Stranica 4 od 6

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Čet Sep 16, 2010 11:21 pm
od PerkeNS
Kolko kosta po komadu (3 po ramenu) za donju viljusku? Jel menjao neko sa foruma pa da je komentarisao kvalitet silen blokova?

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Ned Sep 19, 2010 11:08 am
od Alphaville
Uzeo desnu donju viljusku od tejovica i zamenio.Odlicna je.Nemam zamerki.
Ostalo jos da zamenim zadnje stabilizatore i sve da bude cakup-pakum.

A sto se tice cene silen blokova idu od 850 pa do 1200 dinara.To je cena iz prodavnice Gms.Kvalitet ne znam kakav je jer ja nisam ugradjivao te silene za donje viljuske jer me je majstor zeznuo.Rekao da su otisli sileni,a ono otisle kugle na viljuskama pa sam kupio celu viljusku.I sileni jos stoje u kutiji,cekaju da se stave kad ovi odu na viljuskama :)
U sustini taj kvalitet je verovatno isti mislim na kopije.Original mora da bude bolji.

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pon Sep 20, 2010 12:23 am
od PerkeNS
Ok, hvala na odgovoru. :wave:

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Sre Nov 24, 2010 12:57 pm
od djgagi
Pozdrav. kod mene nema luftova u viljuskama ali kada idem po makar malo neranom asfaltu nesto toliko lupa da je to strasno. Pretpostavljam da su gumice balans stangle sto ce i majstor za neki dan utvrditi. Ali to lupkanje me izludjuje.....

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Čet Nov 25, 2010 11:16 pm
od cirko83
Kod mene je stvar je sledeća. Gornje prednje viljuške uopšte nemaju lufta, ne lupaju ni malo, ali ponekad na svakom ulegnuću na putevima škripe nenormalno, pogotovo kad je hladnije, ujutru. :banghead:
Čime je najbolje naprskati silene na gornjim viljuškama da ne škripe? Znam za WD, ali koliko će sa njim to da traje? Da li ima neki silikonski sprej i slično, jer ne bih menjao viljuške bez veze kad su dobre?
:arflag :arflag :arflag

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pet Nov 26, 2010 8:48 am
od alfamen
cirko83 napisao:Kod mene je stvar je sledeća. Gornje prednje viljuške uopšte nemaju lufta, ne lupaju ni malo, ali ponekad na svakom ulegnuću na putevima škripe nenormalno, pogotovo kad je hladnije, ujutru. :banghead:
Čime je najbolje naprskati silene na gornjim viljuškama da ne škripe? Znam za WD, ali koliko će sa njim to da traje? Da li ima neki silikonski sprej i slično, jer ne bih menjao viljuške bez veze kad su dobre?
:arflag :arflag :arflag
Imas da kupis Wurt-ov silikonski sprej za podmazivanje...do OO je! :grin:

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Čet Dec 16, 2010 1:23 am
od cirko83
@alfamen, hvala. Za sve koji imaju isti problem sa škripanjem viljuški
Nisam našao Wurt-ov silikonski sprej, ali i valvoline završio posao (450rsd). Sad ne škripe ni po ovoj hladnoći već nedelju dana, samo je nezgodno što mora da se podigne auto na dizalicu i treba neka duža cevčica zbog lakšeg prilaženja. Naprskati na mestima gde su sileni i odmah vožnja preko 3-4 ležeća policajca lagano da lepo uđe sprej, a i da se pogaze murjaci što spavaju na drumu :rotfl: . Dobro rešenje je silikonski sprej jer ostavlja tanak film pa ne da metalu da škripi, e sad do kada će da traje ne znam, ali znam da sigurno neću menjati viljuške samo zato što škripe dok ne dobiju luft. Još se zeznem i umesto sa wd naprskam sa ovim ono dugme na suvozačevoj kvaki za otvaranje vrata, išlo malo teže. Sad ide još teže i zaglavljuje se jer je sprej ostavio tanak sloj silikona :banghead: :wave:

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Čet Dec 16, 2010 8:46 am
od ljube-kugla
wurth hhs

mast u spreju,dok se sprica je u tecnom stanju pa se posle zgusne i i ostaje izuzetno masno,zgodno za podmazivanje sarki i nepristupacnih mesta

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Čet Dec 16, 2010 9:25 am
od djgagi
Kvar je pronadjen, u pitanju je zupcasta letva, u njoj ima lufta. Sad samo ostaje da se skuplja kes za zamenu i to naravno polovna jer nova je pitajte koliko kosta... :)

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Čet Dec 16, 2010 9:50 am
od Dewillex
ljube-kugla napisao:wurth hhs

mast u spreju,dok se sprica je u tecnom stanju pa se posle zgusne i i ostaje izuzetno masno,zgodno za podmazivanje sarki i nepristupacnih mesta
Koji je tacno taj sprej?

Slika
Slika
Slika

Ima ih gomola. Šta kupiti?

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pon Jan 10, 2011 2:51 pm
od Sloba
Zvao sam danas Tejovića MG iz Kragujevca na 034 347 059, treba mi gornja viljuška za 147 i niko se ne javlja..!? Jel to aktuelan broj ili ima neki drugi, možda mobilni..? Može i na PP...

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pon Jan 10, 2011 3:04 pm
od flojd
Tejovic 034/371-103

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pon Jan 10, 2011 3:43 pm
od Sloba
Poručena...!

Hvala.

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Čet Feb 03, 2011 4:09 pm
od exit
Ljudi, treba da uradim nesto po pitanju trapa na mojoj 155-ici, ima lufta u silen blokovima i kuglama. Zanima me vase iskustvo vezano za taj problem, da li raditi remont ili novo ( koji proizvodjac)...

Hocu kompletno da sredim trap, napred i pozadi. Sta preporucujete?

Hvala

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pet Feb 04, 2011 5:03 pm
od Dragon
Ako imas vise stvari da radis na trapu najbolje je da odvojis jedan dan i odes u Jovanovac kod Kragujevca,

Procitaj ovu temu:

viewtopic.php?f=13&t=45048

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Ned Jul 31, 2011 11:28 am
od Novialfista
A na temu Tejovica i ekipe...

pre 3.000 km sam na 156-tici menjao gornje viljuske i sve ok, nisu skripale niti se sta drugo culo...do pre neki dan, presao sam 100-200km po kisnom vremenu i evo i one su pocele da skripe i struzu...

Toliko o tome...

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Ned Jul 31, 2011 3:58 pm
od Sauriann
Imaš li neku garanciju...Kako je proberm povezan sa kišom?

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Ned Jul 31, 2011 8:42 pm
od Novialfista
Oni nacelno daju garanciju godinu dana...

A povezano je sa kisom na nacin da je verovatno voda isprala ono mazivo u silenima...bar ja to pretpostavljam...nije jos uvek previse glasno (secam se koliko su stare viljuske skripale) ali me iznerviralo jer taman sam utegao trap i nisam se ni 3 meseca vozio da nesto ne krene opet...

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Ned Jul 31, 2011 10:46 pm
od alfaskorpion
Ja tejoviceve viljuske vozim vec 30kkm sa 17icama i kw gewinde ogibljenjem i sve je utegnuto odlicno bez i jednog problema ;)

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pon Avg 01, 2011 1:37 am
od Santino
:podrzava

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pon Avg 01, 2011 9:44 am
od Dragon
Moje traju vec dve godine, mada se nedavno pojavilo neko lupkanje u desnom kraju. Videcu sta je.

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pet Sep 09, 2011 9:26 pm
od cirko83
Gornja desna viljuška od nedavno dobila luft, ali samo u silenima, u jabučici je odlična. Interesuje me da li je bolje da menjam celu viljušku ili samo silene ako bi zamenom silena dobio isto što i ako kupim drugu viljušku jer je kugla odlična? Sileni su oko 1000din par Birtovih, a potražiću i neke kvalitetnije :wave:

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Pet Sep 09, 2011 10:07 pm
od stefanves
Ne znam da li je off, ali imam jedan mali problemčić koji možda ima veze sa trapom.
Pri većim brzinama npr. 170 km/h, kada pritisnem malo jače kočnicu, zadnji deo auto krene da zanosi, kao da su nejednake kočione sile na zadnjim točkovima.

Proverio:
- trap (nema lufta)
- kočnice koče istom silom na valjcima (pločice su dobre, ulje zamenjeno pre 10ak dana)

Da li je moguće da jedan točak uhvati koji trenutak pre drugog? Npr. da je loše ispušteno ulje iz kočnica. Deluje mi kao nemoguće, al' bolje da pitam.

Jedan stvar me jako buni. Kada auto odstoji nekih sat-sat i po, i kada pokušam test opterećenja na zadnjim amortizerima, oni su jako - jako lagani, i bez problema ih spustim do dole. Drugi put kada probam (nakon par sekundi) oni postanu normalno tvrdi.
Cenim da je do taloženja ulja, koje se posle podigne i sve postane ok.
Je l' to problem, i trebaju li se ti amortizeri menjati?

Ko najbolje šteluje i proverava trap Alfama u Beograd/Pančevu?

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Ned Sep 11, 2011 3:59 am
od Luigi
stefanves napisao:Ko najbolje šteluje i proverava trap Alfama u Beograd/Pančevu?
Delta, imaju najbolju opremu.

Re: dilema oko viljushki

Poslato: Ned Sep 11, 2011 7:40 am
od ljube-kugla
stefanves napisao:Ne znam da li je off, ali imam jedan mali problemčić koji možda ima veze sa trapom.
Pri većim brzinama npr. 170 km/h, kada pritisnem malo jače kočnicu, zadnji deo auto krene da zanosi, kao da su nejednake kočione sile na zadnjim točkovima.

Proverio:
- trap (nema lufta)
- kočnice koče istom silom na valjcima (pločice su dobre, ulje zamenjeno pre 10ak dana)

Da li je moguće da jedan točak uhvati koji trenutak pre drugog? Npr. da je loše ispušteno ulje iz kočnica. Deluje mi kao nemoguće, al' bolje da pitam.

Jedan stvar me jako buni. Kada auto odstoji nekih sat-sat i po, i kada pokušam test opterećenja na zadnjim amortizerima, oni su jako - jako lagani, i bez problema ih spustim do dole. Drugi put kada probam (nakon par sekundi) oni postanu normalno tvrdi.
Cenim da je do taloženja ulja, koje se posle podigne i sve postane ok.
Je l' to problem, i trebaju li se ti amortizeri menjati?

Ko najbolje šteluje i proverava trap Alfama u Beograd/Pančevu?

proveri na zadnjem trapu uporne spone sa velikim silen blokovima,radio sam par komada bukvalno ispravni a zalili se na cudno ponasanje auta,jer su hidraulicni silen blokovi i vremenom ispucaju i izbace ulje ili jednostavno guma odradi svoj deo posla i to je to,mozda su ti malo meksi amortizeri i zato ti se desava kao da se zanosi jer tockovi se ne oslanjaju na put dovoljno nego poskakuju


to se moze primetiti kad vozis po kocni ili neravnom putu a neko sa strane da gleda ponasanje tocka,ako drasticno skace kao tapkanje lopte onda obavezno zamena ili remont imamo i za to majstora Goran iz Batajnice 063/8908-259,ja vozim na cetiri auta njegove amortizere a i na predhodnom mi je radio i na spustenom autu trajali par godina

proveri na prednjem trapu silen blokove na donjim viljuskama,tu se jave kad tocak pocned da ide napred nazad kad se naspanjas ili kreces i kocis on ide i po 5-6cm,na gornjim viljuskama kad propadne silen blokovi samo lupa

nego ima jos jedan problem,male uporne spone za stelovanje zadnjeg trapa imaju male silen blokove i tu propadne,jednostavna je provera,uhvatis tocak sa prednje i sa zadnje strane i pomeras ga kao kad bi hteo da smotas tockove i jednom rukom vuces a drugom guras i obrnuto,ako imalo caka i pomera se to je dovoljno da te obilazi zadnji kraj na kocenju jer se tocak namesta po kolotrazima i ide gde on hoce