Stranica 4 od 5

Re: Potrosnja:

Poslato: Sre Sep 28, 2011 4:46 pm
od Alfanatic
Zavisi naravno i od stila vožnje, nije samo u pitanju autoput. Moja 2.0 TS je trošila prosečno oko 7,9 (najvećim delom bez klime) i otprilike su bile iste vrednosti dve godine za redom. Nije da se nije moglo još malo spustiti, ali na nekim deonicama je teško odoleti da se sa Alficom makar žustro ne kreće. Valjalo je malo produvati i dizne ;)

Re: Potrosnja:

Poslato: Sre Sep 28, 2011 7:59 pm
od lalicspecial
pa zavisi naravno kako se vozi a i kako je nastelovana auto mislim na gas.Idite ljudi na kompjutersko stelovanje ko ima od uva nema nista!Ja sam skoro bio i vise mi ne garavi auspuh a ide ko mecava jos manje i trosi.Jeste da su mi stelovali oko 20 min ali sam zadovoljan i opet cu ici ako bude bilo potrebe.Koga to interesuje mogu mu pojasniti i uputiti ga na to.Druga stvar kada budem imao vremena i nadjem materijala napravicu dodatno pogonsko gorivo na vodu ili kako zovu hho.Potrosnja se smanjuje i do 50% ali naravno kada se dobro napravi ,auto je startniji a sto je najvaznije treba samo dolivati destilovanu vodu u zavisnosti ko koliko prelazi km od 1l do 2l. vode za mesec dana.To moze i na dizelase,licno sam se uverio kada je sistem uklucen i dodas gas na kombiju fiat dukato krs nema da pusi na auspuhu i ostrije ide.Ala ce moja trentara da vuce tek tada ima da polece..kada budem namestio pohvalicu se svima a i videcete na nekom skupu.Naravno postavicu svima na forumu da vide.

Re: Potrosnja:

Poslato: Čet Sep 29, 2011 7:28 am
od icemilos
lalicspecial napisao:pa zavisi naravno kako se vozi a i kako je nastelovana auto mislim na gas.Idite ljudi na kompjutersko stelovanje ko ima od uva nema nista!Ja sam skoro bio i vise mi ne garavi auspuh a ide ko mecava jos manje i trosi.Jeste da su mi stelovali oko 20 min ali sam zadovoljan i opet cu ici ako bude bilo potrebe.Koga to interesuje mogu mu pojasniti i uputiti ga na to.Druga stvar kada budem imao vremena i nadjem materijala napravicu dodatno pogonsko gorivo na vodu ili kako zovu hho.Potrosnja se smanjuje i do 50% ali naravno kada se dobro napravi ,auto je startniji a sto je najvaznije treba samo dolivati destilovanu vodu u zavisnosti ko koliko prelazi km od 1l do 2l. vode za mesec dana.To moze i na dizelase,licno sam se uverio kada je sistem uklucen i dodas gas na kombiju fiat dukato krs nema da pusi na auspuhu i ostrije ide.Ala ce moja trentara da vuce tek tada ima da polece..kada budem namestio pohvalicu se svima a i videcete na nekom skupu.Naravno postavicu svima na forumu da vide.
I ja ću izmisliti auto na hranu za krmčiće. Onaj otpad sipaš a ide da poleti, pa što svakako se ono baca, a bolje da se potroši u autu nego da pojede svinja. Ako pojede svinja ja ću nju a trebam smršati! Onda bolje sjedi u auto, vozi i zaboravi na jelo, em mršaš, em uživaš. Eto tako potrošnja na plinu uz hranu za prasiće će spasti na 0,5l/100km pouzdano. Sada mi troši 6l/100km u max gaženje na plinu. :bluechin: :club: :drift :kadr

Re: Potrosnja:

Poslato: Čet Sep 29, 2011 8:16 pm
od lalicspecial
icemilos napisao:
lalicspecial napisao:pa zavisi naravno kako se vozi a i kako je nastelovana auto mislim na gas.Idite ljudi na kompjutersko stelovanje ko ima od uva nema nista!Ja sam skoro bio i vise mi ne garavi auspuh a ide ko mecava jos manje i trosi.Jeste da su mi stelovali oko 20 min ali sam zadovoljan i opet cu ici ako bude bilo potrebe.Koga to interesuje mogu mu pojasniti i uputiti ga na to.Druga stvar kada budem imao vremena i nadjem materijala napravicu dodatno pogonsko gorivo na vodu ili kako zovu hho.Potrosnja se smanjuje i do 50% ali naravno kada se dobro napravi ,auto je startniji a sto je najvaznije treba samo dolivati destilovanu vodu u zavisnosti ko koliko prelazi km od 1l do 2l. vode za mesec dana.To moze i na dizelase,licno sam se uverio kada je sistem uklucen i dodas gas na kombiju fiat dukato krs nema da pusi na auspuhu i ostrije ide.Ala ce moja trentara da vuce tek tada ima da polece..kada budem namestio pohvalicu se svima a i videcete na nekom skupu.Naravno postavicu svima na forumu da vide.
I ja ću izmisliti auto na hranu za krmčiće. Onaj otpad sipaš a ide da poleti, pa što svakako se ono baca, a bolje da se potroši u autu nego da pojede svinja. Ako pojede svinja ja ću nju a trebam smršati! Onda bolje sjedi u auto, vozi i zaboravi na jelo, em mršaš, em uživaš. Eto tako potrošnja na plinu uz hranu za prasiće će spasti na 0,5l/100km pouzdano. Sada mi troši 6l/100km u max gaženje na plinu. :bluechin: :club: :drift :kadr
Neznam sta si hteo reci ali sigurno si neupucen !Cemu ti sluzi taj kompjuter?Pogledaj malo po netu i videces da je to TESLA prvi izmislio ako si naravno cuo za njega.Znas sta je struja?Kada ti to proradi na splacinu mora da ce dobro da smrdi..ako proide heheh pozz..

Re: Potrosnja:

Poslato: Čet Okt 06, 2011 10:12 am
od YUgisa
Ja se izvinjavam sto podizem temu ali morao sam :D

Pre svega, ne znam tacno kako je kod Alfe, ali neverujem da je drugacije od Zastave kao i vecine drugih vozila sa ubrizgavanjem... Motori sa ubrizgavanjem po pustanju gasa rade u cat of sistemu tj neubrizgavaju gorivo... Ovo cak imate i kod nekih karburatora koji koriste el. diznu... Tako da je prakticnije pustiti samo gas nego izbaciti u ler jer onda motor mora da trosi gorivo kako bi odrzao rad motora... Onda ako saltate na vrlo niskim obrtajima pri ubrzavanju ne znaci da ce te mnogo ustedeti jer ce te motor do besvesti kilaviti... Na niskim obrtajima vredi voziti kada odrzavate kontinualno neku brzinu, a ubrzanja mogu slobodno da budu do lupam 3000 obrtaja kod benzinaca i onda da saltate... Imao sam prilike da dajem mnogima da voze mog Yuga i skoro svima je motor dostigao tu temperaturu da je palio ventilator a meni se to retko kad desi... Ali razlika u voznji je sto oni zavrte motor do 2500 obrtaja a ja bez problema do 4000 (naravno govorim o nekoj opustenoj voznji, cesce ga gazim do blokade) i motor lako ubrza, brzo postigne odgovarajucu brzinu i onda samo ubacim u visi stepen i vozim na oko 2000-2500 obrtaja... Jer mojom voznjom se za par desetina metara postigne 50km/h za 2/3 gasa i dalje se vozi mozda sa jednom trecinom gasa dok u drugom slucaju ubrzava se mozda sa 1/2 gasa pa to traje i 100 i vise metara pa onda nekad neko malo vise stisne gas jer slabo ubrzava pa dodje vec do 2/3 gasa a onda tek posle moze opusteno da se vozi sa 1/3 gasa... A da nekazem da sam i trudio se jednom prilikom da vozim bas tako penzionerski pa sam potrosio vise goriva nego inace hahaha

A sto se tice hho, vidim da se od prvobitne reklame od 10% smanjenja potrosnje stiglo do 50%, licno smatram da to funkcionise ko i oni magneti... Ne kazem da takav neki princip nije moguc ali to za primenu u autu na te jednostavne nacine, prosto mi zvuci kao pobijanje nekih zakona fizike i tehnologije tj procesa funkcionisanja motora gde u dalja objasnjenja zaista ne bih ulazio jer nemam volje da korisim svoje vreme na to ;)

Re: Potrosnja:

Poslato: Čet Okt 06, 2011 7:51 pm
od lalicspecial
evo ja cu sada kada dodje zimski period i budem imao vise vremena napraviti sistem ,slikacu i kazacu svima koja je potrosnja da li trosi 10% manje ili od 10 do 50%.Sve treba da bude uskladjeno i moze da se dodje do manje potrosnje,dobre voznje sa velikim stepenom iskoriscenja.Sada ko ne veruje i ne mora meni je dovoljno da meni bude jeftino,pouzdano i efikasno a ko bude hteo i shvati da je to dobro a uzgred malo kosta naravno da cu mu pomoci jer zato sluzi ovaj forum DA SE POMOGNE ALFISTIMA!
Ja sam tu ,za svakoga sto znam pomocicu a sto ne znam mogu da ga uputim kod drugog,,tako da za svakog imam bar malo vremena..zato sam ovde da se druzi sa svima i budem od koristi nemojte da me shvatite pogresno...pozdrav za sve alfiste!

Re: Potrosnja:

Poslato: Pet Okt 07, 2011 12:47 am
od Deki
Samo kao reper da znaju ljudi na sta mislis-

pozitivno i negativno naelektrisanje sa akumulatora pustas kroz posudu sa vodom -voda se razdvaja na dva atoma H i jedan O - povecava eksplozivnost ubrizgane smese - moze preko usisnog creva ili direktno u usisnu granu da se "uvlaci" - ima i varijanta sa finim stelovanjem jacine struje na katodi i anodi preko neke vrste MAP senzora sa potenciometrom radi izbora "usteda" ili "snaga" varijante. Odrzavanje 2-3 puta godisnje zamena vode i ciscenje posude od naradzastog taloga koji se stvara....
Kao ideja sjajna ali ja se nisam usudio na tu operaciju
(skinuo sam ovo 2007.- knjigu kako se montira i sta sve treba sa slikama i primerima, tada je ceo set za ugradnju kostao 300usd kod njih... sada postoji verovatno lakse resenje)

"ORGONSKA ENERGETSKA ĆELIJA – MARK I
Stvar sa ovim tipom orgonske energetske ćelije počela je tako kad je još 1991. godine, jedan australijanac kojeg ćemo nazvati Joe "X," pokušao da konstruira jednu spravu koja je trebala proizvesti vodenu paru a ona potpomognuti u pokretanju motora, tako da bi se uz njenu pomoć uštedila potrošnja goriva auta. Radilo se o jednom cilindru od nehrđajućeg čelika u kome se nalazio jedan drugi cilindrični elemenat koji je bio perforiran. Joe je, navodno, zamislio da će spajanjem vanjskog cilindra sa pozitivnim nabojem akumlatora od 12V i unutrašnjeg sa negativnim, doći do ključanja vode u ćeliji. Onda bi on tu oslobođenu vodenu paru sproveo do glave motora kako bi ona pospješila rad cilindara i tako smanjila potrošnju goriva....itd."



"Malo je poznato da je Dr Wilhelm Reich još oko 1930. godine (zvanično) otkrio životnu energiju, koju je on nazvao – Orgon. Reich je bio uvjeren da se orgon može upotrebljavati za razne pozitivne svrhe, međutim, kao i mnogi drugi naučnici
koji su se našli na pragu otkrića i primjene besplatne energije, Reich je uhapšen od strane američke vlade, njegova laboratorija kao i knjige na
temu orgona su mu spaljeni, podaci o njegovom radu zataškani a ni on sam nije uspio izaći živ iz zatvora. Umro je u zatvoru, navodno od infarkta.
Postoje i podaci da je ova energija bila poznata i Nikoli Tesli..."

"Version Release Date: 12/27/07
CHARGED WATER SYSTEM
ANNOUNCING THE 72% BREAKTHROUGH (poboljsanje u predjenim km za istu kolicinu sipanog goriva)
The H2O Water4Gas device (“Vaporizer”) shown to
the left is a technology some 85 years old - we have
official US patents from the 1920’s describing this
technology as the common knowledge of those days!
The device simply adds water vapor to the normal
mixture of gasoline and air, and has most of the
benefits of its bigger brother, the HHO device.

ENERGY FACTS:
1.Water “conceals” a lot of energy inside. Let's examine how much.
2. Compared to the energy of one pound of gasoline (let's call it 100%), the energy
in a pound of Hydrogen is only 80% - while Brown's Gas of the same weight has a
whopping 300% of the energy!
3. When separating it into its Brown's Gas state, each Gallon of water expands into
gigantic proportions – 1866 Gallons of combustible gas! That's why so much
effect on the engine, while such little water is being consumed per week.

Koliko ja znam to je neko poceo da ugradjuje kod nas(ili bar pokusao) - pre par godina mislim da je cifra bila 300-400eu, nisam otisao da vidim nikad.

Aj ako budes radio nesto kaci slike da propratimo akciju kako napreduje!

Re: Potrosnja:

Poslato: Pet Okt 07, 2011 12:49 am
od Deki
Ako hoces baci mail adresu na PP pa da ti posaljem tu DIY knjigu -mozda ti pomogne sa nekim detaljima oko ugradnje sistema.
Pozdrav!

Re: Potrosnja:

Poslato: Pet Okt 07, 2011 8:59 pm
od lalicspecial
Bas si iscrpno objasnio naravno da cu okaciti slike a i video ali ne znam kada cu imati vremena da izdvojim za to treba mi materijal za izradu po specifikaciji koji nije skup toliko ali nema u mom mestu inace napravio bih ja to vrlo brzo ali polako..ima vremena...

Re: Potrosnja:

Poslato: Sub Okt 15, 2011 10:46 am
od icemilos
Deki napisao:Samo kao reper da znaju ljudi na sta mislis-

pozitivno i negativno naelektrisanje sa akumulatora pustas kroz posudu sa vodom -voda se razdvaja na dva atoma H i jedan O - povecava eksplozivnost ubrizgane smese - moze preko usisnog creva ili direktno u usisnu granu da se "uvlaci" - ima i varijanta sa finim stelovanjem jacine struje na katodi i anodi preko neke vrste MAP senzora sa potenciometrom radi izbora "usteda" ili "snaga" varijante. Odrzavanje 2-3 puta godisnje zamena vode i ciscenje posude od naradzastog taloga koji se stvara....
Kao ideja sjajna ali ja se nisam usudio na tu operaciju
(skinuo sam ovo 2007.- knjigu kako se montira i sta sve treba sa slikama i primerima, tada je ceo set za ugradnju kostao 300usd kod njih... sada postoji verovatno lakse resenje)

"ORGONSKA ENERGETSKA ĆELIJA – MARK I
Stvar sa ovim tipom orgonske energetske ćelije počela je tako kad je još 1991. godine, jedan australijanac kojeg ćemo nazvati Joe "X," pokušao da konstruira jednu spravu koja je trebala proizvesti vodenu paru a ona potpomognuti u pokretanju motora, tako da bi se uz njenu pomoć uštedila potrošnja goriva auta. Radilo se o jednom cilindru od nehrđajućeg čelika u kome se nalazio jedan drugi cilindrični elemenat koji je bio perforiran. Joe je, navodno, zamislio da će spajanjem vanjskog cilindra sa pozitivnim nabojem akumlatora od 12V i unutrašnjeg sa negativnim, doći do ključanja vode u ćeliji. Onda bi on tu oslobođenu vodenu paru sproveo do glave motora kako bi ona pospješila rad cilindara i tako smanjila potrošnju goriva....itd."



"Malo je poznato da je Dr Wilhelm Reich još oko 1930. godine (zvanično) otkrio životnu energiju, koju je on nazvao – Orgon. Reich je bio uvjeren da se orgon može upotrebljavati za razne pozitivne svrhe, međutim, kao i mnogi drugi naučnici
koji su se našli na pragu otkrića i primjene besplatne energije, Reich je uhapšen od strane američke vlade, njegova laboratorija kao i knjige na
temu orgona su mu spaljeni, podaci o njegovom radu zataškani a ni on sam nije uspio izaći živ iz zatvora. Umro je u zatvoru, navodno od infarkta.
Postoje i podaci da je ova energija bila poznata i Nikoli Tesli..."

"Version Release Date: 12/27/07
CHARGED WATER SYSTEM
ANNOUNCING THE 72% BREAKTHROUGH (poboljsanje u predjenim km za istu kolicinu sipanog goriva)
The H2O Water4Gas device (“Vaporizer”) shown to
the left is a technology some 85 years old - we have
official US patents from the 1920’s describing this
technology as the common knowledge of those days!
The device simply adds water vapor to the normal
mixture of gasoline and air, and has most of the
benefits of its bigger brother, the HHO device.

ENERGY FACTS:
1.Water “conceals” a lot of energy inside. Let's examine how much.
2. Compared to the energy of one pound of gasoline (let's call it 100%), the energy
in a pound of Hydrogen is only 80% - while Brown's Gas of the same weight has a
whopping 300% of the energy!
3. When separating it into its Brown's Gas state, each Gallon of water expands into
gigantic proportions – 1866 Gallons of combustible gas! That's why so much
effect on the engine, while such little water is being consumed per week.

Koliko ja znam to je neko poceo da ugradjuje kod nas(ili bar pokusao) - pre par godina mislim da je cifra bila 300-400eu, nisam otisao da vidim nikad.

Aj ako budes radio nesto kaci slike da propratimo akciju kako napreduje!

Nemam živaca da vam objašnjavam, ali mi smo poznati kao narod koji vjeruje u gluposti!!!
Pročitajte osnovne zakone fizike i pustite nas inžinjere ipak smo išli u školu da nešto naučimo!
A ovo se u mom selu kaže "Prodavanje muda pod bubrege"! hahaha

Re: Potrosnja:

Poslato: Ned Okt 16, 2011 8:44 am
od tenore166
Pozdrav svima koji vozite ALFE na benzin,plin,dizel....uradio sam jedno merenje,test potrosnje pa da vam to kazem mislim da je interesantno.Dakle,ALFA natankovana u Vanazelosovoj na MG gas pumpi do cepa,da se vidi dizel,pocinje da preliva.Vozeno po gradu zatim Novi Beograd,Oml brigada pa Zemun Ugrinovacka,stani,kreni solidna guzva ne preterano.Ukrcan prtljag,tri osobe i konacno izadjosmo na auto put pravac Budimpesta,ALFA bi da divlja al je limitiram na 140kmh i drzm tako na tempomatu,sa preticanjima koja idu znatno do vecih brzina,jednom i do 220 za dusu i adrenalin...na Horgosu sat i po,pali gasi jedno dvadeset puta....u Madjarskoj isto drzim tempomat 140kmh....stizemo u Budimpestu,petak je guzva strava!naravno ukucana ispravna ulica ali podresan kvart pa se vozamo bez veze tridesetak km po toj guzvi...obavili posao,nakupovali svega idemo naza isti tempo,takodje sa izletima u preticanjima,sada do 205kmh i posle ukupno predjenih 787km dopunjavam gorivo u M.Pupina na Eko pumpi za 7512din po ceni 138,4 sto je 54,277litara ili 6,89 na 100 predjenih km!Ovo je moje iskustvo i mislim da je ovo odlicna potrosnja za ovu ALFU! :arflag :arflag :arflag

Re: Potrosnja:

Poslato: Ned Okt 16, 2011 7:43 pm
od tenore166
Dottore napisao:Sjajna potrosnja za te uslove :)
:wave: :arflag

Re: Potrosnja:

Poslato: Ned Okt 16, 2011 11:09 pm
od Alex V6
Zavidim JTD vozacima na potrosnji. Ne secam se kada sam poslednji put video jednocifrenu potrosnju. :D A da, nikad. :bye:

Re: Potrosnja:

Poslato: Pon Okt 17, 2011 4:25 pm
od SCHUMACHER
E jbg,pogledaj sliku na svom avataru.

Re: Potrosnja:

Poslato: Pon Okt 17, 2011 6:14 pm
od Diego
@alex
Motorce koje vozis nije ni pravljeno da bude stedljivo pa i ne razumem zasto se zalis na potrosnju. V6 se ne vozi zbog potrosnje nego zbog osmeha. Ni kod mene nije jednocifrena potrosnja osim na otvorenom putu.. :wave:

Re: Potrosnja:

Poslato: Pon Okt 17, 2011 6:28 pm
od Alex V6
Ma ne zalim se ja. Samo primecujem stanje.
Nikad ne bih ni uzeo V6 da su mi troskovi na prvom mestu.
Neke stvari u zivotu moraju da se plate, a uzitak u Busso V6 nikakav novac ne moze da nadoknadi. Kad skala predje 4500 obrtaja sve zaboravis.
Moram da vidim sa kilsonom kako njegova ima onakav zvuk, znam da su potrebne prednje cevi i bar zadnji lonac.

" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]8khWWItXJMI[/youtube]
" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]pVGkivpWGQ4[/youtube]
" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]bcNYYyMCNIw[/youtube]
" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]Jo1Z5k0-3yk[/youtube]

Re: Potrosnja:

Poslato: Uto Okt 18, 2011 12:29 am
od Crni
Jaci dizeli sa gradskim guzvama oko sajma i takovske priblizavaju se benzincima sto se tice potrosnje. :/

Re: Potrosnja:

Poslato: Uto Okt 25, 2011 8:44 am
od Dragon
1.9 JTD zimi po guzvi trosi i 9 litara.

Re: Potrosnja:

Poslato: Uto Okt 25, 2011 12:27 pm
od Sauriann
:podrzava

mada ja zimi logično neću divljati kao leti kad me ponese doživljaj pa ću doći na isto ili litru više :)

Re: Potrosnja:

Poslato: Sre Okt 26, 2011 8:18 pm
od dusanGT
U tzv. "driver wish" mapi sam digao gorivo sa fabričkih 65mm³/inj na 85mm³/inj, pa je u gradu max 8.0l (kad je bilo toplo), a sad kad je hladno bude malo ispod 10l/100km...
Crni dim mi se pojavi samo kad 'nako krećem sa semafora...

Re: Potrosnja:

Poslato: Sre Okt 26, 2011 8:21 pm
od Kaligula
Celo jutro u Beogradskoj gužvi,na bordu varira prosečna izmedju 7,2 i 7,7 i još da dodam laganje borda 10% izadje oko 8 i meni je to ok

Re: Potrosnja:

Poslato: Sre Okt 26, 2011 8:35 pm
od uroscode
Moja 2.0TS 16v, plina po gradu od 12-16, naravno da zavisi od nacina voznje i guzve, ali cesce ide ka vecoj cifri, PRIZNAJEM mojom krivicom :)

Na otvorenom se to spusti na prosecno 8 - 8.5L, skoro sam isao za CG i prilicno se ostro vozilo, a potrosnja je bila 8L, bas me prijatno iznenadila :arflag

Re: Potrosnja:

Poslato: Sre Okt 26, 2011 10:06 pm
od Crni
Kod mene je 9-10. :aww:

Re: Potrosnja:

Poslato: Čet Okt 27, 2011 12:12 pm
od Crni
Pa kada tako treba. :D Salim se, normalno saltam nego sam cesto ovih dana zaglavljivao na sajmu i Takovskoj + Brankov most. :)

Re: Potrosnja:

Poslato: Čet Okt 27, 2011 1:03 pm
od miroslav03
Meni, 1.9JTD 8v, po bordu 5.8 a kada merim na sipanju od cepa do cepa izadje 7.5-8l. Kako bord toliko promasi nije mi bas jasno