Postovani alfisti
Imam jednu dilemu koju hocem da prodiskutujem.
Desava mi se u ovim vrucim periodima kad je mnogo toplo,ukljucim klimu vozim se niz grad recimo 30 min ali nakon 15 min temeperatura pocinje da se penje polako na 95 pa ja krenem ona se spusti na 90, pa opet stojim malo duze ona pocne da se penje na 95 nekad i na 100.
Kad vozim bez klimu temperatura je uvek na 90 zakucana.Proverio ventilator ukljucuje obe brzine.Termostat je promenjen pre 4 meseca.
Antifriz na maximum uvek.
Ovo mi se desava samo kad je napolju recimo 35 ili 39 stepeni.
Pitanje mi je dali je to normalno ili ne.
Alfa 166 2.0 twin spark
Radna temperatura sa klimom
- jozovac
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts + LPG Zavoli 2000 god.,
Lancia lybra 1.8 sw 2000 god
Suzuki swift 1.3 93 hp 2008 god - Lokacija: Skoplje Makedonija
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
klima vise optereti motor pa i nije cudno da se u mestu i laganoj voznji malo vise i zagreje posebno kad su velike vrucine napolju, meni se tako desavalo na alfi 155, doduse na 156 i trenutnom autu koji vozim to nije slucaj ali zavisi od auta do auta
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Pa to mu dodje nekako normalno..jer je hladnjak klime ispred hladnjaka vode i on je u rezimu rada mnogo vruc...to je i projektovano tako,i taj vreli vazduh ulazi u hladnjak vode i pomalo podize temperaturu celog sistema.Zato klima ima svoj ventilator da pospesi protok vazduha i ohladi ,a ventilator vode i termo davac sve to snimaju i malo duze rade nego bez klime.
Sve se to manifestuje na malim brzinama ili vecem opterecenju po motor...uzbrdica,kolona,tunel i slicno.Na otvorenom putu imamo slobodan protok vazduha usled brzine kretanja vozila.,,pa je i temp.manja.
Sve se to manifestuje na malim brzinama ili vecem opterecenju po motor...uzbrdica,kolona,tunel i slicno.Na otvorenom putu imamo slobodan protok vazduha usled brzine kretanja vozila.,,pa je i temp.manja.
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Mogao bi preventivno da malo ispereš hladnjake, od spolja. Crevo i lagano, bez kompresora
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Nije to nista, meni ide i do 115 stepeni sa klimom na uzbrdici. Sve mi se cini da su napravili previse male hladnjake na mnogim alfama. Evo, na sluzbenom autu (Skoda Praktik 1.4 tdi) mi crkao ventilator hladnjaka i ne bih ni primetio da mi klima nije pocela da duva toplo kad stojim na semaforu. Dakle, motor se u gradskoj voznji, sa upaljenom klimom bez ventilatora nije pregrevao. Pri tom, motor ima tek malo manji hladnjak nego na mojoj Alfi. Da nema klimu, ventilator mu ne bi ni bio potreban.
- jozovac
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts + LPG Zavoli 2000 god.,
Lancia lybra 1.8 sw 2000 god
Suzuki swift 1.3 93 hp 2008 god - Lokacija: Skoplje Makedonija
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Znaci ok je sve ali me ipak cudi,na Lybri kako i da vozis sa klimom, bez ili uzbrdica uvek temperatura je bila na 90.
Mozda bi trebalo da poslusam kolegu Flavio pa da operem nekako hladnjake mozda je prljavstina u pitanju.
Majstor mi rekao na kompresor ali videcu.
Mozda bi trebalo da poslusam kolegu Flavio pa da operem nekako hladnjake mozda je prljavstina u pitanju.
Majstor mi rekao na kompresor ali videcu.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Nema kompresor veze sa tim. Pranje hladnjaka je uvek dobro, ali mislim da ti se nece drasticno smanjiti temperatura.
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Moze da ima velike veze kompresor s tim. Ja sam na proslom autu i zupcio opet auto, menjao antifriz, proveravao termostat, termoprekidac, reostat, termodavac i nije bilo nista od navedenog.
Desilo se to da nije bila prava gramaza freona u sistemu i isparivac nije bio iste temperature celom povrsinom i poceo bi da se pravi preveliki pritisak u sistemu i pocne pregrejavanje motora.
Kako bi ugasio dugme za klimu tako bi se za 10 sekundi ohladio motor na 90 stepeni.
Sent from my LG G4
Desilo se to da nije bila prava gramaza freona u sistemu i isparivac nije bio iste temperature celom povrsinom i poceo bi da se pravi preveliki pritisak u sistemu i pocne pregrejavanje motora.
Kako bi ugasio dugme za klimu tako bi se za 10 sekundi ohladio motor na 90 stepeni.
Sent from my LG G4
- jozovac
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts + LPG Zavoli 2000 god.,
Lancia lybra 1.8 sw 2000 god
Suzuki swift 1.3 93 hp 2008 god - Lokacija: Skoplje Makedonija
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Ovo je novi momenat sa gramaze freona,to cu morati da proverim.Proverio isto sve djekove za ventilator on ukljucuje obe brzine sve radi normalno.Nivo antifriza je max
Kad sam spomenuo kompresor mislio sam na wap kompresor za pranje auta.
Gresno sam se izrazio i time sam naveo da pomislite da pricam o kompresoru klime.
Izvinjavam se
Kad sam spomenuo kompresor mislio sam na wap kompresor za pranje auta.
Gresno sam se izrazio i time sam naveo da pomislite da pricam o kompresoru klime.
Izvinjavam se
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Klima u 166-tici bi trebalo da ima presostate visokog i niskog pritiska, kao sto imaju 164-ke, tako da kompresor ne moze da se upali ako je pritisak manji ili veci od propisanog.
- Darkoni
- Garaža: Alfa Romeo 164 ts ex,
Alfa Romeo 166 busso - Lokacija: Rio de Borca
- Lokacija: Rio de Borca ;-)
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Tako je Ivane.
Temperaturu jedino dijagnostikom da proveris, meni skala zakucana na 90 a po dijagnostici je bila 98.
Temperaturu jedino dijagnostikom da proveris, meni skala zakucana na 90 a po dijagnostici je bila 98.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Vec receno, hladnjak klime se mnogo greje kad radi klima i tako zagreva i hladnjak vode, koji mozda nije u savrsenom stanju, i onda imas izrazeno podizanje temperature. Ne diraj nista, eventulano spolja da operes hladnjake i to je to.
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Radna temperatura sa klimom
I na sve to Alfa pokazujw realnu temperaturu a ne prosecnu kao svi ostali automobili, pa cak i oni sa jtd agregatima.
Sent from my iPad
Sent from my iPad
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Tako je, pranje vodom BEZ visokog pritiska (iz kompresora - WAP isl.). U suprotnom, hladnjak je aluminijumski, jak mlaz lako pokrivi saće hladnjaka i, eto povecane radne temp. motora ... bez vidljivog uzrokajozovac napisao:Kad sam spomenuo kompresor mislio sam na wap kompresor za pranje auta.
- jozovac
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts + LPG Zavoli 2000 god.,
Lancia lybra 1.8 sw 2000 god
Suzuki swift 1.3 93 hp 2008 god - Lokacija: Skoplje Makedonija
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Prvo da proverim nivo freona pa onda idem da trazim dalje i da probam to sa kompresorom
Danas vozio ceo dan i temperatura bila zakucana na 90,ali napolju bilo 30 stepeni.Kad je malo vise i kad ide kreni stani u gradu onda dize temperaturu.
Hvala na pomoc
Danas vozio ceo dan i temperatura bila zakucana na 90,ali napolju bilo 30 stepeni.Kad je malo vise i kad ide kreni stani u gradu onda dize temperaturu.
Hvala na pomoc
- jozovac
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts + LPG Zavoli 2000 god.,
Lancia lybra 1.8 sw 2000 god
Suzuki swift 1.3 93 hp 2008 god - Lokacija: Skoplje Makedonija
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Samo da spodelim sa vama da sam poslusao savet kolege(Sawa) da proverim freon.
Nakon proverke utvrdilo se da fali 100 gr freona u odnosu na to sto pise u specifikacii.
Majstor napravio pravu gramazu i nakon dva dana voznje sa non stop upaljenom klimom po ovim vrucinama,temperatura mi je sada za sada zakucana na 90 stepeni.
Zelim da kazem ostalima koji su pisali da im se temperatura dize i do 100 stepeni da provere nivo freona u sistemu.
Pozdrav
Nakon proverke utvrdilo se da fali 100 gr freona u odnosu na to sto pise u specifikacii.
Majstor napravio pravu gramazu i nakon dva dana voznje sa non stop upaljenom klimom po ovim vrucinama,temperatura mi je sada za sada zakucana na 90 stepeni.
Zelim da kazem ostalima koji su pisali da im se temperatura dize i do 100 stepeni da provere nivo freona u sistemu.
Pozdrav
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Ovih dana i nisu bile neke vrucine, sacekaj temperaturu preko 35 i malo duzu gradsku voznju. Tih 100g freona tesko da moze da utice i na rad klime, a kamoli na temperaturu motora. Uostalom, sa vise freona bi kondenzator trebalo da bude topliji, pa bi i hladjenje motora trebalo da bude slabije.
- jozovac
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts + LPG Zavoli 2000 god.,
Lancia lybra 1.8 sw 2000 god
Suzuki swift 1.3 93 hp 2008 god - Lokacija: Skoplje Makedonija
Post
Re: Radna temperatura sa klimom
Sacekacemo malo toplije preko 38,39 i jos jedna provera temperature.