Trapovi na našim Alfama
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
@dri
Problem nisi dovoljno detaljno obrazložio tj. kada su počeli da ti se manifestuju problemi, da li je bilo normalno pa se odjednom podrhtavanje javilo ili se nešto desilo pa je počeo problem ?
Ako si sve diskove prekontrolisao i ok su, problem može biti i neki ležaj točka.
Probaj da se zaustaviš sa ručnom bez pritiskanja pedale da odvojeno proveriš zadnje kočnice.
Problem nisi dovoljno detaljno obrazložio tj. kada su počeli da ti se manifestuju problemi, da li je bilo normalno pa se odjednom podrhtavanje javilo ili se nešto desilo pa je počeo problem ?
Ako si sve diskove prekontrolisao i ok su, problem može biti i neki ležaj točka.
Probaj da se zaustaviš sa ručnom bez pritiskanja pedale da odvojeno proveriš zadnje kočnice.
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Nista se nije desilo neobicno, podrhtavanje je pocelo lagano, da bi sada bilo dosta izrazajno. Kada npr od 100 kmh nabodem kocnicu do kraja, ABS normalno radi, sve ok i stane na nulu. Kada stisnem od 100 kmh kocnicu jako, ali ne i da krene da se pali abs, podrhtavanja pred kraj kocenja nekad ima, nekad nema. Jedino postoji kada je lagana neka voznja po gradu i kada stajem na semafor, kada brzina padne ispod 20 kmh. Tada se uvek manifestuje problem. Trap nema nekih vecih nedostataka, trebam da promenim viljuske u neko dogledno vreme, i manzetnu neku na levom prednjem tocku, ali nista strasno. Felne su sedamnaestice, sa dobrim gumama, ne trresu nikako. Sve je ok, osim podrhtavanja papucice
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
desavalo se da pri obradi diskova,zbog neadekvatnih alata,majstor skida disk i okrece ga da bi obradio drugu stranu
najbitnije pri obradi da se iz jednog stezanja,centrira disk najpribliznije osloncu kao na autu i sa obe strane obradi iz tog stezanja,jer u suprotnom bude nejednako i pri kocenju se javlja igranje pedale i cudni zvuci
ja ne radim te strugarske usluge i posaljem kod prijatelja da mi uradi,jedan je bio skoro ok a drugi nije,razlika je bila oko 0.05mm i to je proslo kao dobro a ovaj drugi je oko 0.15mm i to je vec katastrofa,najbitnije je da se posle obrade diskova i zamene pocica vozi duze vreme bez naglih kocenjai pregrevanja istih jer i u tom slucaju i novi diskovi dobijaju deformacije
vise puta sam i to uradio,pa cak i neodogvarajuce plocice koje sam stavljao,predjem i po 1500km i dalje ne koci kako treba pa stiskam kaomanijak,pri tome se sve pali i krive diskovi
vise puta sam imao prblem sa novim diskovima na mojim autima,sve novo i psoel odredjenog vremena se pojave vibracije i brujanje,obradim i posle 5-10.000km opet ista prica
nadjem polovnjake sa stranca i njih obradim,to onda traje dok ih ima
u dosta slucajeva se OPTIMAL i ATE pokazao kao dobra marka i u nekim slucajevima METELI,u kombinaciji sa REMSA plocicama
za ostale marke ne znam ne znam jer ih nisam probao
a METELI mi se desavalo da ih tri puta skidam i nove moram da obradim,deformisu se
najbitnije pri obradi da se iz jednog stezanja,centrira disk najpribliznije osloncu kao na autu i sa obe strane obradi iz tog stezanja,jer u suprotnom bude nejednako i pri kocenju se javlja igranje pedale i cudni zvuci
ja ne radim te strugarske usluge i posaljem kod prijatelja da mi uradi,jedan je bio skoro ok a drugi nije,razlika je bila oko 0.05mm i to je proslo kao dobro a ovaj drugi je oko 0.15mm i to je vec katastrofa,najbitnije je da se posle obrade diskova i zamene pocica vozi duze vreme bez naglih kocenjai pregrevanja istih jer i u tom slucaju i novi diskovi dobijaju deformacije
vise puta sam i to uradio,pa cak i neodogvarajuce plocice koje sam stavljao,predjem i po 1500km i dalje ne koci kako treba pa stiskam kaomanijak,pri tome se sve pali i krive diskovi
vise puta sam imao prblem sa novim diskovima na mojim autima,sve novo i psoel odredjenog vremena se pojave vibracije i brujanje,obradim i posle 5-10.000km opet ista prica
nadjem polovnjake sa stranca i njih obradim,to onda traje dok ih ima
u dosta slucajeva se OPTIMAL i ATE pokazao kao dobra marka i u nekim slucajevima METELI,u kombinaciji sa REMSA plocicama
za ostale marke ne znam ne znam jer ih nisam probao
a METELI mi se desavalo da ih tri puta skidam i nove moram da obradim,deformisu se
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Na alfi i bmw-u radio obradu diskova i moj zaključak je da to ne treba raditi. Prvo imam komšiju strugara koji radi perfektno ove strugarske poslove ali kad izmjerite disk, vidite da je skinut previše. Možda nove pločice mogu na njega, ali čim debljina pločica malo opadne cilindri vam moraju izlaziti više nego kad je debljina diska u granicama. Takođe primijetio sam da mi obrađen disk traje 500km i ponovo počinje tresti. Debljina diska ide npr. od
max--28mm do min--26mm. Probajte strugom poravnati kriv disk pa vidite koliko se skine! A taj disk je uglavnom već na donjoj granici. Ko hoće da baca pare neka obrađuje!
max--28mm do min--26mm. Probajte strugom poravnati kriv disk pa vidite koliko se skine! A taj disk je uglavnom već na donjoj granici. Ko hoće da baca pare neka obrađuje!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
pa glupo je obradjivati disk kad je na minimalnoj meri ne znam ko to i radi, tu samo zamena pomaze, ne samo zbog ponovnog krivljenja ili sto ce klipovi da izlaze do kraja vec zato sto i disk lako pukne kad je tanak posebno kad su u pitanju ventilirajuci.
a kad se pokrivi a nije jos dosao do min mere onda moze obrada mada i to cesto ne bude dugog veka kod vent. diskova sto najvise zavisi od proizvodjaca dok kod obicnih i moze da potraje
a kad se pokrivi a nije jos dosao do min mere onda moze obrada mada i to cesto ne bude dugog veka kod vent. diskova sto najvise zavisi od proizvodjaca dok kod obicnih i moze da potraje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
ne mogu da se setim neko je pisao da je uzeo valjda valeo ili kako jos bese da je iz kutije bio kriv :/
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Iz iskustva znam da su i Valeo i Metelli djubre sto se tice diskova i plocica!
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
onda da kupim nove diskove? Nemam pojma, pocinjem vec da radim ono sto me najvise nervira, a to je da menjam sve redom... i sto je ispravno i sto nije
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
O kvalitetu diskova vise nemam reci,menjao skoro na kombiju oba prednja ventilirajuca(sex na suvo)em sto je veliki,em sto je zajebano skinuti ga sa glavcine,srecom imam presu ali i sa njom je nekako tesko.Majstor nije hteo ili nije tad imao vremena da mi zameni oba prednja creva i poceo da glavi desni klip.Vozio tako nekih 1500 km i stalno je desni bio vruc tocak.Zamenio creva i sad trese kao nenormalan pri kocenju iskrivilo se sranje a placeno je 150 evra par.A ima kao i od 9000 din pa do 25000 ja uzeo onu srednju cenu.
Pa sad razmisljam sta kupovati i gde,a ne zajebati se ponovo.
Tacno je i ono sto kazu za skripanje plocica,proletos na alfi kad sam isao za Italiju zablokirao mi je zadnji levi klip,i posle toga vise nije,od tad samo levi zadnji skripi a ostali ne,pregrejao se i izgubio onu svoju strukturu,valjda ne znam sta drugo moze biti.
Pa sad razmisljam sta kupovati i gde,a ne zajebati se ponovo.
Tacno je i ono sto kazu za skripanje plocica,proletos na alfi kad sam isao za Italiju zablokirao mi je zadnji levi klip,i posle toga vise nije,od tad samo levi zadnji skripi a ostali ne,pregrejao se i izgubio onu svoju strukturu,valjda ne znam sta drugo moze biti.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
najveci problem u Srbiji je to sto kod nas uglavnom vecina uvozne robe dolazi ili van klase ili je iz rashoda pa se pakuje u lepe kutije i prodaje kao vrh hvaliteta
vise puta smo nailazili na nove gume koje se iskrive,diskove koji se krive,kugle i spone koje traju dok majstor ne opere ruke,plocice koje skripe,gorivo koje je dno hvaliteta,filteri koji se u gorivu razgradjuju i postaju kao toaletni papir...i sta sve po cenama koje su kao u Evropi gde je stvarno to to a dobije se da izvinete,da izbjemo oci
i onda krecu problemi,plati deo,pa majstora,pa ne valja pa ponovo majstora da se reklamira deo pa opet drugi deo pa opet majstor....i opet ponasoj grbaci,koji dajemo zadnji dinar da dovedemo u vrh stanje i na kraju,jbg
ja ovim poslom kojim se bavim,mnogi me znaju sa foruma i vecini je sigurno skupo to sto radim,ali ja za ono sto uradim dajem garanciju i stojim iza toga,nekima je preskupo i idu na alternativna resenja...ali 86.godina je davno bila i mnogi danasnji majstori koje se bave istim poslom su bili musterije,pa kad su videli kako to ide krenuli sami i napravili ljudima mnogo problema a samo pojedinima olaksali
izvinjavam se ako sam nekog uvredio ali me nerviraju neke stvari zbog kojih da kazem svi ispastamo,i kao majstori i kao musterije
vise puta smo nailazili na nove gume koje se iskrive,diskove koji se krive,kugle i spone koje traju dok majstor ne opere ruke,plocice koje skripe,gorivo koje je dno hvaliteta,filteri koji se u gorivu razgradjuju i postaju kao toaletni papir...i sta sve po cenama koje su kao u Evropi gde je stvarno to to a dobije se da izvinete,da izbjemo oci
i onda krecu problemi,plati deo,pa majstora,pa ne valja pa ponovo majstora da se reklamira deo pa opet drugi deo pa opet majstor....i opet ponasoj grbaci,koji dajemo zadnji dinar da dovedemo u vrh stanje i na kraju,jbg
ja ovim poslom kojim se bavim,mnogi me znaju sa foruma i vecini je sigurno skupo to sto radim,ali ja za ono sto uradim dajem garanciju i stojim iza toga,nekima je preskupo i idu na alternativna resenja...ali 86.godina je davno bila i mnogi danasnji majstori koje se bave istim poslom su bili musterije,pa kad su videli kako to ide krenuli sami i napravili ljudima mnogo problema a samo pojedinima olaksali
izvinjavam se ako sam nekog uvredio ali me nerviraju neke stvari zbog kojih da kazem svi ispastamo,i kao majstori i kao musterije
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Takvo je stanje i kraj. Koliko je problem naci dobar deo, toliko je problem naci dobrog majstora. Ja sam hteo kod tebe da uzmem viljuske ali ti si napisao da ne mozes ili neces da stignes tako nesto, a meni se zurilo jer auto nije bio za voznju vise a i trebao je za neka poslovna putovanja. Viljuske sam malo preplatio ali cemo videti. Rekli su mi kao laganica izdrze 30k km. Meni nije ni zao para da dam za dobar deo, jbg cu da se stegnem malo ali kad ga ugradim hocu da bude sve kako treba, ali je onda problem majstor dal moze to da ugradi kako treba i da li zna koji problem kad ga ima..
Ja trap dirao nisam od kad sam kupio alfu, i otisao sam kod majstora u KS (fala Maretu) koji mi je rekao sta sve ne valja. Naravno u Blacu su mi svi pricali kako je trap dobar i nema lufta i to je normalno lupkanje i da trebaju samo neke gumice da se menjaju. To sam promenio kao i zadnje spone i spustio auto sp oprugama i sad je definitivno druga prica..
E sad mi krcka kad okrecem volan i otisao kod njih par majstora jedan kaze to je normalno drugi kaze viljuska je od tvrdog materijala. Ja pitam Nesu iz nisa, kaze moze da bude sferni ili bese aksialni zglob ili letva i Mare me podseti sta mi ovi u Ks rekli da Manzetna volana, i aksijalni zglob su za zamenu. i nadam se kad to zamenim da sam na konju.
Sad trebam da menjam kocnice i tu sad nisam siguran sta da radim. Jer da bih promenio sve(diskovi i plocice) mi treba oko 200e. nije mala para za zajebanciju.
Ja trap dirao nisam od kad sam kupio alfu, i otisao sam kod majstora u KS (fala Maretu) koji mi je rekao sta sve ne valja. Naravno u Blacu su mi svi pricali kako je trap dobar i nema lufta i to je normalno lupkanje i da trebaju samo neke gumice da se menjaju. To sam promenio kao i zadnje spone i spustio auto sp oprugama i sad je definitivno druga prica..
E sad mi krcka kad okrecem volan i otisao kod njih par majstora jedan kaze to je normalno drugi kaze viljuska je od tvrdog materijala. Ja pitam Nesu iz nisa, kaze moze da bude sferni ili bese aksialni zglob ili letva i Mare me podseti sta mi ovi u Ks rekli da Manzetna volana, i aksijalni zglob su za zamenu. i nadam se kad to zamenim da sam na konju.
Sad trebam da menjam kocnice i tu sad nisam siguran sta da radim. Jer da bih promenio sve(diskovi i plocice) mi treba oko 200e. nije mala para za zajebanciju.
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Ljube, i ja se slazem da dobrog majstora treba platiti. Na kraju to izadje jeftinije.
Bolje jedan majstor, recimo za trap, da izgubi jedan dan na meni (i da reparira viljuske i zameni i dijagnostikuje) , neka zaradi lupam cisto 50E samo na jednom klijentu.
Svakog dana neka bude zarada po tih 50E, meni kao klijentu znaci da mi ljubimca odradi natenane, pedantno, bez nervoze, nad*kanosti... pa da znam da sam dugo miran posle toga i da iz radionice izadjem sa osmehom .
Dok mi kao klijentu ne odgovara da odem kod recimo nekog kod kojeg cu da predjem jeftinije za 20-30E. Ali taj mora da odradi danas 10-15 ljudi da bi zaradio istu cifru kao prethodno opisani majstor, pa ne može da postigne sam, nego mora da zaposli jos 5 radnika, pa tu tek nastaju problemi. Radnici obicno ne mogu da urade pedantno i kvalitetno kao pravi majstor, pa nervoza da li ce uspeti da zaradi za radnike, pa kako da se provuce od poreske da ih ne prijavi, pa u toku Dana nekoliko reklamacija, pa non stop neka presija i nezadovoljstvo... I zbog cega? Da bi zaradio malo vise nego prvopomenuti majstor...
Na zalost samo sto danas nije merilo ici kod skupog majstora... Prepametni su,prepotentni i na zalost znaju i da isfuserisu...
Bolje jedan majstor, recimo za trap, da izgubi jedan dan na meni (i da reparira viljuske i zameni i dijagnostikuje) , neka zaradi lupam cisto 50E samo na jednom klijentu.
Svakog dana neka bude zarada po tih 50E, meni kao klijentu znaci da mi ljubimca odradi natenane, pedantno, bez nervoze, nad*kanosti... pa da znam da sam dugo miran posle toga i da iz radionice izadjem sa osmehom .
Dok mi kao klijentu ne odgovara da odem kod recimo nekog kod kojeg cu da predjem jeftinije za 20-30E. Ali taj mora da odradi danas 10-15 ljudi da bi zaradio istu cifru kao prethodno opisani majstor, pa ne može da postigne sam, nego mora da zaposli jos 5 radnika, pa tu tek nastaju problemi. Radnici obicno ne mogu da urade pedantno i kvalitetno kao pravi majstor, pa nervoza da li ce uspeti da zaradi za radnike, pa kako da se provuce od poreske da ih ne prijavi, pa u toku Dana nekoliko reklamacija, pa non stop neka presija i nezadovoljstvo... I zbog cega? Da bi zaradio malo vise nego prvopomenuti majstor...
Na zalost samo sto danas nije merilo ici kod skupog majstora... Prepametni su,prepotentni i na zalost znaju i da isfuserisu...
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Da javim update... Promenio sam plocice i promenio sam diskove i auto i dalje koci ko blesav dok ne dodje do 20 kmh. Ispod toga pocinje papucica da vibrira, kao kad su diskovi krivi. Ja stvarno ne znam sta sada da radim... jel ima neko ideju jos neku?
- rudicmiki
- Garaža: Alfa 147 1.9 JTD
- Lokacija: odzaci
- Lokacija: Deronje
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Podigni jedan prednji tocak na dizalicu i ubaci u brzinu pa probaj da kocis.
Da vidis gde je problem.
Da vidis gde je problem.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
iskreno ne znam sta bi moglo biti dalje,i zamenjeni diskovi ne mora da znace da su dobri,posle zamene je obavezna lagana voznja pa skoro 500km da to lepo legne,da se uzlizu plocice i oblikuju po diskovima
mnogi to ubrzo posle zamene pocinju naglo da koce i pregrevaju se diskovi,tako da dolazi do deformacija diskova i automatski trese pedala
najpreciznije merenje mikrometrom,premeriti gazni deo diskova gde nalezu plocice i to ici u krug da se vidi odstupanje,sve preko 0.05mm je problem
evo i par snimaka kako se meri i obradjuju
Re: Trapovi na našim Alfama
dri napisao:Da javim update... Promenio sam plocice i promenio sam diskove i auto i dalje koci ko blesav dok ne dodje do 20 kmh. Ispod toga pocinje papucica da vibrira, kao kad su diskovi krivi. Ja stvarno ne znam sta sada da radim... jel ima neko ideju jos neku?
iskreno ne znam sta bi moglo biti dalje,i zamenjeni diskovi ne mora da znace da su dobri,posle zamene je obavezna lagana voznja pa skoro 500km da to lepo legne,da se uzlizu plocice i oblikuju po diskovima
mnogi to ubrzo posle zamene pocinju naglo da koce i pregrevaju se diskovi,tako da dolazi do deformacija diskova i automatski trese pedala
najpreciznije merenje mikrometrom,premeriti gazni deo diskova gde nalezu plocice i to ici u krug da se vidi odstupanje,sve preko 0.05mm je problem
evo i par snimaka kako se meri i obradjuju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Može da bude pločica, a verovatnije je čeljust ili mikro-neravnine na diskovima... Da li škripi pri kočenju na malim brzinama ili sa malim silama pritiska na pedalu?
Alfa je stil... ostalo je status...
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Meni pada na pamet da bi kod male sile pritiska na pedalu moglo biti osetno ako recimo popušta servo pojačanje kočnice. Recimo, da vakuum pumpa ili sistem koji ide od/do vakuum rezervoara ili membrana ima neki problem. Kad se nagazi, ne oseti se toliko, ali se zato oseti pri malom pritisku.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Može da bude i zbir svih nabrojanih stvari, a škripanje (ima ili nema) je indikator problema...
Alfa je stil... ostalo je status...
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
ne cuje se skripanje kada kocim, apsolutno nikakvih simptoma drugih nema, osim tog podrhtavanja od 20 do 0 kmh. ali u tom trenutku mi se cini da dosta slabije koci, da moram da nagazim kocnicu bas do kraja da bih stao.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
moze biti da je zaribao neki klizac a moze biti i da je kociono crevo zapuseno i da jednostavno nece da propusti
to se proba ozracivanjem,ako lako propada p[edala prilikom ispustanja na ozracnu sisicu,a ako ide tesko ili jako sporo,onda je crevo u problemu i zato nemas odgovarajucu silu kocenja
to se proba ozracivanjem,ako lako propada p[edala prilikom ispustanja na ozracnu sisicu,a ako ide tesko ili jako sporo,onda je crevo u problemu i zato nemas odgovarajucu silu kocenja
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
recicu majstoru da proba sve to sto ste mi predlozili... samo jos jedno glupo pitanje... jel moze da ima veze ovaj problem sa necim sa trapa? Lupam, ali sta znam
- ALEXBG84
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 jtd 116ks
- Lokacija: belgrade
Post
Re: Trapovi na našim Alfama
Pa ne znam da li ti moze pomoci ovo,ali..kad se sve iznagadjalo aj da vidis i ovo.Kod jednog mog drugara na autu palio se abs pri samom kocenju,tj stajanju auta.Slican problem kao tvoj.Posle duzeg vremena majstor je resio problem tako sto je ustanovio da su mu mislim zadnji amortizeri bili losiji,jer los amortizer losije utice na kontakt tocka sa podlogom pa se koliko sam ja njega razumeo lakse blokiraju tockovi pri nekom malo jacem kocenju i samim tim dosta cesce pali abs i esp.Pogledaj,mozda i pomogne.