Problem 3200 rpm

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Problem 3200 rpm

Čet Apr 02, 2015 9:58 pm

Jeste da ti klizaci moraju da se podmazu, ali meni nisu oni pravili problem, vec debeo sloj farbe na onim kljunovima plocica, plocice bas knap upadaju u one limove na nosacu kljesta i ne mogu lako da klizaju, klip ih lako gurne ali kad kocenje prestane one ne mogu da se vrate i ostaju prilepljene uz disk i skripe. Hoce i na tim limcicima da se nakupi prasine pa da plocice zaglavljuju. Kazem kod mene sam resio problem tako sto sam malo obrusio te kljunove na plocicama i vise ne skripe.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Bojan90
Garaža: 156 1.6ts
Lokacija: Bor-Zagubica
Postovi: 830
Pridružio se: Pon Jan 23, 2012 9:18 pm

Re: Problem 3200 rpm

Pet Apr 03, 2015 1:55 pm

@elas

Nije za Alfu, ali moze da posluzi da objasnim o cemu pricam. Imas jedan duzi klizac, koji je skroz ravan, i imas drugi, kraci, sa gumicom na sebi. Taj se navodno zaglavljuje. Mozes da ga okreces, ali ne ide kako treba ni napred ni nazad. Treba da se izvuce, ocisti i podmaze.

Slika

http://www.ebay.co.uk/itm/Brake-caliper ... 7440&rt=nc


@zvrle
Kod mene ima malo razlike, posto je 1.6, napred imam pune diskove, a pozadi neki mm manje nego sto su kod vas, pa su klesta ista, ali se nosaci i plocice razlikuju. Ja pozadi nemam lim, vec plocice klize direktno po nosacu. Planiram taj deo da ocistim celicnom cetkom, i da i njega podmazem, valjda nista ne smeta.
Korisnikov avatar
Bojan90
Garaža: 156 1.6ts
Lokacija: Bor-Zagubica
Postovi: 830
Pridružio se: Pon Jan 23, 2012 9:18 pm

Re: Problem 3200 rpm

Uto Dec 01, 2015 5:29 pm

Bio kod nekih majstora, radjeno po nesto, i na kraju nista :)

Meren pritisak pumpe goriva, normalan, zamenjene svecice, ociscene dizne, eliminisano pucanje na dodavanje gasa, radi normalno, sve do oko 3200 rpm.

Videh da mi ne valja dihtung izmedju izduvne grane i auspuha, pomisio sam da lambda zbog toga u nekom rezimu rada nema dobra ocitavanja, probao sa iskopcanom lambdom, opet isto, ali se javlja jos jedna zackoljica. Kad iskopcam lambdu, ecu uopste ne registruje gresku, ne pali lampicu na tabli, nista. Bilo koji drugi senzor da iskopcam, obavezno ostane greska i svetli lampica dok ponovo ne prikopcam senzor.

ECU ne radi kako treba, tj. crko?
Korisnikov avatar
ivcha90
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
Lokacija: Knjazevac
Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Postovi: 128
Pridružio se: Uto Maj 13, 2014 10:23 am

Re: Problem 3200 rpm

Uto Dec 01, 2015 6:54 pm

Ni kod mene nije palila gresku alfa kad sam otkacio sondu, samo na dijagnostici sam video da je mrtva tj ne menja vrednosti, stavio univerzalnu sa 3 ili 4 zice ne secam se tacno evo i dan danas se vozim i potrosnja pala sa 15-17 na 8L plina :)
Korisnikov avatar
Bojan90
Garaža: 156 1.6ts
Lokacija: Bor-Zagubica
Postovi: 830
Pridružio se: Pon Jan 23, 2012 9:18 pm

Re: Problem 3200 rpm

Uto Jul 12, 2016 12:46 pm

Problem konacno, (delimicno?), resen, zamenom senzora radilice, sad ide u obrtaje, ali mi se nekako cini da jos uvek ne ide kako treba, ili imam prevelika ocekivanja za 1.6 od 120ks?! Treba da promenim i dihtung izduva, do glave i prema auspuhu, taj drugi se ocekuje da stigne tokom sledece nedelje, nema na stanju kod nas, ali Euro07 moze da uveze i kosta 300 dinara, dzabe, pa mozda izduvni gasovi nisu ok, pa sonda to ocitava i onda ecu salje manje goriva. Povremeno se javlja i nekakvo trzanje, kao da izostane paljenje, ne javlja se uzastopno da cima, nego samo jednom, obicno kad je u niskim obrtajima 1500 i manje. Meni je nekako najlogicnije da neka bobina ne opali, eventualno svecica.

Takodje dugo vergla kad stoji na suncu, ima li neko ideju sta bi moglo da bude, s obzirom da je senzor radilice zamenjen, a rekao bih da senzori temperature rashladne tecnosti i vazduha rade ok, videcu kad motor bude bio hladan, pa da ocitam temperaturu preko dijagnostike.
Korisnikov avatar
Bojan90
Garaža: 156 1.6ts
Lokacija: Bor-Zagubica
Postovi: 830
Pridružio se: Pon Jan 23, 2012 9:18 pm

Re: Problem 3200 rpm

Uto Jul 12, 2016 8:10 pm

Nadjoh uzrok problema :) Vidim da mi varira i ler gas i onda sam se setio sta je, fals vazduh :) Reseno.
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Problem 3200 rpm

Uto Jul 12, 2016 11:55 pm

Gde ti je bio fals vazduh?
Korisnikov avatar
Bojan90
Garaža: 156 1.6ts
Lokacija: Bor-Zagubica
Postovi: 830
Pridružio se: Pon Jan 23, 2012 9:18 pm

Re: Problem 3200 rpm

Pet Jul 15, 2016 10:26 am

Stativa :) Trzaj se desi kad je ispod 1500 obrtaja, kad je gas skroz pusten, pa dodam gas. S obzirom na to i da ler varira, nekad je zakucan visoko, na 1700-800 rpm, moram da dodam gas da bi se spustio, pretpostavljam da je problem negde oko leptira, leptir ili onaj ler ventil. Ima li neko ideju sta bih jos mogao da pogledam?
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Problem 3200 rpm

Pet Jul 15, 2016 11:10 am

To isto imam i ja, zato pitam. Nesa mi dao klapnu gasa da probam, al ne stizem da je namestim..
Korisnikov avatar
Bojan90
Garaža: 156 1.6ts
Lokacija: Bor-Zagubica
Postovi: 830
Pridružio se: Pon Jan 23, 2012 9:18 pm

Re: Problem 3200 rpm

Pet Jul 15, 2016 1:35 pm

Bas isto ponasanje? Planiram ovih dana to da resim, leptir sam skoro cistio, malo cu da spricnem mast na osovinu, mozda ne podmazuje dobro pa glavi, a ventil cu da skinem, pa da vidim sta sa njim, tj. sta ima u njemu, mozda je prljav. ''Nesto se razmisljam da nabavim sve dihtunge usisne grane, granu da skinem i operem, posto ima masnoce, i onda da sve lepo zadihtujem :D
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Problem 3200 rpm

Sub Jul 16, 2016 6:34 pm

Danas sam bio kod Saleta. Pretresali smo sta moze da bude. I zakljucak je plin. Druga smesa, lambda je ocita kao pogresnu, proba da kompenzuje i zato drzi ler gas u voznji kada se pritisne kvacilo, i ujutru kada palim auto sve se trese.
Mozda lose dizne, losa mapa, los plin. Ko ce ga znati. Videcu dal cu uopste da se bavim tim problemom dublje, jer kad je auto zagrejan samo ler gas drzi izmedju semafora. Ovako je sve okej..

Povratak na “Area Servizio”