Pitanje za vlasnike 166 V6, kolika vam je temperatura motora po gradu u kreni-stani uslovima sa upaljenom klimom ?
Kod mene se vrti oko 100 a nekad ode do 102 kada se pali druga brzina ventilatora, bez klime ventilator brze spusta temperaturu ali je i dalje tu negde oko 100c.
Na otvorenom je 85-88, retko ode do 90c.
Koliko je ovo normalno ?
Pumpa je nova sa metalnim kolom, obe brzine ventilatora rade, termostat radi, hladnjak je nov.
Kad smo kod novog hladnjaka koji je Hella Behr, postoji li sansa da je manje efikasan od OEM Valeo hladnjaka ?
Sace je celo alu i dosta je laksi od starog.
Ovo su parametri dobijeni preko dijagnostike, satic je na 90c sve dok ne prebaci 100c, tada lagano krece ka sledecem podeljku, sa 102c je vec na njemu.
166 V6 24V temperatura motora
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Iz mog iskustva kad sve funkcionise kako treba satic nikad ne prelazi 90 stepeni (obicno pokazuje za nijansu manje, znaci oko 88). Drugu brzinu ne bi trebalo ni da pali, mozda kad je bas vruce i polako se kreces u gradu, semafori. Ali skala ne sme da ide preko 90.
Nisam detaljno pratio sta dijagnostika pokazuje, ali sat nikako ne treba da prelazi 90. Jedino kad je kod mene prelazio je kad se reostat oprostio pa nije palio prvu brzinu, inace uvek 88. Na otvorenom kad je hladnije moze da pokazuje nesto manje.
Nisam detaljno pratio sta dijagnostika pokazuje, ali sat nikako ne treba da prelazi 90. Jedino kad je kod mene prelazio je kad se reostat oprostio pa nije palio prvu brzinu, inace uvek 88. Na otvorenom kad je hladnije moze da pokazuje nesto manje.
- kovalski
- Garaža: ex 156 1.9 JTD 16V giugiaro
remap;
ex 166 2.0 TS
ex 156 SW 2.0 SP3
ex159 SW
ex GTV CUP limitata No_076 2.0 TS
Vectra C CDTI 16V - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Kod mene na 2.0 satić ne prelazi 90, tačnije uvek je zakucan.
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Leti po vrućini i gradskoj vožnji po BG temperatura je stalno između 95-102 jer više stojiš u mestu nego što se krećeš, čim kreneš do treće brzine da voziš ohladi se.
Čitao sam i po UK forumima i većina ima problem sa grejanjem leti u gradskoj vožnji kreni stani.
Čitao sam i po UK forumima i većina ima problem sa grejanjem leti u gradskoj vožnji kreni stani.
- crni1204
- Garaža: Un centinaio di sessantasei
- Lokacija: Nbgd
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Po najgoroj letnjoj vrućini po dijagnostici max 96c bez klime, sa upaljenom klimom u istim uslovima se vrti oko 90c
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Na 166-ici sat nikada ne treba da predje 90. 156 ima drugi tip pokazivaca i kod nje vise varira.
@Vuk
Da li si siguan da pravilno radi prva brzina? Mozda te reostat zeza pa je ne pali, nego ceka da predje 100 i da upali drugu.
@Vuk
Da li si siguan da pravilno radi prva brzina? Mozda te reostat zeza pa je ne pali, nego ceka da predje 100 i da upali drugu.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Znaci kod mene ipak nesto nije kako treba.
Danas ne prelazi 100c u zastoju, ventilator se pali na 99 izgleda a gasi na 95.
Satic nije prelazio 90.
@Alex
Radi provereno, premosticu reostat tj. otpornik tako da se odmah pali druga u eksperimentalne svrhe na par dana.
Sta mislite o efikasnosti hladnjaka ?
Trenutno imam ovaj:
A stari je ovakav:
Danas ne prelazi 100c u zastoju, ventilator se pali na 99 izgleda a gasi na 95.
Satic nije prelazio 90.
@Alex
Radi provereno, premosticu reostat tj. otpornik tako da se odmah pali druga u eksperimentalne svrhe na par dana.
Sta mislite o efikasnosti hladnjaka ?
Trenutno imam ovaj:
A stari je ovakav:
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Ne bi me cudilo da hladnjak ima problem. Sladjan (Alfamen) je imao ogromnih problema dok nije resio problem pregrevanja i na kraju se ispostavilo da je nov hladnjak imao prepreku. Moze biti da je bas ovaj Behr u pitanju. Definitivno ne sme po satu da prelazi 90 na 166-ici.
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 166 V6 24V temperatura motora
Drug je na drugom brendu imao identičan problem, a uzrok je bio zamenski hladnjak, koji jednostavno nije bio identičnog rashladnog kapaciteta. To se manifestuje najčešće u strogo gradskoj vožnji, jasno je da otvoren put nije problem.
Dok ne rešiš problem, temperatura ne bi smela da stvori neki problem. Na modernijim benzincima radna temperatura je 105 stepeni (a npr. II brzina ventilatora na 108 stepeni), zbog boljeg stepena iskorišćenja motora. Doduše, veća temparatura rashladne tečnosti znači i veću temperaturu ulja, a ne znam da li Busso V6 ima hladnjak ulja (ne poznajem Busso motore).
Dok ne rešiš problem, temperatura ne bi smela da stvori neki problem. Na modernijim benzincima radna temperatura je 105 stepeni (a npr. II brzina ventilatora na 108 stepeni), zbog boljeg stepena iskorišćenja motora. Doduše, veća temparatura rashladne tečnosti znači i veću temperaturu ulja, a ne znam da li Busso V6 ima hladnjak ulja (ne poznajem Busso motore).