Trapovi na našim Alfama
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ako racunas obicne stare, jbg, oni su vec propali, ne rade kako treba, sigurno su novi uvek tvrdji, kod mene dolaze i nove opruge i PU gumice zadnje balans stangle, to bi trebalo drasticno da ukruti zadnji trap i da auto postane stabilniji.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
I predhodni su mi bili kyb exel-g. Vidi se kada pritisnes obican amort i sport kako su razliciti u sabijanju i vracanju.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Jel imao neko iskustva sa remontom amortizera u Batajnici. Meni se kunu da je to dobra prica?
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Kao i protektirane gume.
Remontom se seče amortizer i skraćuje hod.
Remontom se seče amortizer i skraćuje hod.
- Mrzovoljni Soko
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd 85kw no-remap xD (Blue beuty)(ex)
Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 110kw,remap :D (Musava) - Lokacija: Mihajlovac Smederevo
- Lokacija: Mihajlovac,Smederevo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ja sam uzeo Kyb exel g,zadnje u septembru,prednje u februaru,sa nizim oprugama mi je auto i za sad sam zadovoljan ponasanjem istih Btw,zadnji su made in Spain a prednji made in Japan
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Slično ovome.
Kako izgleda tvoj uređaj i šta meri ?
Re: Trapovi na našim Alfama
Uređaj za proveru amortizera daje procente prigušenja na određenim frekvencama oscilacija. I na osnovu toga dobija se rezultat, nezavisan od opterećenja vozila ili pritiska u gumama.YUgisa napisao:Nije moj snimak, ja sam samo stavio prvi koji mi izbacio Moj je na fazon kao taj sa snimka, nije treskalica. Treskalica daje informaciju kakvo je stanje amortizera, dobro ili lose, a dyno daje tacne informacije kakve su sile odnosno karateristike amortizera.
Slično ovome.
Kako izgleda tvoj uređaj i šta meri ?
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
KYB je OEM replacement samo je damping bolji ali nije sporCki
Probao sam ja i ITN amortizere i za nekog normalnog vozača i oni su odlični naročito ako je amort bio mrtav, sve zavisi od namene auta i puteva na kojima se vozi...
Elem...
Evo obećane slike vezano za škripu, prebacivao sam svoje selene na drugu viljušku i uslikao brinski... Poliuretan posle cirka 18,000 km ima samo primetnih znakova gde se nalazio
Ovo su neka moja zapažanja oko uobičajnih grešaka u montaži i uzroka problematike. Par kolega sam savetovao da obrade isto i izbegnu trejenje guma-biksna-držač i svi su do sada rešili problem...
Probao sam ja i ITN amortizere i za nekog normalnog vozača i oni su odlični naročito ako je amort bio mrtav, sve zavisi od namene auta i puteva na kojima se vozi...
Elem...
Evo obećane slike vezano za škripu, prebacivao sam svoje selene na drugu viljušku i uslikao brinski... Poliuretan posle cirka 18,000 km ima samo primetnih znakova gde se nalazio
Ovo su neka moja zapažanja oko uobičajnih grešaka u montaži i uzroka problematike. Par kolega sam savetovao da obrade isto i izbegnu trejenje guma-biksna-držač i svi su do sada rešili problem...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ovo mi ok izgleda za selen blokove jer pretpostavljam da su fabricki guma zalivena na metalnu cauru, ali kod poliuretana nisam bas 100% prodat za ideju. Kod vecine poluretanskih izvedbi, caura je odvojena od poluretana i ako se ostave luftovi onda teoretski moze da klizi napred nazad viljuska u odnosu na nosac? Mislim znam da nisu veliki luftovi, ali opet. Barem ovako napamet iznosim neko zapazanje, ako u praksi ipak nije tako, onda ok Ja bih tu najradije stavio ovako nesto:
Onda sigurno nema lufta a vrti se bez skripe. Mada mi je neverovatno da skripi ako se podmaze sa nekom kvalitetnom (guscijom ) mascu.
Zika, ne bih se previse upustao u neku diskusiju, mislim da sam sve rekao i objasnio. Nakon tog tvog lepog objasnjenja vracas se na isto ono sto sam i ja rekao na pocetku, treskalica daje rezultat da li je ok ili ne, jer ti procenti su koliko uspesno progusuje i onda je neko smislio da je 75+% super, 50-75% ok i ispod 50% lose. A kakav je moj i sta radi sam objasnio u citiranom delu i mislim da bilo sta strucnije objasnjavanje nema poente i totalno je nebitno za forum, ako nekoga interesuje vise, uvek moze da ukuca na gugelu shock dyno. Ali ukratko: Treskalica meri efikasnost, dyno meri stvarne brojke.
Onda sigurno nema lufta a vrti se bez skripe. Mada mi je neverovatno da skripi ako se podmaze sa nekom kvalitetnom (guscijom ) mascu.
Zika, ne bih se previse upustao u neku diskusiju, mislim da sam sve rekao i objasnio. Nakon tog tvog lepog objasnjenja vracas se na isto ono sto sam i ja rekao na pocetku, treskalica daje rezultat da li je ok ili ne, jer ti procenti su koliko uspesno progusuje i onda je neko smislio da je 75+% super, 50-75% ok i ispod 50% lose. A kakav je moj i sta radi sam objasnio u citiranom delu i mislim da bilo sta strucnije objasnjavanje nema poente i totalno je nebitno za forum, ako nekoga interesuje vise, uvek moze da ukuca na gugelu shock dyno. Ali ukratko: Treskalica meri efikasnost, dyno meri stvarne brojke.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- machella
- Garaža: 156 3.0 V6
159 SW 2.4 Q-Tronic - Lokacija: Požarevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@Yugisha
Čaura je odvojena međutim unutra ima kanala koji kako zategneš selen i staviš biksnu u njega onemogućavaju pomeranje, poliuretan se dosta drugačije ponaša zapreminski od gume, neće da trpi bilo kakvo sabijanje plus naravno tu je tvrdoća..
Masti ostane unutar ove strukture međutim kontaktni deo ostane bez iste i ta sila trejanja radi sav posao
Aksijalni ležajevi na tom mestu nisu rešenje nažalost zbog uvijanja viljuske pa bi se brzo raspali...
Čaura je odvojena međutim unutra ima kanala koji kako zategneš selen i staviš biksnu u njega onemogućavaju pomeranje, poliuretan se dosta drugačije ponaša zapreminski od gume, neće da trpi bilo kakvo sabijanje plus naravno tu je tvrdoća..
Masti ostane unutar ove strukture međutim kontaktni deo ostane bez iste i ta sila trejanja radi sav posao
Aksijalni ležajevi na tom mestu nisu rešenje nažalost zbog uvijanja viljuske pa bi se brzo raspali...
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Verovatno tanka podloška bi rešila problem cviljenja.
Yugisa ovih dana se vraćam iz Nemačke sa svežim amortizerima B8, montiraću ih kod ortaka. Ako ne budem bežao na Bački Breg svraćam do Subotice i da ih proverimo (jeste da se poklonu u zube ne gleda). OK ?
Yugisa ovih dana se vraćam iz Nemačke sa svežim amortizerima B8, montiraću ih kod ortaka. Ako ne budem bežao na Bački Breg svraćam do Subotice i da ih proverimo (jeste da se poklonu u zube ne gleda). OK ?
- Mrzovoljni Soko
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9jtd 85kw no-remap xD (Blue beuty)(ex)
Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 110kw,remap :D (Musava) - Lokacija: Mihajlovac Smederevo
- Lokacija: Mihajlovac,Smederevo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ne resava podloska,samo obrada silena,prosle godine sam to odradio i od tada nema da skripi.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Potvrdjujemmachella napisao:
Ovo su neka moja zapažanja oko uobičajnih grešaka u montaži i uzroka problematike. Par kolega sam savetovao da obrade isto i izbegnu trejenje guma-biksna-držač i svi su do sada rešili problem...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pozdrav svima,aj da se ja opet pravim pametan,i pricam o remontu.
Posto se kod nas na trzistu pojavljuju delovi raznih proizvodjaca i kvaliteta nula,naravno uvek ima i nesto kvalitetno ali u vecini slucajeva to kosta i za siroku narodnu masu to je preskupo.Ja sam davno kupovao amortizere za opela dok sam to vozio i menjaop ih jednom do dva puta godisnje,jedni su se zvaliu flenor kao i prasak za ves jedni gabriel i sve to reklamirao jer je bila neka garancija ali su se jako brzo pokazali kao losi,pozalim se majstor Goranu iz Batajnice za amortizere,covek mi objasni sta bi meni u tom slucaju bilo dobro.Spusten auto,skracuje se sipka amortizera i kuciste,ima dovoljan hod cak i previse a te amortizere sam vozio punih 5.godina i prodao auto sa njima,posle toga mi je radio istu pricu za juga i to ima vec 6-7 godina,caletu je na fiat cromi radi sve u STD varijanti i sad vidim jedan zadnji je poceo da balavi ali posle 5-6 godina.
Na alfama ne moze sve da uradi,jer su gasni ili kombinovano uljno gasni.
Pre par dana sam radio neki auto i zali se covek da mu lupa nov amortizer,u pitanju je bio stari auti A6,odnesem ga i kad je otvorio a ono kinezi raspao se unutra,dobio lufta u svim pravcima.
Nemojte se zaletati i kupovati sve sto je lepo ofarbano ili spakovano,zivimo u vremenu prevare i kad ti vecina daje garanciju to je sve do ugradnje i nema nazad.
Posto radim trapove,pre neki dan je dosao covek sa drskim nastupom e ti si mi to radio i ima lufta,skinem deo i pise datum 406 (2014-06) pune tri godine,auuuu al je meni to brzo proslo a garancija je godinu dana bez obzira na kilometrazu.
U vecini slucajeva i polovan deo je bolja opcija nego nov kinez,kao sto je nas kolega Alaza prosao sa KYB oprugama,po katralogu jesu za 166 ali ne i za njega,auto vislji za 3cm i tvrd kao trkacki,sto znaci da se delovi prave univerzalno za sve pa kome se zalomi.
Izvinite na smaranju,nadam se da ce nekom pomoci
Posto se kod nas na trzistu pojavljuju delovi raznih proizvodjaca i kvaliteta nula,naravno uvek ima i nesto kvalitetno ali u vecini slucajeva to kosta i za siroku narodnu masu to je preskupo.Ja sam davno kupovao amortizere za opela dok sam to vozio i menjaop ih jednom do dva puta godisnje,jedni su se zvaliu flenor kao i prasak za ves jedni gabriel i sve to reklamirao jer je bila neka garancija ali su se jako brzo pokazali kao losi,pozalim se majstor Goranu iz Batajnice za amortizere,covek mi objasni sta bi meni u tom slucaju bilo dobro.Spusten auto,skracuje se sipka amortizera i kuciste,ima dovoljan hod cak i previse a te amortizere sam vozio punih 5.godina i prodao auto sa njima,posle toga mi je radio istu pricu za juga i to ima vec 6-7 godina,caletu je na fiat cromi radi sve u STD varijanti i sad vidim jedan zadnji je poceo da balavi ali posle 5-6 godina.
Na alfama ne moze sve da uradi,jer su gasni ili kombinovano uljno gasni.
Pre par dana sam radio neki auto i zali se covek da mu lupa nov amortizer,u pitanju je bio stari auti A6,odnesem ga i kad je otvorio a ono kinezi raspao se unutra,dobio lufta u svim pravcima.
Nemojte se zaletati i kupovati sve sto je lepo ofarbano ili spakovano,zivimo u vremenu prevare i kad ti vecina daje garanciju to je sve do ugradnje i nema nazad.
Posto radim trapove,pre neki dan je dosao covek sa drskim nastupom e ti si mi to radio i ima lufta,skinem deo i pise datum 406 (2014-06) pune tri godine,auuuu al je meni to brzo proslo a garancija je godinu dana bez obzira na kilometrazu.
U vecini slucajeva i polovan deo je bolja opcija nego nov kinez,kao sto je nas kolega Alaza prosao sa KYB oprugama,po katralogu jesu za 166 ali ne i za njega,auto vislji za 3cm i tvrd kao trkacki,sto znaci da se delovi prave univerzalno za sve pa kome se zalomi.
Izvinite na smaranju,nadam se da ce nekom pomoci
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Za aftermarket opruge, izuzev Eibach i slicnih, je cinjenica da se prave da budu univerzalne, za 147 i 156 se zadnje razlikuju po nosivosti, po svim katalozima, KYB, Lesjofors, itd. idu jedne iste, pretpostavljam da se rade da budu negde na sredini, ni za 156 ni za 147, videcu kad ih namontiram, ali ocekujem da budu bolje nego polovne, stare 20 godina, takve imam
Meni su opcija bili i polovni amortizeri, ali nisam nasao ni jedne da valjaju.
Sto se tice gornjih viljuski, meni je majstor podmazao kad je montirao, evo vec skoro 4 godine nema skripe, sve ok, bez lufta i ako vozim po uzasnim putevima. Moja procena je da remontovane mogu da izdrze najmanje 80k km po normalnim putevima.
Meni su opcija bili i polovni amortizeri, ali nisam nasao ni jedne da valjaju.
Sto se tice gornjih viljuski, meni je majstor podmazao kad je montirao, evo vec skoro 4 godine nema skripe, sve ok, bez lufta i ako vozim po uzasnim putevima. Moja procena je da remontovane mogu da izdrze najmanje 80k km po normalnim putevima.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ja bas imam dobra iskustva sa kineskim amortizerima. I svaki amortizer je uljni, jedino je pitanje da li pored ulja unutra vazduh, azot ili azot pod visokim pritiskom i to 5+ bara je neka granica (mozda ima jos neki gas, ali stvarno jos nisam zapazio). Gasnima se smatraju ovi poslednji u nekoj strucnijoj terminologiji ali onda bednici kao sto su Monroe i Sachs upisuju u kataloge da su gasni amortizeri jer su stavili azot pod atmo pritiskom. I onda kad ih napune pod pritiskom izvaljuju neke fazone nova tehnologija ultra mega super fore. A taj azot pod atmo pritiskom umesto vazduha je ista stvar kao i sa gumama. Zvuci u teoriji kao ogromna razlika a u praksi tesko merljivo. I nije neka filozofija uraditi gasne visokog pritiska, problem je jedino ako je dizajn takav da ima zamenski ulozak, umesto da se menja ceo amortizer sa kucistem, to nije lako napuniti gasom. Prepravljao sam uljne amortizere u gasne visokog pritiska.
Zato i dajem prednost Bilsteinu, jer pored B4 postoji i B2 amortizer, to je uljni ali to sto sam ja nasao u katalogu je samo za neke oldtajmere i neke matore lade. Za ostale aute, najniza klasa im je B4 i to su gasni visokog pritiska, cak i za Yuga koji nikad nije ni izasao iz fabrike sa gasnim su imali u ponudi B4 kao osnovna verzija. A u danasnje vreme praviti uljni amortizer (ili gasni niskog pritiska) je ko da neko pocne da prodaje pricu kako je karb bolji od ubrizgavanja...
Sto se tice remonta, moze i ne mora da valja, zavisi sta se radi. Amortizer moze da se pohaba na nekoliko nacina. Prvi je da ulje izgubi viskozitet (kao sto morate da menjate ulje u motoru i menjacu, isto tako ce propasti i u amortizeru), moze da ode semering, to moze da se potencijalno resi remontom, mada ja sto sam video vecinom ne rade to, moze da se potrosi klip ili da je ostecen ako nema prahobrane ili drugu zastitu ili da je kriv, tu nema puno leka, mogu da odu karke, e sad neki imaju metalne neki imaju teflonske, to kad ode onda amortizer ima lufta pri sabijanju i izvlacenju i u ekstremu da ima sam klip lufta da se klati u kucistu, teoretski to moze da se napravi ali nisam nikad video da to neko radi, obicno ako nije jako potroseno onda novo gusce ulje zamaskira problem u nekoj meri i mogu da se potrose diskovi u ventilima. Dodje do zamora materijala, on radi, ali je poenta da se retko kad jednako zamore na oba amortizera pa par amortizera nema iste karateristike, ja jos nisam video da je to neko menjao u remontu, barem za siroke narodne mase, da postoji fora u Nemackoj da kupis ventile za B6 i B8 amortizer da se remontuje. Remont ima smisla kad imas oltajmer koji je presao 15.000km pa je ulje umrlo i eventualno semering se raspao, nema smisla po mom misljenju za amortizere koji su presli stotine hiljada... Otvoren sam da me neko ko se bavi time razuveri (delom ne recima), ali od onoga sto sam ja izmerio, iz toga je izreceno moje misljenje. Da li je nekom ok ili ne u to necu ulaziti, svako ima svoju neku granicu. Jedna od najsmesnijih prica koje sam doziveo u zivotu je da jedan te isti par remontovanih odnosno "sportskih" kracenih amortizera dodje 4 puta kod mene od 4 razlicita vlasnika da preporucim sta da se stavi od opruga da auto bude prihvatljiv za voznju i svaki je dobio isto odgovor, amortizer je tako podesen. A poenta je bila da amortizer sam po sebi i nije bio jako tvrd, tj nije imao velike maksimalne sile (bio je meksi nego sto ja imam na autu), ali je bio skoro konstatno takav. Znaci na najmanje oscilovanje je delovao punom silinom.
Zika: ako su novi nema poente meriti a kataloski verovatno moze da se vide sile, a meni merenje nije problem, ali aparat neces videti Ostavis amortizere i dodjes za sat vremena.
machella: Koliko ja znam ta rapavost je ugradjena iz razloga da ima gde mast da se zadrzava, ali ako ne pravi problem poverovacu ti da stvori dovoljno trenje da se ne pomera. Mada da je moj auto verovatno mi ne bi dalo mira i resio bi onako kako sam rekao Ili bih na nalegajuce povrsine urezao neki smiralni kanal da ima gde mast da se zadrzava. Mada ja sa Pa6 caurama nikad nisam imao problem.
Zato i dajem prednost Bilsteinu, jer pored B4 postoji i B2 amortizer, to je uljni ali to sto sam ja nasao u katalogu je samo za neke oldtajmere i neke matore lade. Za ostale aute, najniza klasa im je B4 i to su gasni visokog pritiska, cak i za Yuga koji nikad nije ni izasao iz fabrike sa gasnim su imali u ponudi B4 kao osnovna verzija. A u danasnje vreme praviti uljni amortizer (ili gasni niskog pritiska) je ko da neko pocne da prodaje pricu kako je karb bolji od ubrizgavanja...
Sto se tice remonta, moze i ne mora da valja, zavisi sta se radi. Amortizer moze da se pohaba na nekoliko nacina. Prvi je da ulje izgubi viskozitet (kao sto morate da menjate ulje u motoru i menjacu, isto tako ce propasti i u amortizeru), moze da ode semering, to moze da se potencijalno resi remontom, mada ja sto sam video vecinom ne rade to, moze da se potrosi klip ili da je ostecen ako nema prahobrane ili drugu zastitu ili da je kriv, tu nema puno leka, mogu da odu karke, e sad neki imaju metalne neki imaju teflonske, to kad ode onda amortizer ima lufta pri sabijanju i izvlacenju i u ekstremu da ima sam klip lufta da se klati u kucistu, teoretski to moze da se napravi ali nisam nikad video da to neko radi, obicno ako nije jako potroseno onda novo gusce ulje zamaskira problem u nekoj meri i mogu da se potrose diskovi u ventilima. Dodje do zamora materijala, on radi, ali je poenta da se retko kad jednako zamore na oba amortizera pa par amortizera nema iste karateristike, ja jos nisam video da je to neko menjao u remontu, barem za siroke narodne mase, da postoji fora u Nemackoj da kupis ventile za B6 i B8 amortizer da se remontuje. Remont ima smisla kad imas oltajmer koji je presao 15.000km pa je ulje umrlo i eventualno semering se raspao, nema smisla po mom misljenju za amortizere koji su presli stotine hiljada... Otvoren sam da me neko ko se bavi time razuveri (delom ne recima), ali od onoga sto sam ja izmerio, iz toga je izreceno moje misljenje. Da li je nekom ok ili ne u to necu ulaziti, svako ima svoju neku granicu. Jedna od najsmesnijih prica koje sam doziveo u zivotu je da jedan te isti par remontovanih odnosno "sportskih" kracenih amortizera dodje 4 puta kod mene od 4 razlicita vlasnika da preporucim sta da se stavi od opruga da auto bude prihvatljiv za voznju i svaki je dobio isto odgovor, amortizer je tako podesen. A poenta je bila da amortizer sam po sebi i nije bio jako tvrd, tj nije imao velike maksimalne sile (bio je meksi nego sto ja imam na autu), ali je bio skoro konstatno takav. Znaci na najmanje oscilovanje je delovao punom silinom.
Zika: ako su novi nema poente meriti a kataloski verovatno moze da se vide sile, a meni merenje nije problem, ali aparat neces videti Ostavis amortizere i dodjes za sat vremena.
machella: Koliko ja znam ta rapavost je ugradjena iz razloga da ima gde mast da se zadrzava, ali ako ne pravi problem poverovacu ti da stvori dovoljno trenje da se ne pomera. Mada da je moj auto verovatno mi ne bi dalo mira i resio bi onako kako sam rekao Ili bih na nalegajuce povrsine urezao neki smiralni kanal da ima gde mast da se zadrzava. Mada ja sa Pa6 caurama nikad nisam imao problem.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- radovann
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo 156 sw 2002 1.9 jtd
ex Alfa Romeo gt blackline 2006 1.9 jtdm
exAlfa Romeo 156 mjet 2005 - Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Prednji, ako sam dobro razumeo, i mogu da prodju - zbog slicne mase... Zadnji, vec, i ne. Mada, mozda i gresim, mozda i mogu da se upakuju uz odredjenu kombinatoriku sa oprugama.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Kolege, da se javim posle resene misterije...
U pitanju je bio prednji desni amotizer.
Danas sam zamenio oba i krckanje je nestalo.
Ne znam sta se tu desavalo, ali zivce mi je pokidao
Re: Trapovi na našim Alfama
Gremlin napisao:Ljudi, pomagajte...
Pre dva meseca sam sredio komplet trap, zajedno sa gumicama koje su se cule.
Sada se javlja sledeci problem:
Prilikom kocenja cuje se isti zvuk kao gumice na balans stangli, i to samo dok kocim.
Napominjem da je suvozaceva strana u pitanju.
Koliko balans stangla radi u kocenju, da li se pomera?
Kolege, da se javim posle resene misterije...
U pitanju je bio prednji desni amotizer.
Danas sam zamenio oba i krckanje je nestalo.
Ne znam sta se tu desavalo, ali zivce mi je pokidao
- milosnbgd
- Drug Član
- Garaža: c204, SLK
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Cudan problem, tj. cudan zvuk..
159 je u pitanju, naime, kad malo brze prelazim preko udubljenja-kod prednjeg desnog tocka (iskljucivo udubljenja malo vecih ne onih najmanjih, nikad preko izbocina kao sto su lezeci itd.), javlja mi se neki cudan zvuk koji mi je jako tesko da opisem, kao neko klepetanje metala o metal. Kao da npr udarite nekom metalnom povrsinom o drugu metalnu povrsinu, glup je opis al to je najpribliznije moguce.
Trap je uredan i pregledan, sve je u redu. Sta bi ovo moglo biti, jel imao neko slicno iskustvo?
159 je u pitanju, naime, kad malo brze prelazim preko udubljenja-kod prednjeg desnog tocka (iskljucivo udubljenja malo vecih ne onih najmanjih, nikad preko izbocina kao sto su lezeci itd.), javlja mi se neki cudan zvuk koji mi je jako tesko da opisem, kao neko klepetanje metala o metal. Kao da npr udarite nekom metalnom povrsinom o drugu metalnu povrsinu, glup je opis al to je najpribliznije moguce.
Trap je uredan i pregledan, sve je u redu. Sta bi ovo moglo biti, jel imao neko slicno iskustvo?
ALFAFORZAITALIA
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Proveri kugle. One imaju glup zvuk udara, ja bih opisao kao bacanje jedne daske na drugu, tup udar
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- Dika
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Beograd
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@Dika
Imaš na Youtube tutorijale mnogo dobre, radi dečko na 147ici FL ali isto je sve...mnogo pedantno napravljeni tutorujali, detaljno...kucaj na engleskom samo u pretrazi.
Imaš na Youtube tutorijale mnogo dobre, radi dečko na 147ici FL ali isto je sve...mnogo pedantno napravljeni tutorujali, detaljno...kucaj na engleskom samo u pretrazi.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@Nole ako mislis na autodoc nemaju za gornje rame video. Ali svakako ima drugih po netu.
@Chobby
Moze tako ako sraf izlazi ka vratima, cak i tako mora da se skine podkrilo(bar kod 156) da bi sraf skroz izasao. U suprotnom mora cela solja da se skine.
@Chobby
Moze tako ako sraf izlazi ka vratima, cak i tako mora da se skine podkrilo(bar kod 156) da bi sraf skroz izasao. U suprotnom mora cela solja da se skine.