Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
- pitbul989
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Predejane
Post
Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Pre neki dan sam primetio da mi hladnjak po malo curi i to pri dnu na sastavu sa plastikom pa ako moze pomoc ili ako neko zna cime se moze zalipiti to, jel imao neko iskustva s tim? Citao sam da postoji neki prasak koji se sipa unutar hladnjaka i on zapusi sve rupice ali moze da izazove i jos vece komplikacije ali i razno razne stvarcice koje sluze za lepljenje poput nekog gita ili silikona s obzirom da se vidi gde pusta na sastavu mozda je to i bolje... Sta predlazete?? Hvala unapred u pitanju je alfa 147 2001.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Od svih tih krpljenja/praskova/varenja i sl nema nista , kupi polovan hladnjak i zameni ako nisi u prilici da kupis nov. Imao sam iskustva sa time i probavao popravke ali ne vredi, vrlo brzo procuri opet
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Ja obicno kad mi se tako probusi,razlepi odnesem kod kilera i ovih sto krpe branike.Uglavnom zakrpe za male neke pare i radi posle dugo.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Liqui Moly Kuhler dichter, drzi po nekoliko godina, ako nije veliko curenje. Najbolje je da promenis hladnjak, novim.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
ja imam samo pozitivna iskustva sa Abro praškom za hladnjak, na sigurno 10ak automobila je resio problem curenja (sto mojih sto tudjih), na kombiju i na alfi 145 voda iz hladnjaka je izlazila u mlazu kao iz sprica tj igle, sipao sam pola bocice toga i resio problem, za manja curenja u vidu kapkanja da ne pricam (to sam imao na 156ici isto resio abrom), skoro je drugaru cureo negde sistem vrv mali hladnjak i rekao sam mu da sipa taj prasak i naravno posle jednog dana voznje je prestalo, e sad ako su neka veca ostecenja naravno nema spasa nego polovan ili nov hldnjak i event neko ozbiljnije krpljenje kod majstora.
sto se tice veka drzanja ovih praskova ne mogu reci sigurno jer nisam te automobile vozio 5 godina ili sl. ali nekih godinu-dve koliko su bili kod mene je drzalo
sto se tice veka drzanja ovih praskova ne mogu reci sigurno jer nisam te automobile vozio 5 godina ili sl. ali nekih godinu-dve koliko su bili kod mene je drzalo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Meni, par godina, dve, tri, mozda i cetri, ne secam se. Liqui Moly tecnost, za prasak bas i nisam, majstor mi rece da je imao slucaj da je mali hladnjak bio zapusen tim praskom.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
svakako ne treba preterivati sa tim praskom, jednom ok da zakrpis ali vrv ne valja vise puta sipati , ja cak i ne sipam celu dozu kako pise u upustvu, i u tim najgorim slucajevima curenja max pola sam sipao a za manja kapljanja 1/3 od prilike
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- pitbul989
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Predejane
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Ljudi hvala vam puno, zvao sam ove u ap-sport-u i rekli mi da imaju tu tecnost pa cu u ponedeljak da uzmem i videcemo inace jako malo kapucevpa bi trebalo da resi problem, presao 350km a iscurelo je oko 600ml
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- pitbul989
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Predejane
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Samo da vam javim da sam kupio abro heaavy duty cooling system u ap sportu ali u tecnom stanju kosta 330 dinaraa i uspeo je da mi resi problem, hladnjak vise ne curi hvala svima
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Sad ja imam problem sa hladnjakom, juce odem na neku slavu, taman toliko daleko da se motor zagreje na radnu temperaturu, parkiram, curi hladnjak i to dobro kaplje. Posle nekoliko sati, suvo, stignem kuci, suvo. Danas predjem 100km, suvo, mada se oseca da mirise na antifriz, pretpostalvjam da isparava kroz male pukotine. Resio da promenim hladnjak, i sad imam nekoliko pitanja:
Polovan ili nov? Vrede li nesto polovni i kako im se krecu cene, ako neko zna?
Sta vredi od novih, ima kineskih i svakakvih?
Kako se drzi hladnjak, dole koliko vidim se zabada u gumice na onoj sini skroz dole, a kako i gde se drzi gore, posto su kod mene slomljeni drzaci, tako da se klati?
Uz to, moracu da kupim usmerivac vazduha, kad vec rasturam, da uradim kako treba, posto je ovaj na autu slomljen.
Ima li nesto na sta treba obratiti paznju prilikom montaze, ne racunajuci da treba da sipam antifriz i izluftiram sistem, to znam.
Ne svidja mi se sto to moram sad da radim, jer nemam puno vremena, a hteo bih da odradim i Gta look farove, kad vec rasturam.
Toliko za sada.
Polovan ili nov? Vrede li nesto polovni i kako im se krecu cene, ako neko zna?
Sta vredi od novih, ima kineskih i svakakvih?
Kako se drzi hladnjak, dole koliko vidim se zabada u gumice na onoj sini skroz dole, a kako i gde se drzi gore, posto su kod mene slomljeni drzaci, tako da se klati?
Uz to, moracu da kupim usmerivac vazduha, kad vec rasturam, da uradim kako treba, posto je ovaj na autu slomljen.
Ima li nesto na sta treba obratiti paznju prilikom montaze, ne racunajuci da treba da sipam antifriz i izluftiram sistem, to znam.
Ne svidja mi se sto to moram sad da radim, jer nemam puno vremena, a hteo bih da odradim i Gta look farove, kad vec rasturam.
Toliko za sada.
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Ne vidim sa tt, ali mislim da voziš 147 jtdm. Dve vrste hladnjaka po kačenju imaju. Ja sam uzeo kineski u Kit Komercu koji je procureo na jednom mestu i to provalim malo posle isteka garancije, pa zakrpljen tečnim metalom. Moj klavir štimer je napravio čepove za isti da proveri da li je OK posle te akcije. Šljaka tako već 2+ godine, pu pu da ne ureknem.
Za isparavanje, noću lampom pogledaš kada ti je ugrejan auto i videces gde isparava. Možda i na račvi termostata curi. Ako je na spoju stranica i saća bolje da ne krpiš. Ako je na saću negde - tečni metal u dve komponente..., ako vec neces drugi hladnjak da uzimaš.
Ruke su ~2k rsd za zamenu hladnjaka, čisto da imaš red veličine. Pošto se skida prednji branik, taman možes i farove da uradiš
Za isparavanje, noću lampom pogledaš kada ti je ugrejan auto i videces gde isparava. Možda i na račvi termostata curi. Ako je na spoju stranica i saća bolje da ne krpiš. Ako je na saću negde - tečni metal u dve komponente..., ako vec neces drugi hladnjak da uzimaš.
Ruke su ~2k rsd za zamenu hladnjaka, čisto da imaš red veličine. Pošto se skida prednji branik, taman možes i farove da uradiš
If it ain't broke, don't fix it.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
156 1.6
Sam cu da se zanimam, i kineske necu, to sam vec odlucio, nego bih voleo da znam kako se kaci, da ne bude da jurim delove kad sve raskupusam. Mislim da je na spoju plastike i saca, negde dole levo, kod donjeg creva je curelo. Verovatno je u medjuvremenu povukao neki mulj ili tako nesto, pa se zacepilo.
Necu da krpim, zato sto znam da mu protok nije bas najbolji, cim se malo duze vozi po nekom gradu, a da je napolju malo toplije, npr. 15-20 stepeni, temperatura ide na 95+ i pored ventilatora nema sanse da se spusti, ventilator radi non stop.
Sam cu da se zanimam, i kineske necu, to sam vec odlucio, nego bih voleo da znam kako se kaci, da ne bude da jurim delove kad sve raskupusam. Mislim da je na spoju plastike i saca, negde dole levo, kod donjeg creva je curelo. Verovatno je u medjuvremenu povukao neki mulj ili tako nesto, pa se zacepilo.
Necu da krpim, zato sto znam da mu protok nije bas najbolji, cim se malo duze vozi po nekom gradu, a da je napolju malo toplije, npr. 15-20 stepeni, temperatura ide na 95+ i pored ventilatora nema sanse da se spusti, ventilator radi non stop.
- markovl988
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.8 Ts
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bele vode, Beograd
Post
Skoro sam kupio hladnjak kod Brane u Vranicu za GT, cena 45e, ako to nesto znaci
Послато са LG-H815 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-H815 уз помоћ Тапатока
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Kupljen nov hladnjak, kupljeni gumeni nosaci, antifriz, destilovana i aditiv za ispiranje rashladnog sistema, kad vec sve to radim da iskoristim priliku i isperem sistem, nadam se boljem protoku tecnosti i hladjenju, valjda ne moze da skodi. Radovi za vikend.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Krpljenje hladnjaka, potrebna pomoc...
Operacija uspela, pacijent nije umro Zamenio hladnjak, nije nesto strasno tezak posao, jedino su me zezala dva srafa branika, uhvatila ih rdja, jedva sam ih odvio, izgubio sam jedno pola sata na to. Uz to, uspeo sam da slomim dva srafa, ostali u novom hladnjaku, jedan koji drzi ventilator, drugi usmerivac vazduha. Izgleda da su istruleli, lagano ga stezem, totalno lagano ide i puce, nagrizla ga korozija.
Ono cega sam se bojao je selna koja spaja plasticnu krivinu sa hlanjakom, medjutim, skinuo i prebacio bez problema, uz to, stavio sam i Victor Reinz diht masu, za svaki slucaj
Bojim je da nisam pretegao selne na crevima, da ne pukne crevo, valjda nece.
Uz to, ispravljao sam tudje greske, odvezao auto na mali servis i menjao filter vazduha. Kad sam skinuo hladnjak, imam sta da vidim, poklopac uopste nije namesten kako treba, filter viri iz kucista.
Napunio sistem, izluftirao sistem, ostaje jos da se predje neka km i dokaze da sam uradio posao kako treba.
Hladnjak je neki poljski, Loro, 6000 rsd, ako nekog interesuje, ne deluje lose, ima isti broj celija kao i original Valeo, ono gde su stedeli je ona resetkasta zastita od kamencica, dosta je meka.
BTW, moze bez skidanja branika, mora da se skine donja mrezica i gornje resetke, zbog srafova hladnjaka klime, ali sam skinuo da resim neke druge stvari.
Ono cega sam se bojao je selna koja spaja plasticnu krivinu sa hlanjakom, medjutim, skinuo i prebacio bez problema, uz to, stavio sam i Victor Reinz diht masu, za svaki slucaj
Bojim je da nisam pretegao selne na crevima, da ne pukne crevo, valjda nece.
Uz to, ispravljao sam tudje greske, odvezao auto na mali servis i menjao filter vazduha. Kad sam skinuo hladnjak, imam sta da vidim, poklopac uopste nije namesten kako treba, filter viri iz kucista.
Napunio sistem, izluftirao sistem, ostaje jos da se predje neka km i dokaze da sam uradio posao kako treba.
Hladnjak je neki poljski, Loro, 6000 rsd, ako nekog interesuje, ne deluje lose, ima isti broj celija kao i original Valeo, ono gde su stedeli je ona resetkasta zastita od kamencica, dosta je meka.
BTW, moze bez skidanja branika, mora da se skine donja mrezica i gornje resetke, zbog srafova hladnjaka klime, ali sam skinuo da resim neke druge stvari.