Sa ovog tvog videa mi se cini da auto dobro ubrzava, tesko je reci precizno ali meni to ne izgleda nesto slabije od onog kako treba da ide... Zvizdanje se malo cuje ali mislim da se to cuje tako kod svakog drugog dizela koji ima 200+ hiljada km... kod mene se cuje dok je motor hladan vec 6god od kako imam auto, kad se ugrije se prakticno ne cuje u kabini jedino napolju, evo ti video kako se cuje moj motor i turbina na radnoj temperaturi:
https://www.youtube.com/watch?v=7E6qOW1hdeM
Ono gore usisno crevo sto se vidi na prvom videu ne bi trebalo da ima onakav pregib gdje je ono ojacanje gumeno, moguce da mu je tu malo smanjen precnik jer djeluje da je crijevo duze nego sto bi trebalo (moguce da je stavljeno od 156 nekad ranije ako je ono duze ali to samo pretpostavljam, mozda i nije to razlog)...
EGR zatvori plocicom i njega si eliminisao kao potencijalni uzor bilo cega...
AR 147 1.9 JTD bucan motor
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Hary
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 8V Redesign 2008
- Lokacija: Tesanj
- Lokacija: Tesanj
Post
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
Ev pokusao sam i to,skinuo sam vakum upalio i dalje buka oko usisa,pri dodavanju gasa malo tromije,losije...mladenke napisao:pod pretpostavkom da krilca turbine ne glave, to sam zaboravio. pokusaj pa javi.
Life's Too Short To Drive Boring Cars
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
Proveri ti kako puni turbo na kolko bara,ako je ok vozi i ne cimaj se...a katalizatori dali su jos u opticaju ili ne?
- Hary
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 8V Redesign 2008
- Lokacija: Tesanj
- Lokacija: Tesanj
Post
Auto sad fino ubrzava u manjim obrtajima kako sam isteko maf senzor(neznam hocu li imati problema zbog toga,potrosnja...itd,uskoro kupujem nov),a ne vecim obrtajima kad se turbina pali ja i nisam imao problema,uvijek je potezao,bitniji mi je problem ova buka,na leru puno usisava onaj usis a ne bi trebao i huci puno tako i voznji malo,grublje radi...
A snimao sam ponovo na tom videu i crijevo pa pogledat ces...
A EGR sutra zacepljam,kazu da nije potrebno softwerski,tako da cu staviti limic,gdje je najbolje staviti,cuo sam u prvu tacku,onu najblize turbini...
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
I kod mene se cuje kad je hladan malo vise,ev video mi se uploduuje od Actuatora,i snimao sam dok je malo hladni motor bio,pa pogledaj kad postavim...DjomlaN napisao:Sa ovog tvog videa mi se cini da auto dobro ubrzava, tesko je reci precizno ali meni to ne izgleda nesto slabije od onog kako treba da ide... Zvizdanje se malo cuje ali mislim da se to cuje tako kod svakog drugog dizela koji ima 200+ hiljada km... kod mene se cuje dok je motor hladan vec 6god od kako imam auto, kad se ugrije se prakticno ne cuje u kabini jedino napolju, evo ti video kako se cuje moj motor i turbina na radnoj temperaturi:
https://www.youtube.com/watch?v=7E6qOW1hdeM
Ono gore usisno crevo sto se vidi na prvom videu ne bi trebalo da ima onakav pregib gdje je ono ojacanje gumeno, moguce da mu je tu malo smanjen precnik jer djeluje da je crijevo duze nego sto bi trebalo (moguce da je stavljeno od 156 nekad ranije ako je ono duze ali to samo pretpostavljam, mozda i nije to razlog)...
EGR zatvori plocicom i njega si eliminisao kao potencijalni uzor bilo cega...
Auto sad fino ubrzava u manjim obrtajima kako sam isteko maf senzor(neznam hocu li imati problema zbog toga,potrosnja...itd,uskoro kupujem nov),a ne vecim obrtajima kad se turbina pali ja i nisam imao problema,uvijek je potezao,bitniji mi je problem ova buka,na leru puno usisava onaj usis a ne bi trebao i huci puno tako i voznji malo,grublje radi...
A snimao sam ponovo na tom videu i crijevo pa pogledat ces...
A EGR sutra zacepljam,kazu da nije potrebno softwerski,tako da cu staviti limic,gdje je najbolje staviti,cuo sam u prvu tacku,onu najblize turbini...
Life's Too Short To Drive Boring Cars
- Hary
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 8V Redesign 2008
- Lokacija: Tesanj
- Lokacija: Tesanj
Post
Narucio sam i onaj ELM 327,trebao bi mi doci sutra prekosutra,vrijedi pokusati,kazu da se dosta moze sa njim viditi...
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
Proverim i to,ma da mi je najveci problem ta buka,u usporedbi sa istom Alfom sto je stojala do mene razlika ogromna...dejan nis napisao:Proveri ti kako puni turbo na kolko bara,ako je ok vozi i ne cimaj se...a katalizatori dali su jos u opticaju ili ne?
Narucio sam i onaj ELM 327,trebao bi mi doci sutra prekosutra,vrijedi pokusati,kazu da se dosta moze sa njim viditi...
Life's Too Short To Drive Boring Cars
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
Pa ako bolje ide kad se odkaci maf onda je problem do njega vezano za ubrzanje,egr kad zatvoris nece izbacivati na tabli gresku ali u racunaru ce da je sapamti ali to neutice na nista.
Najbolje da se zatvori dole na izduvnoj grani,ja sam kod mene zatvorio tu i gore na klapni za gasenje.
Najbolje da se zatvori dole na izduvnoj grani,ja sam kod mene zatvorio tu i gore na klapni za gasenje.
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
Moze ja ga imam i zavrsava mi ogroman poso za moje potrebe a i za nekog kome treba iz blize okoline imam i A1 adapter tako da mi drugo netreba sa moj auto.
Nemoj to tako da gledas ja kad cujem neki jtd kako radi ma ne cuje se,moj u odnosu na njega radi ko mb123...doduse verovatno kad bi odradio dizne da bi bili slicni a moze i jos sto sta da bude na pr. bregasta,ventili itd,tako da nisu svi prsti na ruci isti a kamo li automobili.
Nemoj to tako da gledas ja kad cujem neki jtd kako radi ma ne cuje se,moj u odnosu na njega radi ko mb123...doduse verovatno kad bi odradio dizne da bi bili slicni a moze i jos sto sta da bude na pr. bregasta,ventili itd,tako da nisu svi prsti na ruci isti a kamo li automobili.
- Hary
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 8V Redesign 2008
- Lokacija: Tesanj
- Lokacija: Tesanj
Post
EGR sutra zacepljam definitivno,to mi je svako preporucio...
I ostalo mi samo ovo sto buci motor puno,tj ovo kod usisa,ova huka pregolema,kako i ova tema glasi
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
Za ubrzanje sam skontao,MAF 100%,ide bolje na manjim obrtajima kad je istekan i to uzimam uskoro,kad prodju praznici,sto se tice turbine,msm da i ona ima dobar odziv i vuce dobro,malo zvizdi al et svi kazu to je tako kod vecine JTD-a,a provjerim i te bare...dejan nis napisao:Pa ako bolje ide kad se odkaci maf onda je problem do njega vezano za ubrzanje,egr kad zatvoris nece izbacivati na tabli gresku ali u racunaru ce da je sapamti ali to neutice na nista.
Najbolje da se zatvori dole na izduvnoj grani,ja sam kod mene zatvorio tu i gore na klapni za gasenje.
EGR sutra zacepljam definitivno,to mi je svako preporucio...
I ostalo mi samo ovo sto buci motor puno,tj ovo kod usisa,ova huka pregolema,kako i ova tema glasi
Life's Too Short To Drive Boring Cars
- Hary
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 8V Redesign 2008
- Lokacija: Tesanj
- Lokacija: Tesanj
Post
Re: AR 147 1.9 JTD bucan motor
Ev da postavim i video od Actuatora turbine,i malo sam opet snimio crijevo od Intercoolera,msm da je u redu na usporedbe sa slika na netu...
... e=youtu.be.
... e=youtu.be.
Life's Too Short To Drive Boring Cars
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis