Sva vremena su u UTC + 1 sat




Zaklju─Źan forum Ova tema je zaklju─Źana, ne mo┼żete da menjate postove ili da odgovarate  [ 1 Post ] 
  ┼átampa

O Nama
Autoru Poruka
 Tema posta: O Nama
PostPoslato: Sre Mar 02, 2016 9:13 pm 
OffLine
honorable
honorable
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: ─îet Nov 20, 2008 10:10 pm
Postovi: 1917
Lokacija: Novi sad
Gara┼ża: Alfa Romeo 146 junior 1.4ts
Alfa Romeo 147 1,9jtdm
Lokacija: Novi sad
Slika

NovaSpeed raspola┼że najmodernijom tehnikom i stru─Źnim znanjem u pru┼żanju usluga profesionalnog chip tuninga automobila, motora, kamiona... (EVC, CMD...) Zagarantovan kvalitet rada.

Zašto Chip Tuning?

Danas svako motorno vozilo koristi motorni kompjuter (ECU) za upravljanje, pokretanje, rad i za┼ítitu motora. Podaci u ovom kompjuteru su obi─Źno uba─Źeni u ─Źip koji se zove EPROM, a program u njemu (firmware) je set instrukcija koji kontroli┼íe rad motora. Ove instrukcije omogu─çavaju kompjuteru (ECU) prilago─Ĺavanje rada motora zavisno od podataka iz raznih ulaznih senzora. Podaci su sme┼íteni u tabelama (mapama) koje upravljaju ubrizgavanjem goriva, ograni─Źavaju broj obrtaja motora, kontroli┼íu pritisak u turbo kompresoru, reguli┼íu ugao paljenja, itd.

Menjaju─çi ove vrednosti ÔÇ×mapiranjem" u dozvoljenim granicama koje propisuju proizvo─Ĺa─Źi, mi Vam mo┼żemo pove─çati performanse vozila bez naru┼íavanja pouzdanosti i izdr┼żljivosti Va┼íeg vozila.


Kako radimo?

Na ve─çini vozila podaci se i┼í─Źitavaju preko OBD (dijagnosti─Źkog) priklju─Źka i ─Źuvaju na kompjuter. Nakon toga se specijalnim programima za svaku vrstu vozila, tip motora i na zahtev vlasnika, map e pode┼íavaju i optimizuju, da bi se na kraju, tako dobijeni optimizovani podaci, ponovo u─Źitali u motrni kompjuter (ECU).

Na nekim vozilima, naro─Źito starijim od 10 godina, ovaj na─Źin nije mogu─ç i u tom slu─Źaju ECU se mora izvaditi iz vozila i programirati specijalnim programatorima izvan vozila.

EGR KIT OFF FIZICKI I SOFTWERSKI

Slika

DPF i FAP OFF

Sve veci broj uvezenih polovnih vozila ima ugradjen Diesel Particle Filter ili skraceno DPF, koji po prelasku na domace uslove eksploatacije, pocinju da stvaraju glavobolje svojim vlasnicima. Naime DPF filter se zapusi, usled vise faktora medju kojima su i prljavo gorivo, predjena kilometraza, stil voznje itd. Ono sto karakterise vozilo koje ima zapusen partikular filter je drastican gubitak snage sto u mnogome utice na bezbednost u saobracaju. Kako je ciscenje istog samo privremeno resenja a zamena prilazi cifri od 1000e poceli smo da nudimo uslugu gasenja DPF I FAP filtera (trajnog uklanjanja filtera).


Slika
filter cist

Slika

filter zapushen

Filter se ukloni fizicki sa izduvnog sistema, a softver motornog racunara se prilagodi da vise ne obraca paznju na senzore diferencijalnog pritisk'a na ulazu i izlazu iz filtera. Na taj nacin se izbegava mogucnost da auto u voznji padne u "limp home" mod u kojem ima smanjenu snagu.


- CHIPTUNING & REMAP -

*Chiptuning-om se bavimo od 2004. za "civilne" i trkacke potrebe!

*Posedujemo sve alate potrebne za bezbedno menjanje programa u motornom kompjuteru, kako za starija tako i za novija, pa cak i nova vozila: Automobile, Kamione, Motocikle...


Kako se "chipuje":

1. Starije generacije motornih kompjutera program i mape sadrze u eksternoj memoriji u standardnom obliku tipa EPROM ili EEPROM u nekom od ovih ili slicnih kucista.

Slika

Da bi se njihov sadrzaj izmenio, potrebno je skinuti memoriju sa ploce motornog kompjutera i reprogramirati je programatorom, ili pak zameniti novom u slucaju OTP eproma (one time programming) [u retkim slucajevima neophodno je eprom obrisati UV lampom zbog nemogucstva nabavke novog praznog chipa.

Slika

2. Od godine 2000. pa cak i ranije u nekim slucajevima moguce je promeniti mape u motornom kompjuteru putem On Board Diagnostic interfejsa, i za to se koriste specijalne alatke tipa KWP2000, GALLETTO, OptiCan, FlashBooster, WinGal....

Slika

Problem predstavljaju hibridni racunari koji nemaju u sebi eksternu memoriju koja bi se mogla programirati u slucaju greske pri upisu. Isto vazi i za racunare iz kojih nije predvidjeno iscitavanje originalnog programa.

3. Novija generacija racunara recimo od motornog kompjutera bosch edc16 koji je aktivno u upotrebi od 2003. godine (nije precizna informacija) drasticno je zakomplikovan security pristup programskoj memoriji jer su upotrebljeni motorolini kontrleri koji imaju svoju internu memoriju, eksternu memoriju, pa cak i serijske eprome za immo. funkciju. Medjutim motorola od uvek koristi BDM (Backdoor Debugging Mode) programerski ulaz za reprogramiranje. Za BDM programiranje potrebno je skinuti motorni kompjuter i na stolu ga zakaciti za BDM interfejs. Ovo je pored toga sto je najkomplikovaniji i najskuplji, ujedno i najbezbedniji nacin menjanja programa, jer je cak i u slucaju greske pri pisanju UVEK moguce pristupiti memoriji.

Slika

4. Najnoviji trend u oblasti motornih racunara je upotreba Infineon Tricore procesora za ciji reprogram posedujemo ORIGINALNI EVC-ov alat koji garantuje uspeh sa minimalno rizika jer se upotrebom specijalnih sondi izbegava potreba lemljenja po ploci ECU-a i izazivanje eventualnih ostecenja.



TURBO & SUPER CHARGER CONVERSION

Izmedju ostalog NovaSpeed se bavi i preradom atmosferskih motora na nadpunjenje kao i ekstremnim tuningom motora koji vec imaju natpritisak.


DYNOJET

Dinamometar ili u narodu "dyno" zbog americke firme DynoJet koja ih proizvodi, za merenje snage i obrtnog momenta motornih vozila. Nas "dyno" je proizveden po nacrtu americke firme Performance Trends, koja je do sada instrumentalizovala preko 800 dinamometara sirom sveta.Na njemu mozemo da merimo vozila sa dve vuce (do 750ks) ili cetiri vuce (do 1800ks) i brzinama do 330km/h.

Slika

Slika


Lepo je videti da ARCS i dalje di┼íe punim plu─çima i dokazuje da je jedan od najboljih automobilskih klubova u Srbiji. Ako ne i najboljiÔÇŽ
Vrh
 Profil  
 

Prika┼żi postove u poslednjih:  Pore─Ĺaj po  
Zaklju─Źan forum Ova tema je zaklju─Źana, ne mo┼żete da menjate postove ili da odgovarate  [ 1 Post ] 

   Sli─Źne teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. O nama

[ Idi na stranicu: 1, 2, 3 ]

u Boyracer Motorsport Radionica

Caca

57

4366

Pon Maj 20, 2019 9:38 pm

COYG Pogledaj poslednji post

Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. O nama

u BB elektro

Caca

2

834

Sre Jul 04, 2018 11:31 am

yuhica Pogledaj poslednji post

Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. O nama

u Alfa T&M

- ARCS -

0

91

Ned Jun 09, 2019 12:31 am

- ARCS - Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne mo┼żete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne mo┼żete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne mo┼żete monjati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete brisati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete slati prika─Źene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO