svi se smrznemo zimi u jtd-u, plus sto mrzne bulja ko ima kozna sedista, ja moram da nadjem neko jastuce da podmetnem prebaci klapnu da kruzi vazduh u kabini tj da ne uvlaci hladan to doprinosi malo brzem zagrevanju kabine.
sto se tice broja obrtaja saveti majstora i tehnickih upustava kazu da kod turbo motora prvo vreme treba saltati na nizim obrtiajima nego inace, preporucuje se oko 2000rpm jer je turbini potrebno neko vreme da bi dobila adekvatno podmazivanje, visi obrtaji podgrevaju brze motor ali stete turbini. takodje se nikako ne savetuje rad hladnog motora u mestu (ne vise od 20-30sec) to vazi i za benzinske a posebno dizel motore
Alfa 156 JTD Radna temperatura
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
da,ja isto praktikujem. Starujem ledenog, čekam oko 15 sekundi i onda krenem lagano i šaltam do 2000 obrtaja. Bukvalno imam osećaj da je svaka tekućina stegnuta u njemu a nekad čak i menjač/kvačilo idu teže (baš kad je hladno).
Što se tiče sediša još nisam osposobio grejače u novim (negde je prekid nikako da se posvetim problemu). Ono što sam primetio da je nova koža mekša i tanja pa se brže zagreje pod butinama. Ona stara su možda dugotrajnija ali kad se slede bukvalno su ledena duže od ovih iz redizajna.
Što se tiče sediša još nisam osposobio grejače u novim (negde je prekid nikako da se posvetim problemu). Ono što sam primetio da je nova koža mekša i tanja pa se brže zagreje pod butinama. Ona stara su možda dugotrajnija ali kad se slede bukvalno su ledena duže od ovih iz redizajna.
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Vidim da svi imaju isti problem zimi... Leti ništa čudno nisam primetio...
Međutim, zimi, motor se greje regularnom brzinom za JTD-a, ali temperatura varira... Recimo dođe do 80, onda padne koji stepen, pa onda dođe do 90 pa padne na 80...
Razumem ja da to varira od uključivanja i isključivanja grejanja, al me nervira...
Mislim to je kod mene kompleksan problem, jer mi iz nekog razloga auto dosta magli... I onda moram često da uključujem brzo odmagljivanje... Ne mogu i dalje da iznađem razlog toga... Proverena je klapna koja otvara i zatvara recirklulaciju ali nije... Ne mogu nikako da skontam...
Sad se sprema mali servis pa ću znati više...
Međutim, zimi, motor se greje regularnom brzinom za JTD-a, ali temperatura varira... Recimo dođe do 80, onda padne koji stepen, pa onda dođe do 90 pa padne na 80...
Razumem ja da to varira od uključivanja i isključivanja grejanja, al me nervira...
Mislim to je kod mene kompleksan problem, jer mi iz nekog razloga auto dosta magli... I onda moram često da uključujem brzo odmagljivanje... Ne mogu i dalje da iznađem razlog toga... Proverena je klapna koja otvara i zatvara recirklulaciju ali nije... Ne mogu nikako da skontam...
Sad se sprema mali servis pa ću znati više...
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
sto se magljenja stakala tice ja sam imao taj problem na prethodnoj alfi, bez paljenja klime nema sanse da odmagli, na ovoj sad nisam primetio nesto bitno tj i kad se zamagli odmagli se i bez klime klasicnim duvanjem.
razliku u kozi sedista nisam primetio, a menjac jeste stegnut kad je hladno prvih par saltanja u ide malo teze pod ruku to mi je bilo manje vise u svim kolima do sad ali kod alfe je nekako najizrazenije posebno u 2. brzinu i R a mozda bi trebalo i ulje promeniti taj problem sam resio na 155ici zamenom ulja
razliku u kozi sedista nisam primetio, a menjac jeste stegnut kad je hladno prvih par saltanja u ide malo teze pod ruku to mi je bilo manje vise u svim kolima do sad ali kod alfe je nekako najizrazenije posebno u 2. brzinu i R a mozda bi trebalo i ulje promeniti taj problem sam resio na 155ici zamenom ulja
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- EasyRider
- Garaža: AR GT Q2 1.9 jtdm 16v
Ex AR 159 1750 TBi
Ex AR 156 1.9 mjet 16v
Ex AR 147 1.9 jtdm 16v - Lokacija: Belgrade SouthSide
- Lokacija: South
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Meni nije hladno ujutru kad sednem na kozna sedista, ali zaista.
Ne magli mi soferka, a brzine se neznatn teze menjaju prvih par minuta. Krecem odmah cim se namestim, 15ak sekundi posle paljenja i nema preko 2000rpm.
Najtvrdji menjac ima opel omega ujutru zimi. Uzas, dok sam vozio tu kantu
Ne magli mi soferka, a brzine se neznatn teze menjaju prvih par minuta. Krecem odmah cim se namestim, 15ak sekundi posle paljenja i nema preko 2000rpm.
Najtvrdji menjac ima opel omega ujutru zimi. Uzas, dok sam vozio tu kantu
Alfom mojom kuci jurim, autobanom psujem mater
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Ubedljivo najbolje grejanje imam u Ladi 2102 Žiguli 1977 godište koju mi deda ostavio. Taj auto ima poseban hladnjak za grejanje i greje pa ubija. Čujem od burazera neke sisteme webasto koji ima u njegovom vw-u i probao sam par puta kad je hladno. To je za 'Lajku' sviranje one stvari. Ne znam dal' više volim Alfu ili nju
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
webasto je odlicna stvar, ja bih rado posedovao auto sa tim uredjajem, za 2-3 minuta zagrejana i kabina i podgrejan motor, vidim po oglasima da su sve cesci automobili iz uvoza sa tim sistemima uglavnom naknadno ugradjenim retki su modeli sa fabrickim, posebno ovi prosecni automobili ali drugar uvezao skoro dve mazde 6 koje to imaju fabricki samo im je mana sto nema podesavanja tajmera kao kod ovih naknadno ugradjenih
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- ChobbyJTD
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Detelinara Novi Sad
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
Ne znam kako rade ti u kolima ali kamionski webasto krene da duva toplo tek nakon mozda 5 minuta.Dobra stvar je sto imaju tajmer pa moze da se namesti da se ukljuci u odredjeno vreme i zagreje kabinu pre kretanja
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
konkretno u ovim mazdama startuje se cim upalis motor posto je webaster povezan sa pumpom za vodu i gorivo, posle 2-3 minuta kabina topla i tecnost u motoru je podgrejana, koliko znam svakak mazda 6 ima webasto za motor a dodatni za grejanje kabine je bio kao opcija i nema ga svaka, a stelujuci retko koja ima i to je valjda bila opcija, inace on je super nastelujes da se upali npr. 10 min pre ulaska u auto i miran si
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa 156 JTD Radna temperatura
evo izguglah pricnip rada i opcije
1. varijanta sa programatorom u kabini
-podesis sat na programatoru
-onda programiras vreme ukljucenja grejaca,npr. u sest ujutru kad ustajes.Do pola sedam si vec spreman a auto je vec zagrejan skoro na radnu temperaturu
-da pojasnim malo vise...grejac je startovan,sa njim i njegova pumpa za vodu koja tera zagrejanu vodu kroz motor i grejac kabine.Kada voda dostigne nekih 40-50 C ukljucuje se ventilator u kabini i odledjuje stakla i zagreva kabinu.Grejac dostize temperaturu 70-80C,onda prelazi u "ler",tj. radi samo pumpa za vodu.Kada se voda malo rashladi grejac se ponovo startuje i odrzava 70-80C.Onda ti ulazis u auto,iskljucujes grejac,skidas zimsku jaknu i palis zagrejan auto i kreces bez da cistis stakla od leda i snega
-postoje vise vrsta programatora:
-nedeljni:da za svakih od sedam dana u nedelji programiras vreme ukljucenja i duzinu rada grejaca,odnosno da za svaki dan u nedelji imas opciju da tri puta programiras vreme starta i vreme koliko ce grejac da radi(jako korisno ako znas da ujutro kreces na posao,popodne u tri se vracas kuci)
-dnevni:sa opcijom da u toku 24h zadas tri startovanja grejaca
2. varijanta sa programatorom u kabini ili bez njega,ali sa daljinskim
-programator sa daljinskim ukljucivanjem-iskljucivanjem dometa do nekih 1000m:ujutru iz stana stratujes grejac,popodne pola sata pre odlaska s posla ponovo startujes.
problemi:
-pa nece ih biti ako se auto,tj. elektro instalacija na autu odrzava.Prvenstveno mislim na stanje akumulatora,jer webasto koristi struju iz akumulatora na vozilu+ventilator kabine(preporuka-staviti na polozaj 1)
pozdrav
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji