EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
da, ali taj neko ko puni rezervoar, moze da znaci da nije stavio R4 jer nema novca, nego misli da je bolje resenje. Kao sto sam ja stavio... Na preporuku mog majstora cije misljenje jako cenim, i koji kaze da su JTD termostati cirkus, cesto crkavaju, a R4 radi savrseno posao.
Moramo da se slozimo za JTD termostate, da ne znam ni za jednu alfu koja nije imala problem sa njim.
Kad se pominju JTD alfe, osnovne mane koje svi priznajemo
1. trapovi (bilo jtd ili ts...)
2. termostat
3. koska, nosac motora
4. gumirane rucice
5. tvrdo kvacilo
6. dalje me mrzi da razmisljam...
naravno svaki brend ima svoje specificnosti. Tako da hvala Bogu da moj JTD ima ove smesne mane, da nema nesto ozbiljnije. Zato ima hiljadu pozitivnih osobina
Moramo da se slozimo za JTD termostate, da ne znam ni za jednu alfu koja nije imala problem sa njim.
Kad se pominju JTD alfe, osnovne mane koje svi priznajemo
1. trapovi (bilo jtd ili ts...)
2. termostat
3. koska, nosac motora
4. gumirane rucice
5. tvrdo kvacilo
6. dalje me mrzi da razmisljam...
naravno svaki brend ima svoje specificnosti. Tako da hvala Bogu da moj JTD ima ove smesne mane, da nema nesto ozbiljnije. Zato ima hiljadu pozitivnih osobina
- kAcA
- Garaža: Alfa GT
- Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
Da li samo softversko gasenje EGR-a moze uticati na hladnjak i imati neke nuspojave? Nisam ga jos blindirao vec samo ugasio u mapi. Da li u tom slucaju gasovi i dalje prolaze do hladnjaka?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
kAcA, zatvori taj EGR i izbaci hladnjak: viewtopic.php?p=1457553#p1457553
Uzgred, na dve Alfe (147ca od marta 2008. do sada, GT od decembra 2011. do sada) promenjen je samo jedan termostat. Razlika u ceni fabrički predviđenog termostata i neke improvizacije ne opravdava ni rizik, ni smaranje.
Uzgred, na dve Alfe (147ca od marta 2008. do sada, GT od decembra 2011. do sada) promenjen je samo jedan termostat. Razlika u ceni fabrički predviđenog termostata i neke improvizacije ne opravdava ni rizik, ni smaranje.
Alfa je stil... ostalo je status...
- kAcA
- Garaža: Alfa GT
- Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
dusanGT hvala na odgovoru, svakako sam mislio to raditi.
Ali, trebao bih na put za vikend (oko 800km) pa pitam da li je u redu da do tada bude ugašen EGR u mapi jer ne mogu stići da ga blindiram i uklonim hladnjak?
Pozdrav
Ali, trebao bih na put za vikend (oko 800km) pa pitam da li je u redu da do tada bude ugašen EGR u mapi jer ne mogu stići da ga blindiram i uklonim hladnjak?
Pozdrav
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
Softversko isključivanje EGR je dovoljno i ne proizvodi nikakve loše posledice ako se EGR hardverski ne zatvori...
Alfa je stil... ostalo je status...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
OMP
Kod PUG 206,razlika u zagrevanju je zanemarljiva,ja je ni ne primecujem.
Malopre sam gledao polozaj EGR ventila i hladnjaka EGR-a na JTDm motoru.
U odnosu na motor Peza 407 2.0HDI,na kome sam cistio EGR,ovo je gledajuci polozaj,pristupacnost i tip srafova bukvalno preporod ...ebo me PUG 407 i dan kada sam ga kupio toliko komplikovanog.Pola dana sam skidao,a pola dana vracao ebeni Francuski EGR
Cim mi stigne set za blokadu,onu jednu podlosku stavicu direktno na izduvnu granu,kao sto je uradio Marko
Kod PUG 206,razlika u zagrevanju je zanemarljiva,ja je ni ne primecujem.
Malopre sam gledao polozaj EGR ventila i hladnjaka EGR-a na JTDm motoru.
U odnosu na motor Peza 407 2.0HDI,na kome sam cistio EGR,ovo je gledajuci polozaj,pristupacnost i tip srafova bukvalno preporod ...ebo me PUG 407 i dan kada sam ga kupio toliko komplikovanog.Pola dana sam skidao,a pola dana vracao ebeni Francuski EGR
Cim mi stigne set za blokadu,onu jednu podlosku stavicu direktno na izduvnu granu,kao sto je uradio Marko
A Man's Got to Know His Limitations...
- Dexterslab
- Garaža: Alfa Romeo 156 1,9 JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ciscenje egera
Ljudi, isao sam pre par dana kod majstora-drugara, ali on nema originalnu dijagnostiju i kaze da ne moze da mi ga ugasi softverski, ali je zvao svog drugara koji radi samo alfe, on rece da nema potrebe za softverskin gasenjem, da posao zavrsava parce lima i obicno diskonektovanje dzeka. Treba da idem ovih dana da mi stavi lim, za sada ga je samo diskonektovao i nema razlike u ponasanju auta. Sta mislite o toj varijanti?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- Dexterslab
- Garaža: Alfa Romeo 156 1,9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Ciscenje egera
Prije godinu dana sam blokirao EGR , a posto mi je oko 45-50% zapremine usisne grane bila garez morao sam da je skidam i cistim. Pored toga, izvukao sam iberlauf van tako da se uljne pare ne vracaju nazad u motor. Godinu dana nista ni pogledao nisam i juce sam bas skinuo MAP i klapnu na ulazu u usisnu granu da vidim kakvo je stanje i usisna grana je cista kao suza. Uskoro dolazi na red mijenjanje termostata pa cu tom prilikom da izvadim kompletan hladnjak EGR-a. Oko blokiranja EGR-a stvarno ne treba da bude nikakve dileme.
@dusanGT: koje parametre treba pratiti kako bi se utvrdila ispravnost pumpe i senzora visokog pritiska?
@dusanGT: koje parametre treba pratiti kako bi se utvrdila ispravnost pumpe i senzora visokog pritiska?
Assumption is the mother of all fuckups
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Ciscenje egera
Sve je to okay dok jednog dana ne bude došla direktiva da vam mere izduvne gasove a onda će biti "uf, vraćaj"! Uživajte dok možete
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Ciscenje egera
takva je direktiva u CG vec 10 godina pa moj otac vozi vec 8 bez katalizatora. Razumijem sta hoces da kazes, ali ipak mislim da i to sve moze da se odradi..
Assumption is the mother of all fuckups
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Ciscenje egera
Kako god, postoji tema o ovome pa ću da spojim...
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Ciscenje egera
Sve dok je poznanika na tehnickom mogu usvojiti bilo koje mere. Dok se sam sistem i odnos prema radu i socijalna svest ne promeni, nema nam pomoci.
Mada opet, i sa ugasenim EGR-om auto kod nas prolazi test izduvnih gasova, sta se sve vozi, ovo je i zlatno.
Mada opet, i sa ugasenim EGR-om auto kod nas prolazi test izduvnih gasova, sta se sve vozi, ovo je i zlatno.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
@Super_genije - CR pritisak, količina ubrizganog goriva, količina vazduha i obrtaji je minimalan broj parametara ako se provera ispravnost pumpe i regulatora CR pritiska.
Starije pumpe na nekim remapovanim 8v imale su problem da postignu veće CR pritiske i veće količine goriva u isto vreme. Na dijagramu se lepo vidi da li postoji pad ubrizgane količine, na velikim obrtajima, ako je u nekom remapu potreban pritisak veći od 1350bara na 8v, 1400bara na starijim Euro3 16v i 1600bara na novijim Euro4 16v.
Napomena: da bi goreopisani test bio objektivan, potrebno je u "Smoke Limit" mapama "dozvoliti" (skoro svaki tuner to može da sredi i da posle vrati na prvobitno stanje) da se gorivo ubrizgava bez tog "ograničenja dima"...
Starije pumpe na nekim remapovanim 8v imale su problem da postignu veće CR pritiske i veće količine goriva u isto vreme. Na dijagramu se lepo vidi da li postoji pad ubrizgane količine, na velikim obrtajima, ako je u nekom remapu potreban pritisak veći od 1350bara na 8v, 1400bara na starijim Euro3 16v i 1600bara na novijim Euro4 16v.
Napomena: da bi goreopisani test bio objektivan, potrebno je u "Smoke Limit" mapama "dozvoliti" (skoro svaki tuner to može da sredi i da posle vrati na prvobitno stanje) da se gorivo ubrizgava bez tog "ograničenja dima"...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
Zna li neko koja je odprilike temperatura u izduvnoj grani? Konkretno imam 2 aluminijumske plocice debljine 8mm koje savrseno odgovaraju za zatvaranje EGR-a i na izduvnoj i na ususnoj grani, samo me brine da se ne topi ova na uzduvnoj. Uzgred tacka topljenja aluminijuma je 660⁰C
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
ja znam za neki podatak da se temp. izduvnih gasova kod benzinaca krece oko 800+*C mereno negde u izduvnoj grani verovatno blizu motora e sad i ta temp varira ali to je verovatno najvisa dostignuta, ne znam koliko to moze biti kod dizela, trebalo bi da je manja ali koliko...?
Poslednja izmena od OMP u Ned Avg 10, 2014 10:19 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
Nema potrebe da se brines, kod mene vec par meseci odlicno vrse posao plocice upola manje debljine.Sone Bg napisao:Zna li neko koja je odprilike temperatura u izduvnoj grani? Konkretno imam 2 aluminijumske plocice debljine 8mm koje savrseno odgovaraju za zatvaranje EGR-a i na izduvnoj i na ususnoj grani, samo me brine da se ne topi ova na uzduvnoj. Uzgred tacka topljenja aluminijuma je 660⁰C
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
@dusanGT i ostali koji su skinuli EGR hladnjak
Odradio sam demontažu kompletnog EGR sistema i zatvorio granu INOX pločicama. Takođe je cela usisna grana skinuta i kompleto očišćena. Odrađena i softverska dekativacija.
Sve lepo radi ali imam jednu nus-pojavu pa me interesuje da li još neko ima isti problem ?
Kada gasim auto (hladan ili zagrejan) činimi se da mu proces gašenja traje malo duže i prilično se strese. Ranije nisam imao taj problem tj. jesam par puta kada sam hladan auto upalio i posle par sekundi odmah gasio.
Odradio sam demontažu kompletnog EGR sistema i zatvorio granu INOX pločicama. Takođe je cela usisna grana skinuta i kompleto očišćena. Odrađena i softverska dekativacija.
Sve lepo radi ali imam jednu nus-pojavu pa me interesuje da li još neko ima isti problem ?
Kada gasim auto (hladan ili zagrejan) činimi se da mu proces gašenja traje malo duže i prilično se strese. Ranije nisam imao taj problem tj. jesam par puta kada sam hladan auto upalio i posle par sekundi odmah gasio.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
Hm, znaci nisam lud!
Isti "problem" sam i ja primetio kod mene po zatvaranju egr-a ali su me svi pravili blesavim. Cim je i kod vas tako, to znaci da je normalno!
Isti "problem" sam i ja primetio kod mene po zatvaranju egr-a ali su me svi pravili blesavim. Cim je i kod vas tako, to znaci da je normalno!
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
kod mene je takav problem bio i pre zatvaranja egr-a, mozda je posle zatvaranja malo izrazeniji ali nije nesto bitno.
nekad se strese pri gasenju a nekad se ugasi ko benzinac, jedno vreme sam mislio da to zavisi od temp. motora sto u neku ruku i jeste, lepse se ugasi kad je motor bar malo zagrejan nego skroz hladan ali nema ni tu pravila, oce i kad je vruc da se strese, doduse redje nego kad je hladan
nekad se strese pri gasenju a nekad se ugasi ko benzinac, jedno vreme sam mislio da to zavisi od temp. motora sto u neku ruku i jeste, lepse se ugasi kad je motor bar malo zagrejan nego skroz hladan ali nema ni tu pravila, oce i kad je vruc da se strese, doduse redje nego kad je hladan
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
Ja taj problem nemam,doduše meni je samo zatvoren EGR softverski i fizički ali nisam radio demontažu hladnjaka i samog EGR-a.
A Man's Got to Know His Limitations...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: EGR - Zatvaranje ili čišćenje?
To je zato sto si koristio moje inox pločice za gasenje EGRa
Da dodam , kod mene je na 156 JTD 16v 110kw EGR OFF (softverski+fizički) auto se gasi kao benzinac bez ikakvih podrhtavanja , takodje i na mojoj 147 JTD 8v (soft.+fiz.) isti slučaj , tako da problem sa podrhtavanjem traziti na drugom mestu.
Termostat od renoa 4
Da dodam , kod mene je na 156 JTD 16v 110kw EGR OFF (softverski+fizički) auto se gasi kao benzinac bez ikakvih podrhtavanja , takodje i na mojoj 147 JTD 8v (soft.+fiz.) isti slučaj , tako da problem sa podrhtavanjem traziti na drugom mestu.
Termostat od renoa 4
busso trsi Sline