Secka između 2000 i 2500 rpm
- Nostromo1977
- Garaža: Alfa Romeo 1.9jtd
- Lokacija: Beograd-Krusevac
Post
Secka između 2000 i 2500 rpm
A sada pitanje za sve prave alfiste .Castim ko zna odgovor tj.pomogne .Imam alfu 156 jtd 1.9 ,116 konja .85kw.2005 restajling Sw.....O cemu se radi .Vec nekoliko godina pokusavam da resim taj problem ,a posto imam druga koji me snabdeva delovima po diskontnim cenama nije mi bilo problem da polako menjam jedan po jedan deo ...ali neide ..kao da je djavo u nju usao ...secka izmedju 2=2500 obrtaja , cuje se kao kada koce gume ..cpp -cpp -cpp i kada predje preko 2500 kao da je nesto lansira povuce ...i to radi samo sa otvorenim EGR ventilom ,a kada je ventil zatvoren (plocicom ) ne secka .E sada sta sam ja sve zamenio u toku 2-3 godine .....EGR ventil ,protokomer ,maf senzor ,boos ventil (elektro ventil turbine ) ,krstove poluosovine (case su dobre) ,remontovana je punpa goriva (u rezervaru ) ,creva vazduha (gornje i donje ) ...e sada dali neko ima predstavu sta je ...bio sam kod raznih majstora u bg i ks i raznim dijagnostikama ..niko nista ..auto ide ok sa zatvorenim EGR ventilom ( ne pokazuje "chek engen " gresku ) ali meni lepse vuce tj ."potapa" sa otvorenim EGR ,a i volim da bude kako fabrika kaze ....Da li zna neko sta je ili je imao isti problem ????
Poslednja izmena od erdeljan u Sre Jul 22, 2015 7:10 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: Adekvatan naslov rešava pola problema
Rezlog: Adekvatan naslov rešava pola problema
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Nostromo1977
Sam si napisao rešenje problema. Blokiraj EGR i teraj jer ti samo prlja usisnu granu džabe.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- Nostromo1977
- Garaža: Alfa Romeo 1.9jtd
- Lokacija: Beograd-Krusevac
Post
Re: Nostromo1977
Verovali ili ne ,moja alfa ide bolje sa otvorenim egr ...sa zatvorenim je nekako linearan ,nema da skoci kada mu dam gas ..pre alfe sam imao mareu jtd 1.9 ,ona je isla bolje sa zatvorenim egr ...a alfa nekako manje bruji i mirnije radi sa otvorenim i bukvalno poleti kada mu dam gas ....ali nja posletku i taj egr ventil je nov pa opet nesto secka ...
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Nostromo1977
Nagradno pitanje: "Mislis li da bi vise njih otvorilo temu kada bi imali prikladan naslov iste kao orjentir?"
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Nostromo1977
- Garaža: Alfa Romeo 1.9jtd
- Lokacija: Beograd-Krusevac
Post
Re: Nostromo1977
Ja nisam dao neki poseban naslov .Jednostavno sam pitao ljude, da li znaju sta je problem ili su se susretali sa ovim problemom .Napisao sam sta sam sve zamenio na automobilu ( MAF,MAP I EGR ) i auto i dalje secka .A ljudi kazu da je to i dalje EGR .Cisto sam pitao ,mozda je neko imao isti problem a bilo je nesto drugo a ne EGR .
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
Nema apsolutno nikakve logike da auto ide bolje sa otvorenim EGR-om, moze biti samo tvoj subjektivni trip. Zatvori to (da ne psujem) i vozi. O tome je pisano naveliko i nasiroko i naglavacke. Tj, nemoj samo da zatvaras nego ga iscupaj napolje skroz i stavi otpornik da se ECU ne buni, a onda uzmi cekic od 10 kg i usitni ga u prasinu.. Ako je nov ne znaci da je dobar...
Assumption is the mother of all fuckups
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
meni djeluje da tvoj problem nije vezan za EGR ako si stavio nov, jer EGR radi samo na leru i pri voznji na konstantnim obrtajima, pri naglom ubrzanju ECU treba da ga zatvori i on tu ne moze imati uticaja (znaci to pod pretpostavkom nov=ispravan, ali svakako treba da ga zatvoris plocicom za stalno jer samo prlja usisnu granu, osim ako si veliki fan ekologije )... Ono sto nisi napisao da si proverio su krilca varijabilne geometrije koja su ti mozda zaprljana i ne pomeraju se na vreme, takodje moze biti i neki katova zaprljan i pravi kontra pritisak i gusi turbinu pa onda u jednom momentu otcepi...
na tvom mestu ja bi zatvorio EGR i isao na skidanje i ciscenje turbine i usisne grane i izbacivanje katova iz izduva...
na tvom mestu ja bi zatvorio EGR i isao na skidanje i ciscenje turbine i usisne grane i izbacivanje katova iz izduva...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
Nostromo, imaš samo subjektivan osećaj da ti bolje ide auto sa EGR. Ako je sve oko EGR ispravno, auto sa otvorenim i zatvorenim EGR mora da ide IDENTIČNO. Objasnio ti je Mladen iznad zašto.
Subjetkivno imaš osećaš da bolje vuče jer ga verovatno prvo EGR uguši, pa onda kad se zatvori počupa.
Zatvaraj to i ne sviraj u prazno. Uživaj u Alfi.
Subjetkivno imaš osećaš da bolje vuče jer ga verovatno prvo EGR uguši, pa onda kad se zatvori počupa.
Zatvaraj to i ne sviraj u prazno. Uživaj u Alfi.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
Potpuno ispravan EGR u fazi kad je otvoren obara performanse, ne samo zbog ulaza izduvnih gasova u usis, već i zbog drugog razloga.
Alfa je stil... ostalo je status...
- skenerxray
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD,AND BUSSO 2.5 V6
- Lokacija: PANCEVO
- Lokacija: pancevo
- Nostromo1977
- Garaža: Alfa Romeo 1.9jtd
- Lokacija: Beograd-Krusevac
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
Jbg ...ja vozio 5 god mareu jtd 2001 ..sa zatvorenim egr ..ide bolje ...ova moja alfa ristajling 2005 bolje ide sa otvorenim i to nije nikakav subjektivni osecaj ..jednostasvno manje bruji ,tisa je ,i kada stisnem gas poleti ..a sa zatvorenim uopste nema tog osecaje ..vise bruji i vise se cuje motor ,i linearan je,nema da vuce ...cenim svaka iskustva i sve sto ste napisali ...a mozda je stvar u konpijuteru ili su restajling drugacije ...uglavnom sta sam uradio ? ...video sam plocice za zatvaranje egr ali sa rupicama koje kao varaju konp kao da egr radi ,izbusih rupicu promera 9 mm na sredini plocice ...auto radi kao sa otvorenim egr ,vuce ko blesav ali nema vise seckanja itd ...verovatno takva plocica sa rupom smanjuje kolicinu ulaska vazduha u egr tek toliko da prevari konp ...i eto resih problem ....jos jednom hvala svima na komentarima a ko zna mozda sam i ja pomogao nekome
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
b) mora "više da bruji" sa zatvorenim EGR, jer više vazduha i goriva ulazi u motor i
c) više vazduha i goriva => veća snaga.
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
a) Ako nema merenja, sve je samo subjektivni osećaj,Nostromo1977 napisao:... vozio 5 god mareu jtd 2001 ..sa zatvorenim egr ..ide bolje ...ova moja alfa ristajling 2005 bolje ide sa otvorenim i to nije nikakav subjektivni osecaj ..jednostasvno manje bruji ,tisa je ,i kada stisnem gas poleti ..a sa zatvorenim uopste nema tog osecaje ..vise bruji i vise se cuje motor ,i linearan je,nema da vuce...
b) mora "više da bruji" sa zatvorenim EGR, jer više vazduha i goriva ulazi u motor i
c) više vazduha i goriva => veća snaga.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Nostromo1977
- Garaža: Alfa Romeo 1.9jtd
- Lokacija: Beograd-Krusevac
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
A sta ti mislis Dusane GT ,da li je problem seckanja u novom EGR .? Ja sam ga sada zatvorio kao sto sam napisao u prethodnom postu .Ali da li je stvarno problem u EGR kada je otvoren ,da se kada pritisnem gas izmedju 2-2500 obrtaja pocne da secka ali cuje se kako koci auto tj. secka tako sto koci ,cuje se kako skripe gume ..??? Isao sam kod raznih majstora i niko ne zna zasto auto koci kada secka .
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Nostromo1977
Nostromo1977 napisao:... i to radi samo sa otvorenim EGR ventilom ,a kada je ventil zatvoren (plocicom ) ne secka...
Falcon037 napisao:Sam si napisao rešenje problema. Blokiraj EGR i teraj jer ti samo prlja usisnu granu džabe.
Zar nije sve jasno?Gremlin napisao:Samo ti zatvori egr i uzivaj
Alfa je stil... ostalo je status...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
jednostavno nema nijedno logicno objasnjenje po kojem auto moze bolje da ide sa otvorenim EGR-om... meni se desavalo sa otvorenim da mi cimne ali na oko 2800-3000 obrtaja i to bukvalno tako kao sto ti kazes naglo i jako cimanje motora kao da ostane bez goriva u momentu ali ne u nizu vec jednom samo cimne i nastavi da vuce...
tesko je reci da li ti taj novi EGR isto ne valja ili tvoja usisna grana ne moze da podnese vise izduvnih gasova jer ima vec dosta naslaga u njoj...
tesko je reci da li ti taj novi EGR isto ne valja ili tvoja usisna grana ne moze da podnese vise izduvnih gasova jer ima vec dosta naslaga u njoj...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Secka između 2000 i 2500 rpm
Zatvori egr plocicom, a iberlauf izbaci iz usisa i videces kako auto bolje povlaci iz manjih obrtaja.
- Nostromo1977
- Garaža: Alfa Romeo 1.9jtd
- Lokacija: Beograd-Krusevac