Jump to content
FAS Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      468
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      727
      posts
    3. 176
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29941
      posts
    2. 2071
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5852
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 223722
      posts
    2. 52059
      posts
    3. 101166
      posts
    4. 9503
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19807
      posts
    6. 21954
      posts
    7. 14603
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8560
      posts
    2. 7248
      posts
    3. 3880
      posts
    4. 19248
      posts
    5. 33236
      posts
    6. 46201
      posts
    7. 7375
      posts
    8. 10732
      posts
    9. 1954
      posts
    10. 3371
      posts
    11. 3400
      posts
    12. 867
      posts
    13. 6447
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      37890
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      40030
      posts
    3. 27495
      posts
    4. 117425
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 15561
      posts
    7. 68713
      posts
    8. 5816
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 3055
      posts
    2. 3538
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (176260 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 12084
      posts
    2. 23323
      posts
    3. 14221
      posts
    4. 3080
      posts
    5. 2217
      posts
    6. 15805
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U tržišnoj atmosferi koju i dalje oblikuju poremećaji i transformacije bez presedana, Stellantis je saopštio snažne rezultate u prvoj polovini 2023. godine sa skoro 1.44 miliona registracija u regionu Evropa 30 (PC+CV), što je povećanje od 5.3% u odnosu na isti period 2022. godine, postigavši ukupni tržišni udeo od 19.1%.

      Stellantis je uhvatio zalet na tržištu komercijalnih vozila, potvrdivši svoje vođstvo u prodaji u Evropi sa skoro 292.900 prodatih jedinica, što je povećanje od 5.3% u odnosu na prvo tromesečje 2022, sa stabilnim tržišnim udelom od više od 30%.

      Stellantis takođe ubrzava na putu ka mobilnosti sa nultom emisijom, nakon što se popeo na podijum u nekoliko država. Kompanija sada ima 24 električna vozila na baterije (BEV) na tržištu, i skoro će udvostručiti taj broj do kraja 2024; trenutno, električna vozila kompanije Stellantis kao što su Peugeot e-208 i novi Fiat 500 na vrhu su rang-listi elektrifikovanog tržišta u Evropi.

      Sveukupno, na tržištu BEV, Stellantis je dominantan u segmentu A (udeo od 39%), segmentima B i B-SUV (62% i 53%) i segmentu CV (46%). Stellantis je takođe pokrenuo Free2move charge, ekosistem sa perspektivom od 360 stepeni koji će glatko omogućiti punjenje i upravljanje energijom (Stellantis Charging & Energy Business Unit) kako bi se zadovoljile sve potrebe kupaca EV, svuda i u svakom pogledu. Sistemom Free2Move Charge upravlja nova Stellantis poslovna jedinica za punjenje i energiju, i on će odgovoriti na potrebe kupaca električnih vozila kod kuće, na poslu i na putu.
       
      ''Zahvaljujući našim brendovima, Stellantis je prava moćna mašinerija u nastajanju'', rekao je Uve Hohgešurc (Uwe Hochgeschurtz), operativni direktor kompanije Stellantis za region proširene Evrope. ''Naši brendovi su snažno pozicionirani, svaki sa svojom ličnošću kako bi se uklopili u različite delove tržišta, isporučujući sve bolje rezultate i negujući budućnost cele kompanije. Naši dobri komercijalni rezultati, zajedno sa dvocifrenim finansijskim rezultatima za prvo polugodište 2023. služe kao dokaz da smo na putu ka mobilnosti sa nultim emisijama, koja će poštovati životnu sredinu i biti pristupačna svima.

      Hteo bih da se zahvalim svim našim zaposlenima i našim partnerima na njihovom trudu i posvećenosti postizanju ovih rezultata, dok pravimo dalje korake ka sprovođenju našeg strateškomg plana Dare Forward 2030.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Kako kaze pokojni Mirko... Radili kum i ja 
    • Posle proslogodisnjeg otkazivanja zbog poplava koje su zadesile regiju, ovog vikenda je na programu moja omiljena F1 staza - Imola, Enzo e Dino Ferrari. Koji ce proteci u znaku obelezavanja 30-godisnjice najtragicnijeg vikenda u istoriji F1 i pogibije Airtona Senne i Rolanda Ratzenbergera.   Zvanično ime:  FORMULA 1 MSC CRUISES GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL'EMILIA-ROMAGNA 2024 Lokacija: Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Imola, Italija Datum: 17.-19. maj 2024.   PETAK 17. maj 2024. Prvi trening: 13:30 - 14:30 Drugi trening: 17:00 - 18:00 SUBOTA 18. maj 2024. Treći trening: 12:30 - 13:30 Kvalifikcije: 16:00 - 17:00 NEDELJA 19. maj 2024. Trka: 15:00     Broj krugova:     63 Dužina staze:     4.909 km Dužina trke:       309.049 km Broj trka:            3 Prva trka:            2020. Najviše pobeda: Verstappen - 2                            Red Bull - 2   Autodromo Enzo e Dino Ferrari se nalazi u blizini grada Imole, 40 kilometara od Bolonje i oko 80 kilometara od Ferrarijeve fabrike u Maranelu. Pre smrti osnivača Ferrarija 1, Enzo Ferrarija 1988., staza je nosila ime Autodromo Dino Ferrari, u sećanje na Enzovog tragično poginulog sina.     VN San Marina/VN Italije Imola je bila mesto gde se vozio GP San Marina jer je VN Italije bila održavana na Monci (osim 1980. godine kada je Imola ugostila Italijanski GP). Kada se vozi VN Imole, ogroman broj “tifoza” dođe na ovu stazu (koju Ferrari inače smatra svojom domaćom stazom) da podrži domaći tim. Pored Turske, Singapura, Abu Dabija i Brazila, Imola je takođe bila staza na kojoj se vozilo u smeru suprotnom od kazaljke na satu. Staza je poznata kao izuzetno brza, da dugim pravcima i jakim kočenjima, ali je isto tako i staza koja je videla dva smrtna slučaja u jednom trkačkom vikendu.       Tamburelo krivina je verovatno jedna od najpoznatijih krivina u istoriji F1, većinom zbog incidenata koji su se u njoj dešavali tokom godina. 1987. godine Nelson Piquet je imao nesreću tokom kvalifikacija, a zbog povreda koje je zadobio nije nastupio na trci. 1989. Berger je vozeći Ferrari izleteo u Tamburelu udario u zid pri čemu se monokok bolida podelio na dva dela, a potom i zapalio, ali je zbog brze reakcije sigurnosnog osoblja na stazi i lekara propustio samo dve trke zbog opekotina koje je zadobio na rukama.       Na crnoj listi Imole, najviše se kotira 1994. godina i VN San Marina. Tokom slobodnog treninga u petak, Rubens Barrichello je izleteo sa staze zbog velike brzine bolid se okrenuo naopačke i Brazilac je završio u sigurnosnim gumama onesvešćen. Tokom kvalifikacija u subotu Austrijanac Roland Ratzenberger je imao direktan udarac glavom u zid u krivini Villeneuve i premiuo je na licu mesta, prema nalazima forenzičara koji su vršili autopsiju. Crni vikend se nastavio i u nedelju kada je 3-struki šampion sveta Ayrton Senna u 7. krugu izleteo u Tamburelu i udario u zid. Senna ne bi bio ozbiljnije povređen od samog udarca u zid, ali se zbog kvara na amortizeru točak otkinuo i sa ogromnom brzinom udario u Senninu kacigu. Kao i Ratzenberger i Sena je preminuo na licu mesta. U oba slučaja pored poginulih vozača, nekoliko posmatrača i mehaničara je povređeno tokom vikenda.       Posle tako crnog vikenda u Imoli organizatori su odučili da stazu učine sigurnijom kako za vozače tako i za posmatrače. Tamburelu je dodat pesak koji je u značajnoj meri usporavao bolide koji izlete, a i sama krivina je preuređena pa je tako krivina vožena u 4. stepenu prenosa umesto 5. kako je bilo do 1994. Takođe, Villneuve krivina je korigovana pa se kroz nju od 1995. godine prolazilo u 4. umesto u 6. stepenu prenosa. Mnogi vozači kažu da je zbog svih prepravki na stazi i ubacivanje šikana staza izgubila svoju draž, ali se svi slažu da je sigurnost dovedena na viši nivo.       Na Imoli se vozilo sve do 2007. godine kada je povučena iz kalendara F1 zbog sigurnosnih razloga, a rekorder po broju pobeda je Nemački vozač i sedmostruki šampion sveta Michael Schumacher sa 7 pobeda, dok Legendarni Ayrton Senna i “profesor” Alain Prost dele drugo mesto sa po 3 pobede. U poretku konstruktora Williams i Ferrari imaju po 8 pobeda, dok je iza njih McLaren sa 6. VN “Emilija Romanja” Pandemija korona virusa je u 2020. dovela do remećenja kalendara, a veliki broj trka u prvoj polovini sezone je otkazan zbog nepovoljne epidemiološke situacije. Formula 1 je bila primorana da u hodu kroji novi kalendar i ide na lokacije koje su bile spremne da ispoštuju sve epidemiološke mere i procedure koje je propisala FIA. U takvim uslovima, Imola se domogla svog mesta u kalendaru, prvi put od 2006. godine. Trka je nosila naziv VN „Emilija Romanja“ u čast regije u Italiji u kojoj se staza nalazi.       Trkački vikend u Imoli je ujedno bio i prvi i jedini vožen u probnom dvodnevnom formatu nakon priča da bi to u budućnosti mogao da postane standard. Iako je inicijalno planirano da se trka održi samo tokom 2020. zbog specifične situacije, VN „Emilia Romanja“ se vratila na kalendar i u 2021. umesto odložene VN Kine.     Zbog velike ekonomske koristi koju je trka donela, čelnici vlade regije Emilija Romanja su odlučili da pokušaju da vrate Imolu na kalendar kao jednu od redovnih rundi šampionata. Oni su u saradnji sa Vladom Italije, auto moto klubom i drugim partnerima obezbedili neophodna sredstva, pa je krajem 2021. postipsan ugovor sa Formulom 1 koji garantuje mesto na kalendaru u narednih pet godina.       Preuzeto sa: pole-position.rs  
    • Ivan ti je gore okacio grafikon bas da ti ne bi majstor pricao normalno je to ili da se ne bi oslanjao na subjektivni osecaj.  Od 0 do 70 kmh treba da ides za nesto malo vise od 5s ako je to slabo povlacenje, onda ti treba jaci auto.  Ako atmo 1.2 povlaci bolje od 1.4 turbo benzinca onda nesto debelo nije u redu sa tim turbo motorom. Na tebi je da odes do nekog dobrog majstora koji ce da ustanovi u cemu je problem ( ne kod te dvojice koji kazu da to tako treba) 30-40s do 100kmh ili 16-17s do 100kmh je kao da vozis bez turba, a verovatno bi i tada brze dolazio do te brzine.  Skoda SDI ide brze od tebe od 0-100kmh i majstor ti kaze, normalno je to, navikni se, a ti vozis turbo benzinca?!   
    • Na zalost benzinjaru je jako tesko naci. Kod nas ih je malo, preko jos manje za neke normalne pare.  Uglavnom prosle nedelje se pojavila moja Giulia na oglasu, 2.2 180ks, 2018 god presla 75km. Kupljena nova u Srbiji.  Mislim da je ovo Giulia Super, opreme ima bas dosta sto me posebno raduje.  Sta reci o autu osim da je brutalan, o voznji svi sve znaju, ali mene je posebno impresionirao kvalitet materijala i zavrsne obrade. Nema krckanja, jako je sve dobro upakovano. U nedostatku Giulia na oglasima, prvi pik mi je bio A4 B9 istog godista, sva sreca pojavila se u pravo vreme.  Od opreme fali adaptivni tempomat i panorama koliko sam skapirao.  Jos nisam stigao sve ni da istestiram, presao sam 80ak kilometara tek, nije ni oprana posteno.  Motor je odlican, malo bucniji kad sam napolju u kabini je okej. Ono sto me impresioniralo je mirnoca rada u leru, auto ima 0 vibracija, kapiram da je i do stanja nosaca ali svakako je za pohvalu.  U narednom periodu je u planu da saniram oziljke gradskog zivota i da je zatamnim. Od ulaganja trenutno nemam nista.    Bice boljih slika kad se dotera  
    • Koliko znam dosta proizvodjaca ulja bazu uzima od nekog drugog a u svojim blendaram aditivira i pakuje pod svojim brendom, npr. NIS nema bazna ulja a ima svoje ulje (nisotec) , INA takodje nema pa uzima od MOL-a bazu pa moguce da i NIS to radi ili mozda uzima iz Modrice koja je nekad bila poznata po baznim uljima. Tako da ne treba da cudi da poznati svetski brendovi uzimaju bazna ulja od manje poznatih proizvodjaca baza ali to ne znaci nista lose, naprotiv. Takodje poznato je i da mnoga OEM ulja nisu proizvedena od strane tog porizvodjaca, jer prosto fabrike automobila nemaju i svoje rafinerije ili blendare ulja pa npr. mazdino i opelovo OEM ulje je u stvari Total koje placas po vecoj ceni, pogotovo mazdino.
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. 2FAST4U
      2FAST4U
      (36 years old)
    2. AutoFolijeCobra
      AutoFolijeCobra
      (57 years old)
    3. cvike19
      cvike19
      (33 years old)
    4. Damjanović
      Damjanović
      (73 years old)
    5. micko1605
      micko1605
      (59 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...