Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
Bojan90
Garaža: 156 1.6ts
Lokacija: Bor-Zagubica
Postovi: 830
Pridružio se: Pon Jan 23, 2012 9:18 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 11:24 am

MareKG napisao:Ne znam zašto praviti eksperimente sa uljima posebno na JTD/Mjet motorima kad je dokazano i jasno kao dan, po 500.000-600.000 km prelaze sa Seleniom WR bez ikakvih problema. Koliko je pametno svaki put sipati različito ulje u svoj motor, koristite svoj motor kao probač ulja? Ja to na mom autu nikad ne bih radio

Sto ne bi bilo pametno?!
moth3
Garaža: d(-_-)b
Lokacija: Beograd
Postovi: 561
Pridružio se: Pet Maj 04, 2012 11:51 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 2:47 pm

Nisi alfista ako ne sipas seleniju.
Nema gorih ljudi od alfista.
Korisnikov avatar
popovicvl
Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 719
Pridružio se: Pon Okt 03, 2016 7:52 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 3:23 pm

Mdaaa komšija.

Pre svega ulja su SAE, znači mogu se i mešati 1/1 ako treba, a neće se mešati.

Drugo ko dosta prelazi, tj. ima bar dve promene ulja godišnje, onda je najpravilnije sipati 5W30 (0W40) zimi, a leti 5W40.

Trece neka ulja proizvođača MOL, Gasprom, LUK oil...su vrhunska, i ono što je najbitnije sveža i original.

Četvrto, i sa ovim uljima će jedan prosečan motor preći 500-600k samo ako se redovno menja 10-15k.
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 4:51 pm

5W30 (0W40) ne treba sipati ako nije fabrika preporucila, ovo kazem cisto da neko ko sa strane naleti na ovu temu ne pomisli da to ulje treba da sipa u recimo 147/156... Drugaru su u servisu nasuli u potpuno ispravnu Corolu Verso 1.6 ulje 5w30 i auto je trosio ulje jer je previse retko za tu generaciju motora (2002-2005 cini mi se), fabricki mu je preporuceno 10w40...
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 6:49 pm

Motorna ulja za NIS recimo, proizvodi i pakuje Prista Oil. Tako da sigurno nisu vrhunska ulja u drugoj ambalaži.
Vidim da će ovo da preraste u još jednu temu o uljima. Ja generalno volim takve teme, ali bi mogli da izbegnemo "moj majstor samo ovo sipa i kaže da je najbolje..." i slične floskule.
To što je ulje u metalnoj ambalaži nije nikakva garancija, obzirom da se falsifikuje sve što može da se proda. U jednom trenutku je samo Mobil 1 na našem tržištu bio garantovano original, uz par egzotičnih ulja koja se ne isplati falsifikovati.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
alonso14
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed

- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo

- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport

- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport
Lokacija: MG
Postovi: 3354
Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 7:11 pm

Kakva su Prista ulja? Pitam jer firma gde moj otac radi samo to sipa u sva vozila u mehanizaciju.. Pa rek'o, jel u pitanju kvalitet ili niska cena.. A po radnjama ih nisam vidjao.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 7:36 pm

Mehanizacija je jedno, motorna ulja su drugo. Prista je bugarska firma, uglavnom posluju na tržištu istočne Evrope. Ukoliko bih imao pristup nekim od poznatijih brendova, definitivno bi ih izabrao ispred Priste, ali od no name brendova, ako bih bio primoran da biram, oni bi mi bili prvi pik. Odavno ih nema u maloprodaji, odnosno, nema manjih pakovanja kod nas, ali su zastupljeni u većim sistemima i u većim pakovanjima.
Jedno vreme su bili i vlasnici rafinerije Beograd, ili suvlasnici, nisam 100% siguran.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
popovicvl
Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
Lokacija: Sremska Mitrovica
Postovi: 719
Pridružio se: Pon Okt 03, 2016 7:52 pm

Re: Proces proizvodnje i pakovanja Original ulja

Sub Dec 31, 2016 7:51 pm

NIS su osrednjeg kvaliteta, Gasprom druga priča, posebno 0W40. Za tu gradaciju mora da se ima sirovina, i nema mućkanja kao na slikama iz prvog posta. A i onaj ko mućka, nikao mu se ne isplati da lepi Gasprom nalepnicu ;)
Ulja velikih nafnih kompanija na njihove police na pumpama stiže direkt iz fabrike, bez preprodavca, bez mogućnosti da neko nešto podvali.

Slažem se da starija vozila treba da isprate nižu gradaciju 5-10W40.

Povratak na “Area Servizio”