Trapovi na našim Alfama
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ja uzeo akronove gumice bs i vec 15000km rade dobro. Takodje imam Meteli diskove i sa njima sam zadovoljan. Samo je bitno da na kutiji pise made in italy. Nesa iz Nisa prodaje nove stabilizatore za 600 dinara.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Za zadnju BS nema Akron, samo Birth i neke Rekord, za koje kaze da nisu dobre.
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Je l' izlivao neko delove trapa od tecnog poliuretana u sopstvenoj reziji? Ako jeste, kakvi su rezultati?
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
- dusan984
- Garaža: Alfa romeo 159sw 1.9 150ks q tronic, zenomobil (fiat panda 1.3mjtd Climbing 4x4 2006. god)
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Imam problem sa Alfetom da mi za sezonu pojede prednju levu gumu sa unutrasnje strane. Toliko je unisti da guma posle toga nije ni za sta osim za bacanje. Na autu su zamenjena sva 4 amrtizera (bilstein), uradjen je komplet trap kod Trifunovica, ali i dalje jede gumu, da mi se jos uvek ne stavljaju zimske, jer na prolece mogu samo da ih bacim. Postoji vise opcija za resenje problema, neko kaze opruge, neko da je kriva traverxna, neko da je problem letva.... Meni se zaista ne isplati dalje da menjam nasumicno delove, jer ni jedan od pomenutih osim opruga nije bas jeftin...
Kada je odradio trap i reglazu, Trifunovic je rekao da vise ne moze da ga zatvori i da sumnja na opruge, ali nije siguran. Problem je sto je posle zamene amortizera i posto je uradjen trap, tockovi su otisli u minus za jos 0.07 po tocku nego dok nista nije valjalo. Postavicu slike milera pre zamene svega nabrojanog i posle, prva slika je pre, druga je posle zamene.
Da li je neko imao slican problem, ili zna sta bi moglo da bude resenje?
Kada je odradio trap i reglazu, Trifunovic je rekao da vise ne moze da ga zatvori i da sumnja na opruge, ali nije siguran. Problem je sto je posle zamene amortizera i posto je uradjen trap, tockovi su otisli u minus za jos 0.07 po tocku nego dok nista nije valjalo. Postavicu slike milera pre zamene svega nabrojanog i posle, prva slika je pre, druga je posle zamene.
Da li je neko imao slican problem, ili zna sta bi moglo da bude resenje?
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Opruge mooozda, letva ne verujem, ne pravi takve problema, ali ako je udaran auto i vezni lim pomeren, traverzna, mozes da imas takve probleme.
Drug je imao slican, skoro isti problem, auto je bio udaren sa prednje desne strane, nije mogao nikako tocak da se dovede ni blizu nule, ostao je u minusu i to dobrom.
Drug je imao slican, skoro isti problem, auto je bio udaren sa prednje desne strane, nije mogao nikako tocak da se dovede ni blizu nule, ostao je u minusu i to dobrom.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ovo nije negativni nagib koji će da pojede unutrašnjost pneumatika. Jesi li siguran da nigde ne kači?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- dusan984
- Garaža: Alfa romeo 159sw 1.9 150ks q tronic, zenomobil (fiat panda 1.3mjtd Climbing 4x4 2006. god)
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nigde ne kaci guma, gledano vise puta, posto je prva sumnja bila na to. Trifunovic je gledao traverznu, kaze nije kriva. Kod mene auto nije udaran, a za ranije ne znam.
Zvao lika iz Sabca za opruge (posto su neke no name nove oko90e), kaze nisu opruge, vec moguce da je letva malo popustila, ili neke jabucice sto spajaju glavcinu sa letvom. Pitam juce Trifunovica, covek kaze ne znam, prvi put cuje i da ce se raspitati.
Vise ne znam sta da menjam, jer pare idu, a problem ostaje.....
Zvao lika iz Sabca za opruge (posto su neke no name nove oko90e), kaze nisu opruge, vec moguce da je letva malo popustila, ili neke jabucice sto spajaju glavcinu sa letvom. Pitam juce Trifunovica, covek kaze ne znam, prvi put cuje i da ce se raspitati.
Vise ne znam sta da menjam, jer pare idu, a problem ostaje.....
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ajd da te posavetujem u vezi kupovine opruga. Ako rrsis da kupis nove, imas kyb sve 4 80e. To ako ti je sntardna visina. Ako hoces nize onda eibach nove. 120e na alfisti shop-u.
- dusan984
- Garaža: Alfa romeo 159sw 1.9 150ks q tronic, zenomobil (fiat panda 1.3mjtd Climbing 4x4 2006. god)
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Standardan je auto, ne planiram da ga spustam. Hvala na savetu, pogledacu. Adresa je shop.alfisti.net?
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... 15_16.html
Evo direktno link. Ali kyb opruge mislim da mozes poruciti u kit komercu ili u euroauto.
Evo direktno link. Ali kyb opruge mislim da mozes poruciti u kit komercu ili u euroauto.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Hteo bih da pitam nesto vlasnike Alfi 147 i 156, imao sam dosta vasih poziva oko ekscentricnih srafova za podesavanje nagiba tocka, ali na zalost to nije adekvatno resenje za vase vozilo na prednjem vesanju, pa sam u dogovoru sa administracijom hteo da pitam ukoliko bi se odlucio da uradim neko resenje pogodno za vase vozilo, da li bi bilo zainteresovanih za tako nesto? Ideja je pre svega da se izradi kompletno nova gornja viljuska koja bi bila izvedena u nekoliko varijanti u zavisnosti od vasih potreba i finansijskih mogucnosti. Znam da postoje resenja sa podesivim silen blokovima ali mi nekako ne ulivaju poverenje takva resenja. Znam da ce cena biti odlucujuci faktor, ali ako ukombinujete ugradnju u slucaju potrebe za reparacijom vasih viljuski, mislim da resenje moze da ispadne relativno prihvatljivo.
Varijante:
1. Fabricki silen blokovi ili Pa6 caure sa 1 uniballom (umesto kugle) za manjim podesavanje nagiba tocka (~19.500din za dve viljuske)
2. Indenticno kao pod brojem 1, ali sa SKF uniballom (~23.000din za dve viljuske)
3. Viljuske sa 3 uniballa, znaci nema silen blokova sto omogucava vece podesavanje nagiba tocka i podesavanje zatura tocka u manjoj meri (~20.500din za dve viljuske)
4. Isto kao pod brojem 3, jedino varijanta sa SKF uniballima (~30.500din za dve viljuske).
To su neke orjentacione cene u koje mislim da bih se uklopio, takodje bi bile nesto nize za clanove Kluba. Jedina mana za uniball je to sto bi zahtevao povremeno podmazivanje posto nema zastitu kao fabricka kugla. Naravno tu sam za pitanja i savete ako neko ima, meni se eto vrtila ideja neko vreme u glavi pa eto cisto da pitam. Ovako bi to otprilike izgledalo, ovo je konkretno viljuska od Pezoa 306 sto sam radio:
Varijante:
1. Fabricki silen blokovi ili Pa6 caure sa 1 uniballom (umesto kugle) za manjim podesavanje nagiba tocka (~19.500din za dve viljuske)
2. Indenticno kao pod brojem 1, ali sa SKF uniballom (~23.000din za dve viljuske)
3. Viljuske sa 3 uniballa, znaci nema silen blokova sto omogucava vece podesavanje nagiba tocka i podesavanje zatura tocka u manjoj meri (~20.500din za dve viljuske)
4. Isto kao pod brojem 3, jedino varijanta sa SKF uniballima (~30.500din za dve viljuske).
To su neke orjentacione cene u koje mislim da bih se uklopio, takodje bi bile nesto nize za clanove Kluba. Jedina mana za uniball je to sto bi zahtevao povremeno podmazivanje posto nema zastitu kao fabricka kugla. Naravno tu sam za pitanja i savete ako neko ima, meni se eto vrtila ideja neko vreme u glavi pa eto cisto da pitam. Ovako bi to otprilike izgledalo, ovo je konkretno viljuska od Pezoa 306 sto sam radio:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- veljko1
- Garaža: Volvo V50 DRIVe
ex:Alfa Romeo 156 1.8TS - Lokacija: Backi Jarak_NS
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
nisam musterija al mogu da pogledam
jel to moze tako do crnih cevi, sva ta naprezanja i stresovi ? jel pucaju varovi ?
jel to moze tako do crnih cevi, sva ta naprezanja i stresovi ? jel pucaju varovi ?
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Henry Ford
Henry Ford
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
To su debelozidne besavne cevi, tako da ne bi smelo da bude problema, postoje bolja resenja (manja masa-veca cvrstoca) ali su i dosta skuplja, a varenje je sa CO2, radi se konusna priprema vara, tako da je var punom dubinom u spoju.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- veljko1
- Garaža: Volvo V50 DRIVe
ex:Alfa Romeo 156 1.8TS - Lokacija: Backi Jarak_NS
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
a kako radis konusnu pripremu vara na delu gde nije suoceni spoj
ne mislim nista lose, vidim po varu da je malo deblji, jedino da probas jacom strujom ne znam koliko mozes sa co2 da ostvaris cvrstocu vara. nije to konstrukcijski celik, koji se ugradi, pa stoji i ceka sneg da padne. ovde su naprezanja na nivou sekundi.
kako se pokazalo u eksploataciji do sada to sto radis
(ja sam bravar, alu, pvc, celik, i nemam nameru da radim ovo sto ti radis, tako da nemam nekakve skrivene namere )
ne mislim nista lose, vidim po varu da je malo deblji, jedino da probas jacom strujom ne znam koliko mozes sa co2 da ostvaris cvrstocu vara. nije to konstrukcijski celik, koji se ugradi, pa stoji i ceka sneg da padne. ovde su naprezanja na nivou sekundi.
kako se pokazalo u eksploataciji do sada to sto radis
(ja sam bravar, alu, pvc, celik, i nemam nameru da radim ovo sto ti radis, tako da nemam nekakve skrivene namere )
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Henry Ford
Henry Ford
- Are
- Garaža: Alfa Romeo 156 jts
- Lokacija: Uzice
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Varovi su deblji jer je 5mm debeo zid cevi pa kad se obradi pod uglom, ostane dosta prostora za popunjavanje. Te sa slike su radjene za 306icu iz domaceg reli sampionata
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- veljko1
- Garaža: Volvo V50 DRIVe
ex:Alfa Romeo 156 1.8TS - Lokacija: Backi Jarak_NS
Post
jbg, nemož čoek sve znat
Re: Trapovi na našim Alfama
Are napisao:suočeni spoj, pravilno je sučeoni spoj.
jbg, nemož čoek sve znat
YUgisa napisao:Varovi su deblji jer je 5mm debeo zid cevi pa kad se obradi pod uglom, ostane dosta prostora za popunjavanje. Te sa slike su radjene za 306icu iz domaceg reli sampionata
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat."
Henry Ford
Henry Ford
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pozdrav, drugari. Imam par pitanja, pa mozemo malo da razmenimo misljenja.
Na prolece se planira osvezavanje trapa. Gumice balans stangle su kaput, a zamenio bih i stabilizatore, verovatno i "silene". Elem, sto se tice stabilizatora, za njih nemam dileme, nekako cu da dovucem:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... anguage=en
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... anguage=en
Trenutno mi je nepotreban trosak za Eibach ARB
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1107.html
ali i to je u planu, verovatno sledece godine.
E, sad, posto pretpostavljam da gumice balans stangle nikada nisu menjane, morace most da se spusta i balansica vadi napolje. Posto se stangla vadi, razmisljao sam o mogucoj zameni iste, za neku veceg promera (fabrika ima tri varijante balans stangle (21, 22 i 24mm), a Eibachov set je 26mm (napred)). Da li je neko radio to? Da li se dobija nesto pozitivno u pitanju upravljivosti? Pretpostavljam da promer stangle ne menja vezu sa ostatkom elementata vesanja, i da je, sto se toga tice, sve sraf-na-sraf.
Vidim da je cena gumica za balans stanglu za 24mm dimenziju "zanimljivija" od ovih za 21/22mm
Na prolece se planira osvezavanje trapa. Gumice balans stangle su kaput, a zamenio bih i stabilizatore, verovatno i "silene". Elem, sto se tice stabilizatora, za njih nemam dileme, nekako cu da dovucem:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... anguage=en
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... anguage=en
Trenutno mi je nepotreban trosak za Eibach ARB
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1107.html
ali i to je u planu, verovatno sledece godine.
E, sad, posto pretpostavljam da gumice balans stangle nikada nisu menjane, morace most da se spusta i balansica vadi napolje. Posto se stangla vadi, razmisljao sam o mogucoj zameni iste, za neku veceg promera (fabrika ima tri varijante balans stangle (21, 22 i 24mm), a Eibachov set je 26mm (napred)). Da li je neko radio to? Da li se dobija nesto pozitivno u pitanju upravljivosti? Pretpostavljam da promer stangle ne menja vezu sa ostatkom elementata vesanja, i da je, sto se toga tice, sve sraf-na-sraf.
Vidim da je cena gumica za balans stanglu za 24mm dimenziju "zanimljivija" od ovih za 21/22mm
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Hm, procitah kako se Opelasi zale na Meyle kao prepakovanog kineza isl.
Nista, videti sa AK Kole za cenu originalnih stabilizatora i gumica balans stangle, eventualno za TRW (valjda su i oni u prvoj ugradnji).
Nista, videti sa AK Kole za cenu originalnih stabilizatora i gumica balans stangle, eventualno za TRW (valjda su i oni u prvoj ugradnji).
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
To je istina za Meyle, dok su im kočnice možda i najboljeg kvaliteta što dolazi kod nas. Čak šta više mislim da ću staviti na svoj auto Meyle, jer su dosta mekane i odgovaraju mom stilu vožnje.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ako ne planiraš menjati balansštangu onda ona ne mora napolje za zamenu gumica jedino ako si rešio da je zameniš za deblju.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nije bas istina, Meyle radi projektovanje, a proizvodi ko da najpovoljniju ponudu i moze da zadovolji trazeni kvalitet.
- ruske011
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0 ts (2002)
- Lokacija: BG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Alfa 166, imam problem sa skripanjem u zadnjem delu automobila, desni tocak, jel moze samo silen blok da se promeni posto ima lufta
Kad je kisa prestane da skripi, podmazivo sam i onda drzi vodu nekoliko dana al opet pocne, neki savet
Kad je kisa prestane da skripi, podmazivo sam i onda drzi vodu nekoliko dana al opet pocne, neki savet