AR 156 JTS - problem sa temperaturom motora

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
delboy
Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Lokacija: Nis
Postovi: 48
Pridružio se: Čet Avg 07, 2014 6:22 pm

AR 156 JTS - problem sa temperaturom motora

Uto Feb 07, 2017 4:01 pm

Vozim Alfu sa 2.0 JTS motorom. Juče je u Nišu bilo nekih 15 stepeni napolju, a autu je trebalo skoro 15 minuta (u leru) da počne da diže temperaturu preko 50 stepeni, da bi za narednih desetak minuta temperatura došla do 90 stepeni. U leru je temperatura išla do 94-95 stepeni, nakon čega se uključivao ventilator i ona se vraćala do 90 stepeni. Tokom letnjih dana, imao sam sličan problem, s tim što se nakon uključivanja ventilatora temperatura nije spuštala nego je nastavila da ide preko 110 stepeni (nisam siguran da se uključivala druga brzina ventilatora). Hlađenje u letnjim mesecima, kao i grejanje u zimskim rade odlično. Da li za obe brzine ventilatora postoji po jedan relej (ili samo jedan to reguliše) kao i da li li termostat može da bude problem što motor sporije dostiže radnu temperaturu ?
Korisnikov avatar
delboy
Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Lokacija: Nis
Postovi: 48
Pridružio se: Čet Avg 07, 2014 6:22 pm

Re: AR 156 JTS - problem sa temperaturom motora

Uto Feb 07, 2017 6:37 pm

Mala dopuna :)

Malopre sam vozio auto, motor počinje da diže temperaturu u vožnji, kazaljka dođe do nekih 70 stepeni i onda temperatura počinje da se spušta i zakuca na 50 stepeni. Da li da menjam termostat ili može nešto drugo da bude problem ?
Korisnikov avatar
bokac
Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
Lokacija: Ks
Postovi: 1601
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 2:31 pm

Re: AR 156 JTS - problem sa temperaturom motora

Uto Feb 07, 2017 10:31 pm

A mozda samo davac za skalu zeza. A mizda pistoji i neki ozbiljniji problem. U svakom slucaju vozi ti to kod nekog pismenog majstora.
Slika
Korisnikov avatar
bums85
Contact:
Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4587
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: AR 156 JTS - problem sa temperaturom motora

Uto Feb 07, 2017 11:50 pm

Proveri temperaturu preko dijagnostike, cesto laze skala na 156, a cesto i termostat otkazuje.
Slika
Korisnikov avatar
delboy
Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Lokacija: Nis
Postovi: 48
Pridružio se: Čet Avg 07, 2014 6:22 pm

Sre Feb 08, 2017 8:46 am

Da li je ovo simptom neispravnog termostata, pošto sam planirao da ga zamenim pa da uradim to odmah, stim što ne bih išao u eliminaciju problema nasumice zamenom delova odnosno onih koji mogu da budu potencijalni problem.

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: AR 156 JTS - problem sa temperaturom motora

Sub Feb 18, 2017 10:34 pm

To sto temperatura ide nebu pod oblake, sam imao i ja i resio tako sto sam zamenio motor, ok, salu na stranu, nikad nisam resio, da sad ne duzim tu pricu, uglavnom iz prece sa ljudima zakljucio sam da su glavni krivci bili katalizatori, probaj sa njihovom zamenom, ali ne mogu da garantujem.
A ste tice tog pads ja temperature 99% je termostat.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Antonijo
Garaža: Alfa Romeo 166
Lokacija: Zagreb
Postovi: 229
Pridružio se: Pon Mar 21, 2016 11:30 am

Re: AR 156 JTS - problem sa temperaturom motora

Ned Feb 19, 2017 10:39 am

delboy napisao:Da li je ovo simptom neispravnog termostata, pošto sam planirao da ga zamenim pa da uradim to odmah, stim što ne bih išao u eliminaciju problema nasumice zamenom delova odnosno onih koji mogu da budu potencijalni problem.

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
Kada je termostat neispravan (u tvom slučaju rekao bih da je ostao u otvorenom položaju) u vožnji otvorenom cestom temperatura rashladne tekućine je manja, strujanje zraka je hladi. Kada stojiš ili voziš u gradu manje je strujanje zraka pa se postigne radna temperatura, naravno treba više vremena.

Povratak na “Area Servizio”