila.
Prati potrošnju ulja pa ćeš moći da doneseš zaključak da li je potrebna neka intervencija na motoru ili ne.
- Petaraga
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147ts1.6 105
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Potrosnja ulja
Sta je veca verovatnoca da uzrokuje potrosnju ulja karike ili gumice i da li ima jos neki pokazatelj da bih znao da li su karike ili gumice
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Potrosnja ulja
1. Kad ne znam sta je dobro kupim skuplje. 10w60 racing selenia je skroz ok za 2.0T.S.
2. Moj 2.0T.S. od pocetka trosi 300-400ml/1000km, barem tako kaze covek od kog sam je kupio. Kod mene je jednom prilikom potrosila i manje jer je lagano vozen auto.
3.Kad pustis gas na npr 4000rmp ECU naredi gasenje dovoda goriva i ako se tako kotrljas npr 400m, nema kontrolisanih detonacija, i na zidovima cilindra se moze nakupiti malo ulja koje karike nisu obrisale. Jos jedna stvar dodaje ovde brze nakupjanje ulja a to je blagi vakum koji se stvara u cilindrima zbog zatvorene klapne gasa (mozda je ovo cak i razlog zasto se klapna ne zatvara 100% vec je uvek par stepeni otvorena). Onda kada posle tako neke nizbrdice das gas pocne da sagoreva to ulje koje se nakupilo.
4. Zar je bitno, i zbog jednog i zbog drugog moras da skidas glavu
2. Moj 2.0T.S. od pocetka trosi 300-400ml/1000km, barem tako kaze covek od kog sam je kupio. Kod mene je jednom prilikom potrosila i manje jer je lagano vozen auto.
3.Kad pustis gas na npr 4000rmp ECU naredi gasenje dovoda goriva i ako se tako kotrljas npr 400m, nema kontrolisanih detonacija, i na zidovima cilindra se moze nakupiti malo ulja koje karike nisu obrisale. Jos jedna stvar dodaje ovde brze nakupjanje ulja a to je blagi vakum koji se stvara u cilindrima zbog zatvorene klapne gasa (mozda je ovo cak i razlog zasto se klapna ne zatvara 100% vec je uvek par stepeni otvorena). Onda kada posle tako neke nizbrdice das gas pocne da sagoreva to ulje koje se nakupilo.
4. Zar je bitno, i zbog jednog i zbog drugog moras da skidas glavu
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrosnja ulja
Kad su samo gumice losije, auto najvise dimi pri paljenju, a kad su karike onda dimi non stop.Petaraga napisao:Sta je veca verovatnoca da uzrokuje potrosnju ulja karike ili gumice i da li ima jos neki pokazatelj da bih znao da li su karike ili gumice
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Potrosnja ulja
Ne mora se skidati glava zbog gumica, samo bregaste i ima manje posla nego kada su karike
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Mogu gumice da se zamene bez skidanja glave, jednon sam bio dovoljno pametan da poslusam savete sa interneta i tako uradim-nista nisam postigao, zato sam i napisao "moras"
I nisam siguran kako na cf3 T.S. zameniti gumice bez skidanja glave. Kako pritisnuti oprugu kad nema gde alat da se postavi i kad su opruge unutar vodjica hidropodizaca? Meni je to pretvaranje normalnog posla u budzevinu.
@Petaraga moj ti je savet ako se upustis u posao resavanje potrosnje ulja
-skidanje glave i komplet ciscenje od karbona
-nov dihting, karike, gumice, leteci lezajevi
Da placas cenu skidanja bregastih samo da bi promenio gumice, sta znam, proceni sam.
Re: Potrosnja ulja
To je prilicno nepouzdana teorija, ne kazem da mozda nije u vecini slucajeva, ali def. ne mora biti. Licno sam zamenio samo gumice bez skidanja glave (sr20de) i opet bio problem dima pri prvom paljenju.MiloshBg napisao:Kad su samo gumice losije, auto najvise dimi pri paljenju, a kad su karike onda dimi non stop.Petaraga napisao:Sta je veca verovatnoca da uzrokuje potrosnju ulja karike ili gumice i da li ima jos neki pokazatelj da bih znao da li su karike ili gumice
Aj, posto pricamo o T.S. bas sam danas nosio glavu skunutu sa 2.0T.S. u MR i poskidao gumice (poskidao sam sve da mi ne gundjaju tamo). Skinuta je sa motora sa 228000km koji je gutao ulje, a gumice i dalje mekane i unutrasnji precnik uzi od stuba ventila.bums85 napisao:Ne mora se skidati glava zbog gumica, samo bregaste i ima manje posla nego kada su karike
Mogu gumice da se zamene bez skidanja glave, jednon sam bio dovoljno pametan da poslusam savete sa interneta i tako uradim-nista nisam postigao, zato sam i napisao "moras"
I nisam siguran kako na cf3 T.S. zameniti gumice bez skidanja glave. Kako pritisnuti oprugu kad nema gde alat da se postavi i kad su opruge unutar vodjica hidropodizaca? Meni je to pretvaranje normalnog posla u budzevinu.
@Petaraga moj ti je savet ako se upustis u posao resavanje potrosnje ulja
-skidanje glave i komplet ciscenje od karbona
-nov dihting, karike, gumice, leteci lezajevi
Da placas cenu skidanja bregastih samo da bi promenio gumice, sta znam, proceni sam.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG