Potrosnja po ko zna koji put
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Ma moze i na 1500 da se salta. Moj cale tako vozi svaki auto.
I ja moj TS sam nekoliko puta vozio tako, al nema dusu ispod 2500..
I ja moj TS sam nekoliko puta vozio tako, al nema dusu ispod 2500..
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
I posle nekome cudno klanje TS vs JTD
Vozite bre ljudi te Alfe
Vozite bre ljudi te Alfe
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
E tu priču o magljenju i klimi uporno ponavljaju pojedini alfisti. Kod mene klima zimi nikada nije uključenja već samo protok vazduha, dok sam sa proleća par puta u uslovima velike vlage imao malo problema sa magljenjem koje se opet rešava bez paljenja klime. Ali zbog dobrog dihtovanja bez strujanja vazduha magljenje je zagarantovano.
E što je najgore i yarisa vozim oko 2000 obrtaja s tim da mu je za promenu brzine potrebno 2500 obrtaja. Manjak obrtnog momenta je evidentan.
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Ma ja sam lenj što se menjača tiče. JTD 8v povuče i sa 1000 obrtaja, nema gušenja, trzanja, cimanja i sl. Brzine menjam već na 2000 obrtaja kako bi mi motor bio u opsegu 1500-2000. Max obrtni moment je tu već na 1750 obrtaja tako da problema nema. 16v motori traže malo veći broj obrtaja. Alfu koristim kao porodični automobil, pa si ne dozvoljavam luksuz brze vožnje, dok yarisa koristim solo, ali on takav luksuz i ne može da pruži. Verujem da sam je umrtvio.PapaSle napisao:Kako menjas izmedju 1.5 i 2k obrataja meni nije jasno, po meni bez 2k se auto gusi... A sto se tice klime, to sam zaboravio da dodam, meni klima radi prakticno stalno, zimi zbog magljenja, leti zbog vrucine, tako da jesen prolece najmanje trosi...
E tu priču o magljenju i klimi uporno ponavljaju pojedini alfisti. Kod mene klima zimi nikada nije uključenja već samo protok vazduha, dok sam sa proleća par puta u uslovima velike vlage imao malo problema sa magljenjem koje se opet rešava bez paljenja klime. Ali zbog dobrog dihtovanja bez strujanja vazduha magljenje je zagarantovano.
E što je najgore i yarisa vozim oko 2000 obrtaja s tim da mu je za promenu brzine potrebno 2500 obrtaja. Manjak obrtnog momenta je evidentan.
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Ja ne mogu da kazem da vozim nesto posebno brzo, samo nekako sa mojim osecajem, na 8v prebacivanje izmedju 2.5 i 3k obrtaja je prirodno staniste. Punta Jtd sam ranije menjao, al Punto je laksi i cini mi se da je zbog toga motor dosta elasticniji.
Sto se magljenja tice, moram da priznam da malo umara, sta je uzrok ne znam al moram da vidim kako da otklonim taj problem. Ne znam sta ti je strujanje vazduha... Ja ukljucim brzo odmagljivanje a onda u zavisnosti od potrebe ugasim to i upalim klimu na 1, 2 uperenu u staklo...
Sto se magljenja tice, moram da priznam da malo umara, sta je uzrok ne znam al moram da vidim kako da otklonim taj problem. Ne znam sta ti je strujanje vazduha... Ja ukljucim brzo odmagljivanje a onda u zavisnosti od potrebe ugasim to i upalim klimu na 1, 2 uperenu u staklo...
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Punto je druga priča. Vozim povremeno 1.3 mjet i on je ispod 1500 obrtaja totalno mrtav, bolje povlači moja Alfa sa 900 obrtaja. Njega kada vozim obrtaji mi ne padaju ispod 2000. Za punto 1,9 jtd ne znam kako se ponaša jer ga vozio nikad nisam.
Kad kažem strujanje vazduha mislim na upaljen ventilator bez kompresora. Onaj taster za brzo odmagljivanje na digitalnoj klimi uključim uvek kada su mi retrovizori zamrzli ili su mokri od kiše, magle... . Onaj taster za brzo zagrevanje sam samo jednom uključio da vidim čemu služi. Meni je uvek duvanje uključeno, s tim da može da bude i bez i jedne crtice. Kad je zima duva mi u noge, a kad je vruće pustim sa strane, dok u šoferku retko puštam.
Generalno problem imaš, a zašto...???
jedino da se proveri sa klima majstorom da li mesto gde se kondenzat kondezuje ne obavlja posao kako treba ili od ko zna gde uvlači vlagu u sistem. Sve me ovo podseća na period dok sam vozio keca, krpa je uvek bila u kaseti i non stop sam morao da brišem staklo. A zimi mi je staklo zamrzavalo uz A stub u širini od 5 cm pa je to tek bio cirkus.
Kad kažem strujanje vazduha mislim na upaljen ventilator bez kompresora. Onaj taster za brzo odmagljivanje na digitalnoj klimi uključim uvek kada su mi retrovizori zamrzli ili su mokri od kiše, magle... . Onaj taster za brzo zagrevanje sam samo jednom uključio da vidim čemu služi. Meni je uvek duvanje uključeno, s tim da može da bude i bez i jedne crtice. Kad je zima duva mi u noge, a kad je vruće pustim sa strane, dok u šoferku retko puštam.
Generalno problem imaš, a zašto...???
jedino da se proveri sa klima majstorom da li mesto gde se kondenzat kondezuje ne obavlja posao kako treba ili od ko zna gde uvlači vlagu u sistem. Sve me ovo podseća na period dok sam vozio keca, krpa je uvek bila u kaseti i non stop sam morao da brišem staklo. A zimi mi je staklo zamrzavalo uz A stub u širini od 5 cm pa je to tek bio cirkus.
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Ja jtd samo kad je hladan menjam na 2100-2200,cim se zagreje na 90` normalno saltanje mi je na 2500-2800,mada zavisi od guzvre ispred.Razvlacim ga u preticanjima bez problema i preko 4000,nista mu nece faliti.Potrosnja mesovita 7L od kad sam uzeo auto(10000Km),cipovan od 2-og dana.TS-a nisam ispod 3000 nikad menjao,ne prija mu,kao ni jtd kad padne ispod 1900-2000 obrtaja.Max momenat na jtd-u je na 2k rpm,meni je pomeren na malo vise obrtaje a turbina radi od lera,samo daje maksimum na 2k.
P.S Greota voziti jtd na fabrickoj mapi,kad ima toliko potencijala
P.S Greota voziti jtd na fabrickoj mapi,kad ima toliko potencijala
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Ljudi ako vozite normalno, bez zurbe i stiskanja gasa u pod gde auto treba da leti onda moze da se menja i na 1500 obrtaja. Ja na moj TS iz 2 u 3 menjam po gradu na 1500-1800.. Nema snagu da vuce jako, ali ima da odrzi tu brzinu i ustedi gorivo. Naravno ne stiskam papucicu jako, nego koliko toliko da oseti gas. Razumem ja po velikim gradovima da se grabi putanja i da svi redom ulecu sa svih strana, ali opustajuca voznja i polako. Usteda zivaca i usteda goriva.
- giska
- Garaža: Alfa Romeo 33 Boxer 16v. QV
Alfa Romeo 146.1.4 T.S. - Lokacija: Novi Sad
Post
Alfu vozim ispod 3.000 rpm.samo po gradu i kada sam sa porodicom.
Na otvorenom nekako nemam srca da je šaltam pre 5.000-6000 rpm.jer tek tada lepo diše... tako je vozim već 4 godine,gomilu para dajem na gorivo al nije mi žao...
Ja bi voleo da mogu da je šaltam na 1.500rpm.i da troši 8l. ali ipak "merak nema cenu" zbog toga i vozim Alfu.
Re: Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!
Nekako sam zaključio da se ovo odnosi na moj post i moju potrošnju od 12-13l. za 1.4 tsShanirani napisao:Da se nadovezem na post iznad..
Meni je facinantno to sto ljudi vole da lazu za potrosnju.. To nikad nisam mogao da razumem.
Alfu vozim ispod 3.000 rpm.samo po gradu i kada sam sa porodicom.
Na otvorenom nekako nemam srca da je šaltam pre 5.000-6000 rpm.jer tek tada lepo diše... tako je vozim već 4 godine,gomilu para dajem na gorivo al nije mi žao...
Ja bi voleo da mogu da je šaltam na 1.500rpm.i da troši 8l. ali ipak "merak nema cenu" zbog toga i vozim Alfu.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Nije tebi upuceno.
Upuceno je onima koji tvrde da im po gradu trosi benzinac isto kao dizel.. I tako to.
Ekstremno niske potrosnje. Manje nego sto je fabrika napisala.
Upuceno je onima koji tvrde da im po gradu trosi benzinac isto kao dizel.. I tako to.
Ekstremno niske potrosnje. Manje nego sto je fabrika napisala.
- giska
- Garaža: Alfa Romeo 33 Boxer 16v. QV
Alfa Romeo 146.1.4 T.S. - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Zato postoji " quote"
Napisano je post iznad a to je bio moj .
U svakom slučaju Alfe su da se voze,ne da se štedi na njima,za to su i napravljene...
Napisano je post iznad a to je bio moj .
U svakom slučaju Alfe su da se voze,ne da se štedi na njima,za to su i napravljene...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Admin je premestio moj odgovor iz Teme "Još jedan zanimljiv oglas. Nova arhiva!"
u ovu Temu. Pa je ispala tako, inace totalno se druga rasprava vodila u toj temi.
A inace nisam mislio na Alfu kada sam to napisao, nego na ostale brendove. A i kad se pogleda malo bolje ni drugi brendovi u tim kubikazama nisu nesto stedljiviji od naseg.
u ovu Temu. Pa je ispala tako, inace totalno se druga rasprava vodila u toj temi.
A inace nisam mislio na Alfu kada sam to napisao, nego na ostale brendove. A i kad se pogleda malo bolje ni drugi brendovi u tim kubikazama nisu nesto stedljiviji od naseg.
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Može 2.0 TS da lagano povuče sa 1500 obrtaja u trećoj brzini, nije sporno. Ja ne vozim trećom ispod 2000 obrtaja jer smatram da je tada manji pritisak ulja i da možda ležajevi radillice trpe. Ovo je moj subjektivni stav (možda gršim) i voleo bih da pročitam mišljenja drugih kolega o ovome.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Prosek do Grcke i nazad,90% auto-put,board kaze 6.5 Stock 1.9jtdm 16v
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
A šta kaže čep?
Alfin BC zna da laže poprilično, a pogotovo na 147/156.
Doduše, tih 6.5 zvuči sasvim realno.
Alfin BC zna da laže poprilično, a pogotovo na 147/156.
Doduše, tih 6.5 zvuči sasvim realno.
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Kako god da okrenem.
280-290km sa 35l plina. Nisovog plina.
Na privatnim pumpama sastavljam 260 i auto mnogo manje snage ima.
280-290km sa 35l plina. Nisovog plina.
Na privatnim pumpama sastavljam 260 i auto mnogo manje snage ima.
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
156ice sa 16V (JTD) lazu na bordu oko 1.5L, a termostat je zakucan na 75C iako je na radnoj temperaturi od 88C.
Ako Desha laze, lazem i ja Vas.
Ali samo na 156 16V restayling.
Ako Desha laze, lazem i ja Vas.
Ali samo na 156 16V restayling.
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
BC na 147 je dosta tačan, ne znam odakle ti to. Npr. BG-Prag po bordu i čepu isto dođe. Ili je moja 147 sa poštenim bordomnidza napisao:A šta kaže čep?
Alfin BC zna da laže poprilično, a pogotovo na 147/156.
Doduše, tih 6.5 zvuči sasvim realno.
If it ain't broke, don't fix it.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Ih, kakvi su vam ti mali obrtaji, ja cesto zalazim u 7000+
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Dika
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
Beograd-Grcka (Lefkada) potrosnja okrtuglo 200€ :-) ali predjeno tacno 3.000km. Autoput 1800km(6.brzina) ostrvo 1200km (1.-2.-3.-4.) uzbrdo ,nizbrdo. 70% klima radila. 48h ukupne voznje za 14dana koliko se secam
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Potrosnja po ko zna koji put
U tom pogledu, postujem staru majstorsku preporuku: "ne voziti konstatno na obrtajima manjim od 2/5 maximalnih", bas iz razloga dobrog podmazivanja. Konkretno, ako 2.0 ima max snagu na 6.300, ne bi je trebalo na duze drzati na manje od 2.500 o/min.Fittipaldi napisao:Može 2.0 TS da lagano povuče sa 1500 obrtaja u trećoj brzini, nije sporno. Ja ne vozim trećom ispod 2000 obrtaja jer smatram da je tada manji pritisak ulja i da možda ležajevi radillice trpe. Ovo je moj subjektivni stav (možda gršim) i voleo bih da pročitam mišljenja drugih kolega o ovome.
DizelskiYUgisa napisao:Ih, kakvi su vam ti mali obrtaji, ja cesto zalazim u 7000+