Sivi dim
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Sivi dim
Danas primetim da mi auto dimi sivo, a poslednjih meseci mi se i potrosnja povecala. Nemam problem sa potrosnjom ulja, vode i slicno, mada imam vodu koja izlazi is auspuha, samo sa potrosnjom goriva, ne trosi nesto puno, ali od prilike litar, dva vise nego sto je trosio ranije. Ler gas mi takodje drzi malo vise, umesto 800, na nekih 1000 obrtaja, tako da pretpostavljam da iz nekog razloga salje malo vise goriva nego sto treba. Dizne su ciscene prosle godine, protokomer dobar, relativno nov, sumnjam na sondu, e sad ne znam, da li bi zbog nje i ler mogao da bude nesto visi? Ako neko ima jos neki predlog sta treba pogledati, slobodno nek kaze
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Sivi dim
Sagorevanje goriva,jos ako pusta otrove na auspuh...
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Sivi dim
A da nije danas malo hladnije nego ranije Mislim logićno je da će se dim više prepoznavati, da će potrošnja skočiti kao i broj obrtaja na leru.
Da li se isto dešava kada je auto zagrejan na radnu temperaturu?
Da li se isto dešava kada je auto zagrejan na radnu temperaturu?
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Sivi dim
Ma trosi dosta vise, nije toliko trosio ni po snegu. Normalno je da dimi, belo, kad je hladan, posebno kad imam nekoliko kracih relacija uzastopno, tad ibacuje i vodu na auspuh, ali ovo vuce malo na sivo i ler drzi visoko, nikad ispod 1000, i zagrejan i hladan, samo dima skoro i da nema kad je zagrejan.
Ne smeta meni toliko sto dimi, nego sto trosi
Ne smeta meni toliko sto dimi, nego sto trosi
- Marex
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Nis
Post
Re: Sivi dim
E pa vidis moj 1.8ts ne dimi uopste, a trosi ulje, auspuh cist kao suzaShanirani napisao:Na svaki ts je normalan dim. Cuti samo dok ne pocne plav.. pu pu
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sivi dim
Pa druze, ako ti ler gas nikad ne ide ispod 1000 obrtaja (cak ni kada je motor zagrijan) onda je logicno da je potrosnja povecana. Ne znam da li je samo to uzrok, ali jedan dobar dio jeste sigurno.
Assumption is the mother of all fuckups
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sivi dim
možda ti je otišao senzor temperature rashladne tečnosti koji daje signal kompjuteru, pa stalo "misli" da je hladan. ne znam kako je na 16v tj da li ima poseban senzor za ecu i za sat...
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Sivi dim
Spusti se ispod 1000, ali se to desava bas retko, i obicno bude oko 900.
Jedan je za sat i ecu, i ispravan je. Kad je hladan, ugasen, temperatura je priblizna spoljnoj temperaturi vazduha, senzor temperature usisnog vazduha je isto tu negde, kad je zagrejan, temperatura rashladne tecnosti ide onako kako treba, oko 90. On je ispravan 100%, kao i senzor temperature vazduha. Motor ler gasa, probao sa drugim, novim, isto, TPS pokazuje vrednosti koje treba da pokazuje, maf ispravan, relativno nov, imam jos dva, od kojih je jedan skroz nov, probao i sa njima, isto
Jedino mi se cini da sonda radi malo sporije nego sto bi trebalo, ali nisam siguran u kvalitet i brzinu kkl kabla i softwera. Besplatan MES ne radi na moj ECU
Recimo kad je sonda na gornjoj vrednosti, npr. 0.9, spusti se na 0.6, pa onda na 0.3, ne ide skroz dole do 0.1, isto tako i kad ide gore, ne ide odmah sa npr. 0.2, na 0.8, nego ima i neku vrednost izmedju, a mislim da tako ne bi trebalo. Cini mi se da radi sporo. Morao bih kod nekog sa boljom dijagnostikom, i da ta osoba ima isksutva sa dijagnostikom.
Rekao bih i da je fabricka, pa me zbog toga ne bi iznenadilo da je odradila svoje.
Ali ne znam da ler zbog sonde moze da ide gore, nekako mi nije logicno, a mozda i jeste
Jedan je za sat i ecu, i ispravan je. Kad je hladan, ugasen, temperatura je priblizna spoljnoj temperaturi vazduha, senzor temperature usisnog vazduha je isto tu negde, kad je zagrejan, temperatura rashladne tecnosti ide onako kako treba, oko 90. On je ispravan 100%, kao i senzor temperature vazduha. Motor ler gasa, probao sa drugim, novim, isto, TPS pokazuje vrednosti koje treba da pokazuje, maf ispravan, relativno nov, imam jos dva, od kojih je jedan skroz nov, probao i sa njima, isto
Jedino mi se cini da sonda radi malo sporije nego sto bi trebalo, ali nisam siguran u kvalitet i brzinu kkl kabla i softwera. Besplatan MES ne radi na moj ECU
Recimo kad je sonda na gornjoj vrednosti, npr. 0.9, spusti se na 0.6, pa onda na 0.3, ne ide skroz dole do 0.1, isto tako i kad ide gore, ne ide odmah sa npr. 0.2, na 0.8, nego ima i neku vrednost izmedju, a mislim da tako ne bi trebalo. Cini mi se da radi sporo. Morao bih kod nekog sa boljom dijagnostikom, i da ta osoba ima isksutva sa dijagnostikom.
Rekao bih i da je fabricka, pa me zbog toga ne bi iznenadilo da je odradila svoje.
Ali ne znam da ler zbog sonde moze da ide gore, nekako mi nije logicno, a mozda i jeste