Trapovi na našim Alfama
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
- Drejk
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 16V
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Zadnji kraj hoće da zapleše u krivini kad se prelazi preko ulegnuća i neravnina najčešće kada su amorti dotrajali.A još kažeš da ništa ne lupa pa je manja verovatnoća da su sileni mada i ne mora da znači.
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kreni od pritiska u gumama.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Drejk
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 16V
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pritisak redovno kontrolisem tako da je to ok. (Zvucim ko penzioner)
Ljuljao sam onako auto i amorti mi deluju ok tj odmah se smiri. Nisu ni masni.
Ljuljao sam onako auto i amorti mi deluju ok tj odmah se smiri. Nisu ni masni.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Sta znaci OK pritisak?
156/147/GT su jako osetljivi na pritisak, ako vozis malo naduvanije gume, probaj da malo izduvao zadnje gume, tako sam ja resio nimiran zadnji kraj kod mene.
156/147/GT su jako osetljivi na pritisak, ako vozis malo naduvanije gume, probaj da malo izduvao zadnje gume, tako sam ja resio nimiran zadnji kraj kod mene.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Drejk
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 16V
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Naduvane su na 2.1-2.2 bara, ne preko toga, a dimenzije su 215/45 R17. Proveram cesto na razlicitim pumpama.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
A prednje?
I koje su ti gume?
I koje su ti gume?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Za nazad je 2.2 dobar pritisak.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ja sam 2.4 nazad na 18.. I spustii sam na 2.2 po Edinovom savetu i osetno smirio zadnji kraj.. Svakako..od gume do gume..opterecenja.. Milion stvari zavisi...
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- yorda
- Garaža: -
Citroen DS3 1.6THP, '10
---------------------------------
Ex: FIAT 500 '08 1.2 8v - Pablito
Ex: Alfa Romeo 147 Q2, 16v '07
Ex: Audi 80s, '89
Ex: Golf 3, GTI ABF 16v '95
Ex: Alfa Romeo 147 8v, '05 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
225/40/r18, sve na 2.4... 2.2 mi odgovara, ali držim neki svoj standard. Sve iznad 2.4 mi je pretvrdo.
- maskerox
- Garaža: 159SW 2.0 JTDm 170KS Sportivo Rosso
- Lokacija: Novi Sad
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Znaju silenti do tocka, u poprecnim sponama pozadi, da naprave taj problem. ume da se otkaci zadnji kraj bez nekog posebnog razloga, odnosno, bez neke preterane brzine u krivini.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Citam nesto po netu, i ljudi sa Alfama 147-156-gt se zale da posle zamene trapa im auto visok.
Problem je bio o tome da kada se gornje viljuske montiraju treba auto da se spusti na tockove pa onda da se zategnu srafovi na njima... Ima li neko bilo kakvo iskustvo u vezi ovoga?
Problem je bio o tome da kada se gornje viljuske montiraju treba auto da se spusti na tockove pa onda da se zategnu srafovi na njima... Ima li neko bilo kakvo iskustvo u vezi ovoga?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Tako inace i treba da se montiraju gornje viljuske. U suprotnom im se poprilicno skrati vek trajanja a o skripi i da ne pricam.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- ChobbyJTD
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Detelinara Novi Sad
Post
Kako da zategnem šrafove kada ne mogu ruku da ubacim između ruba i točka kada se auto spusti.
Možda na stock oprugama može ali i to malo teže.
Treba samo stegnuti moment ključem kako je fabrika propisala i nema problema, nego ljudi stežu ko stoka pa onda imaju problema.
Možda na stock oprugama može ali i to malo teže.
Treba samo stegnuti moment ključem kako je fabrika propisala i nema problema, nego ljudi stežu ko stoka pa onda imaju problema.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ne stavljas tocak vec spustis auto na klocnu, tj klocnu pod disk i tako ga spustis. Uostalom improvizacija je majka.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nije problem u stezanju koliko u nepravilnom polozaju. Ako se lose postavi, tj stegne kad je auto podignut, silent blok od samog starta ima mnogo vece opterecenje nego kad se postavi kako treba i samim tim joj je i vek trajanja kraci...
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ako je silen blok izradjen tako da je uliven tj slepljen za metalnu cauru, onda treba da se steze kad je auto na "tockovima", ako je silen blok izveden tako sto je samo metalna caura progurana kroz njega naknadno onda ne igra ulogu.
Prvi slucaj se steze dok je oslanjanje optereceno jer kad je propisano stegnuto, metalna caura se ne rotira pa se viljuska rotira tako sto deformise gumu. Zato nije dobro da se steze kad nije opterecen, jer ipak auto najvise provede u svojoj optimalnoj visini, a ne kad je oslanjanje spusteno skroz dole. Zato i ostaje podignut auto, jer silen blok ne moze dovoljno da se deformise tj uvije sto sprecava da se slegne auto.
Prvi slucaj se steze dok je oslanjanje optereceno jer kad je propisano stegnuto, metalna caura se ne rotira pa se viljuska rotira tako sto deformise gumu. Zato nije dobro da se steze kad nije opterecen, jer ipak auto najvise provede u svojoj optimalnoj visini, a ne kad je oslanjanje spusteno skroz dole. Zato i ostaje podignut auto, jer silen blok ne moze dovoljno da se deformise tj uvije sto sprecava da se slegne auto.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG